Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:29

In principe verlies je dan nog even veel haar.
Bij extensions kan alleen het haar wat eruit is gevallen niet uit de waxjes.
Dan lijkt het idd alsof je heel veel haar verliest met het eruit halen :))

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:32

Ik heb ze :D...

Even heel snel fotootjes gemaakt van voor en after, zit nog geen model in geknipt, maar dan zie je het verschil in lengte en volume. Zal vanavond nog even een foto maken als het in model is geknipt (en gekamd :+, want dat is het op de foto's ook nog niet) enzo... Maar we gaan nu eerst even een patatje eten :). Oh, dit zijn 1 pak double hair (5 matjes) en 2 pakken van de plakstrips (2 strookjes per pakje, maar dat geldt als 1 doublehair matje).

Before:
Afbeelding

After (zonder model nog):
Afbeelding

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 21:29

CtjeLief schreef:
voordeel van double hair is dat er maar heel weinig 'verbindingspunten' zijn dus VEEL minder haarverlies ;)

of je haar lijd er dusdanig van omdat er best veel gewicht (meer als met een losse extension) aan je eigen haar komt te hangen dmv zon mat.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 22:04

nee das niet het geval.. de matjes zijn heel licht en worden door 5 punten gedragen.. plus ze blijven hooguit 6/7 weken op die punten hangen, en dan worden ze weer verplaatst.. terwijl losse extensions veel langer op dezelfde punten hangen.. ik heb al menig dame na het verwijderen van losse extensions de haren kort zien laten knippen omdat het haar echt beschadigd was.. Ik denk persoonlijk dat die kans bij double hair veel minder is omdat de belasting minder is.. (mijn ervaring hoor!)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 22:20

urselin schreef:
Dat heb ik helemaal niet met mijn Great Lengths extensions :n
Hoe werden ze bij jou vast gemaakt? Verhit?

Bij mij wordt een apparaat gebruikt met geluidsgolven.
Bij het eruit halen breken ze met een tangetje de waxjes en dan glijdt het zo van je haar af :j
Zo word het idd gedaan maar die bondjes glijden er bij mij nooit zo 1,2,3 af hoor, er blijft vaak nog veel achter (plakken) dat ze met een fijne kam uit mijn haar proberen te kammen en dat is echt niet prettig! Moet er wel bij zeggen dat ik heel fijn haar heb. Misschien ligt het daar aan!? maar Great lengths zijn wel echt de mooiste is mijn mening. :j

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:24

ik vind greath lengths en balmain ook de mooiste.. mijn collega had ook greath lengths, kostte ook wat maar het was prachtig! Alleen zij heeft nu haar haar kort moeten knippen omdat haar haar erg beschadigd was toen ze eruit gingen.. maar great lengths is wat betreft kwaliteit samen met balmain terecht koploper hoor..

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 10:24

als je wil dat je eigen har niet kapot gaat en toch goeie kwaliteit haar wil hebben
moet je eens kijken op deze site ik heb het nu een half jaar in echt super is het
je eigen haar kan gewoon groeien en dit haar groeit mee dan
dus je haar gaat zeker niet kapot ervan

http://www.haarbevestiging.nl/

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 11:27

CtjeLief schreef:
nee das niet het geval.. de matjes zijn heel licht en worden door 5 punten gedragen.. plus ze blijven hooguit 6/7 weken op die punten hangen, en dan worden ze weer verplaatst.. terwijl losse extensions veel langer op dezelfde punten hangen.. ik heb al menig dame na het verwijderen van losse extensions de haren kort zien laten knippen omdat het haar echt beschadigd was.. Ik denk persoonlijk dat die kans bij double hair veel minder is omdat de belasting minder is.. (mijn ervaring hoor!)

mijn ervaring is dat dus juist wel....bij mij vielen ze na 5 weken spontaan van me hoofd omdat ze dan nog maar aan een zeer dun strengetje zaten en teveel gewicht was voor die paar haartjes

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:01

shantal schreef:
als je wil dat je eigen har niet kapot gaat en toch goeie kwaliteit haar wil hebben
moet je eens kijken op deze site ik heb het nu een half jaar in echt super is het

Ziet er goed uit idd!
Beter dan de gewone hairweaving zo te zien..

