Bij extensions kan alleen het haar wat eruit is gevallen niet uit de waxjes.
Dan lijkt het idd alsof je heel veel haar verliest met het eruit halen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
urselin schreef:Zo word het idd gedaan maar die bondjes glijden er bij mij nooit zo 1,2,3 af hoor, er blijft vaak nog veel achter (plakken) dat ze met een fijne kam uit mijn haar proberen te kammen en dat is echt niet prettig! Moet er wel bij zeggen dat ik heel fijn haar heb. Misschien ligt het daar aan!? maar Great lengths zijn wel echt de mooiste is mijn mening.Dat heb ik helemaal niet met mijn Great Lengths extensions
Hoe werden ze bij jou vast gemaakt? Verhit?
Bij mij wordt een apparaat gebruikt met geluidsgolven.
Bij het eruit halen breken ze met een tangetje de waxjes en dan glijdt het zo van je haar af
CtjeLief schreef:nee das niet het geval.. de matjes zijn heel licht en worden door 5 punten gedragen.. plus ze blijven hooguit 6/7 weken op die punten hangen, en dan worden ze weer verplaatst.. terwijl losse extensions veel langer op dezelfde punten hangen.. ik heb al menig dame na het verwijderen van losse extensions de haren kort zien laten knippen omdat het haar echt beschadigd was.. Ik denk persoonlijk dat die kans bij double hair veel minder is omdat de belasting minder is.. (mijn ervaring hoor!)
shantal schreef:als je wil dat je eigen har niet kapot gaat en toch goeie kwaliteit haar wil hebben
moet je eens kijken op deze site ik heb het nu een half jaar in echt super is het
je eigen haar kan gewoon groeien en dit haar groeit mee dan
dus je haar gaat zeker niet kapot ervan
http://www.haarbevestiging.nl/
DeadxStar schreef:shantal schreef:als je wil dat je eigen har niet kapot gaat en toch goeie kwaliteit haar wil hebben
moet je eens kijken op deze site ik heb het nu een half jaar in echt super is het
je eigen haar kan gewoon groeien en dit haar groeit mee dan
dus je haar gaat zeker niet kapot ervan
http://www.haarbevestiging.nl/
Ziet er goed uit idd!
Beter dan de gewone hairweaving zo te zien..
Toch maar gaan sparen dan
rapido schreef:Zo word het idd gedaan maar die bondjes glijden er bij mij nooit zo 1,2,3 af hoor, er blijft vaak nog veel achter (plakken) dat ze met een fijne kam uit mijn haar proberen te kammen en dat is echt niet prettig! Moet er wel bij zeggen dat ik heel fijn haar heb. Misschien ligt het daar aan!? maar Great lengths zijn wel echt de mooiste is mijn mening.
shantal schreef:DeadxStar schreef:Ziet er goed uit idd!
als je op de kamasutrabeurs er heen gaat of op de bazaar dan krijg je korting op de kamasutra 30 %
DeadxStar schreef:Ziet er goed uit idd!
shantal schreef:kamaron schreef:dat nephaar is echt vreselijk na een tijdje...ik vond het stro worden en je kunt het niet stijlen en het is net nooit zon slag als je eigen haar hebt....
moet je kiezen voor nepharen met zijde erin
die kan je wel fohne en word het weer netjes