Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fairytail schreef:Heb even geen tijd bij te lezen, beetje een inzinking
Gister de hele tijd doorggegaan om die opdracht af te maken krijg ik een mail: Lekker is dat nu heb ik allemaal werk voor niet lopen doen had je dit niet kunnen zeggen.
Ik had haar dus al 5 keer gemaild welk deel zij zou doen maar geen reactie. Goed dit haar gemeld zegt ze dat ze het wel gezegt heeft. Nu heeft ze de opdracht van internet gekoppierd en opgestuurd naar de groep dat alleen zij hem gemaakt heeft en alles wat ik gedaan heb heeft ze dus gewoon naar de prullebak gewezen
Vervolgens met de mededeling alleen naar mij dat ik niet zo moet stressen :S Hoewel zij om half 12 s'avonds wat laat horen voor een opdracht die vandaag af moet..
Kan mezelf wel opvreten
CIV schreef:Sam, goed dat je op het paard hebt gezeten, ging het goed en ga je het vaker doen? Wees maar trots op jezelf, als ik weer heb gereden en het is goed gegaan, dan ben ik ook trots. We moeten de positieve dingen benadrukken!
Citaat:Met mij gaat het vanmorgen wel, zal zo weer eens iets gaan doen. Vanmiddag lekker wandelen met mn schoonzusje, de kleine en de honden en vanavond naar een vriendin. Ben benieuwd of ik iets van het vrijwilligerswerk hoor. edit: krijg net een email dat degene die erover gaat niet aanwezig is, donderdag weer. Jammer hoopte deze week al te beginnen.
CIV schreef:Hier was ik weer, vanmiddag gaan kijken op die manege maar er was de eerste 2uur niets te doen voor mij. Er was ook niets te zien (pony's stonden op stal) dus ik ben maar naar huis gereden. Het komt ook net slecht uit met mn eigen paard kwa tijd. Als ik daar klaar ben heb ik 2 uur tot ze op de manege gaan lessen. Dat is te kort om naar huis te rijden en te lang om te wachten, vrees dus dat dat niets gaat worden. Buiten dat ik het maar voor 2 uur in de week en het is alleen maar ernaast lopen, de clienten doen zelf de rest. Ik ga dus nog maar even verder kijken voor iets anders. Had ook weer een afwijziging bij de post, valt toch altijd weer even tegen maar er komt vast wel iets.
Sam, wat fijn dat je iemand hebt gevonden die je zo goed helpt en een paardje waar je lekker op je gemak mee verder kan. Wees maar zuinig op zo'n goed plekje. Mijn merrie is helaas niet rustig maar ja, ze is nog maar 3. Hoop dat we ooit ook een goede/leuke combinatie gaan vormen. Rij je nu vaak?
Fairytail, gaat het alweer iets beter? Vandaag wel lekker naar de paardjes geweest? Je moet jezelf wel even rust/ontspanning gunnen. Jij moet goed voor jezelf zorgen want een ander doet het niet! Als ik straks weer ga werken zal ik proberen iets te zoeken zonder deadlines want dan ga ik daar ook teveel in op en loop ik mezelf zo weer voorbij. Pas goed op jezelf.
Petulan schreef:Hoi ladies!
Kom net terug van de psych, hij is echt helemaal tevreden en ik hoef pas over 2 maanden terug te komen! Mits het natuurlijk weer slechter zou gaan.
Ik voel me zo goed. De cognitieve therapie heeft zo goed voor me gewerktIk durf weer voor mezelf te kiezen, en als het moet ook met mijzelf de strijd aan te gaan vóór mezelf en niet meer voor anderen!
Heerlijk!!!