Toch maar gaan sparen dan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:06

6 weken garantie.. best belachelijk. :')

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:15

die oplos middelen met tangetjes zijn waardeloos voor het uit halen omdat je dan erg goed moet oppassen dat je het haar niet beschadigd.
Die uithaal pistolen zijn perfect! dan glijden ze er zo uit

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:16

Kamaron? Had je dan ook problemen met losse extensions? Want die zijn naar mijn mening (en naar die van veel kappers) nog belastender?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:17

double hair wordt ook verwijderd met zo'n pistool, glijden ze er inderdaad heel losjes uit.. mn eigen haar ziet er nog steeds super uit.. terwijl ik daar in het begin best bang voor was, zeker na mn collega die na het verwijderen van haar (mooie!) greath lengths amper haar over had en nu kort haar heeft

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:36

bij losse extensions hangt er per pluk minder gewicht aan.
matjes is een hoeveelheid extensions in 1 die maar aan 5 extensions vast hangen. Dus opzich wel verdeeld, maar er hangt meer gewicht aan als in losse extensions.

Ik blijf er bij dat goed gezette extensions niet schadelijk zijn en daar ben ik zelf een voorbeeld van.
Mijn haar is zo fijn en breekbaar dat mijn haar zonder extensions niet langer kan groeien omdat het gewoon kapot schuurt.
Mijn haar kan prima extensions hebben (al 4 jaar) wel pakken ze dan iets grotere plukjes ter compensatie van het gewicht. En boven op gaan de waxjes in 2 dus 1 pluk word 2.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 12:54

Heb gisteren avond met uitgaan mijn clip ins in gehad, ben er eigenlijk toch wel heel blij mee!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 13:22

DeadxStar schreef:
shantal schreef:

Ziet er goed uit idd!

als je op de kamasutrabeurs er heen gaat of op de bazaar dan krijg je korting op de kamasutra 30 %

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 16:46

rapido schreef:
Zo word het idd gedaan maar die bondjes glijden er bij mij nooit zo 1,2,3 af hoor, er blijft vaak nog veel achter (plakken) dat ze met een fijne kam uit mijn haar proberen te kammen en dat is echt niet prettig! Moet er wel bij zeggen dat ik heel fijn haar heb. Misschien ligt het daar aan!? maar Great lengths zijn wel echt de mooiste is mijn mening. :j

Geen last van en ik heb ook behoorlijk fijn haar :j
En ondanks dat de extensions er makkelijk uitgehaald worden, ben ik een enkele keer een extension kwijtgeraakt :=

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:09

shantal schreef:
DeadxStar schreef:
Ziet er goed uit idd!

als je op de kamasutrabeurs er heen gaat of op de bazaar dan krijg je korting op de kamasutra 30 %

Zo dat scheelt wel ff! En wil dit jaar toch naar de kamasutra beurs.. Thanks voor de tip ;)

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 00:33

dat nephaar is echt vreselijk na een tijdje...ik vond het stro worden en je kunt het niet stijlen en het is net nooit zon slag als je eigen haar hebt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 03:28

Had vandaag een opmerking. _O-
"ik hoorde dat je van die clip in dingen hebt, moet zeggen, het staat je goed en ziet er heel natuurlijk uit, je hebt nu een mooie volle bos"

"oke tnx, maar dit is toch echt mn eigen haar" :D :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 10:44

DeadxStar schreef:
Ziet er goed uit idd!

als je op de kamasutrabeurs er heen gaat of op de bazaar dan krijg je korting op de kamasutra 30 %[/quote]
Zo dat scheelt wel ff! En wil dit jaar toch naar de kamasutra beurs.. Thanks voor de tip ;)[/quote]

graag gedaan ik zag trouwens gisteren op de zwarte markt ook 30 % korting staan nu :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 10:45

kamaron schreef:
dat nephaar is echt vreselijk na een tijdje...ik vond het stro worden en je kunt het niet stijlen en het is net nooit zon slag als je eigen haar hebt....

moet je kiezen voor nepharen met zijde erin
die kan je wel fohne en word het weer netjes

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 13:40

shantal schreef:
kamaron schreef:

moet je kiezen voor nepharen met zijde erin
die kan je wel fohne en word het weer netjes

Ik vind echt haar toch altijd veeeel mooier :j

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 14:10

ja ok
maar met nephaar kan je korter doen dan met nep haar met zijde

op het haar wat ik heb (nep) zit 5 jaar garantie op
en als ik echt haar neem zit er maar 6 a 12 maanden garantie op omdat echt haar niet zo lang mee gaat

en als je het nep haar goed verzorgt met onderkant fohne en goeie cremespoeling gebruikt dan blijft het ook netjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 17:58

Mijn haar gister, zonder extensions, enkel 45 min föhnen. :D

Afbeelding