ladypaard schreef:bij mn moeder is t nu bijna 2 jaar terug (burn-out) en is dit jaar met een studie begonnen, maar ook zij heeft nog wel last ervan.![]()
toch veel plezier gewenst morgen, (vanwege al die stress ga ik liever niet meer op vakantie)
oja nog iets. ik ben gek op smilies. viel me altijd al op, maar denk nu dat ik de reden weet, want zo weet ik hoe ik mijn teks moet laten overkomen![]()
Zo'n burn out duurt lang, veel te lang! Mijn vader heeft het ook gehad en ook dat heeft lang geduurd.
Met die vakantie komt het wel goed, alleen de stress van tevoren is gestoord.
Zolang we met de caravan gaan, eigen dingen om mij heen en een bekende omgeving gaat het wel.
Maar owee als we een huisje huren of op een vreemde camping komen, dan ben ik de eerste 2 dagen over de zeik.

Deze camping komen we al drie jaar, en de camping van de zomervakantie al 6 jaar achter elkaar dus dat is gelukkig wel bekend terrein.
22 mei ga ik een week op vakantie naar frankrijk, verder als net over de grens van belgie ben ik nog nooit geweest met schoolkampen. Verder ben ik ook nooit alleen weggeweest.
Nu word het dus frankrijk.

Een voordeel is dat het in clubverband is, dat er mensen zijn die weten hoe het zit en dat je eigenlijk alles samen doet.
Zo hoef ik bijvoorbeeld al niet te koken ed.
En dan ga ik daar mijn eerste bergvluchten maken.

Ik weet niet zo goed wat ik verwachten moet, maar ik kan niet wachten tot ik voor het eerst van die berg af mag met mijn stukkie nylon.