Enne .. je bent echt niet de enige die vindt dat de voorlichting in ziekenhuizen beter zou kunnen. De DVN heeft niet voor niets cursussen in het leven geroepen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tootje71 schreef:Nog nooit gehoord van de "Diamyd studie", ik ben juist zo iemand die al haar hele leven suiker heeft maar nog nooit goed geregeld is geweest en zelfs met de pomp krijg ik het niet voor elkaar..ach ja het zal wel bij me horen....
tootje71 schreef:Ik zit al mijn hele leven (38 jaar ) zo rond de 9 met mijn gemiddelde en de laatste tijd dringen ze er steeds op aan dat ie echt moet zakken, IK ZOU HET ZO GRAAG WILLEN !! was het maar zo makkelijk.... pffffff
Ann_Pam schreef:Bonaire schreef:Nachtelijke hypo's lijken me echt verschrikkelijk en erg eng.. Ooit 1 keertje gehad..
En die 7 komt vast wel een keerGewoon blijven proberen
Bah ik heb het zelf ook een paar keer gehad, zelfs zo erg dat ik onder bewustzijn was.
En dat was best eng!
Ann_Pam schreef:Bonaire schreef:Nachtelijke hypo's lijken me echt verschrikkelijk en erg eng.. Ooit 1 keertje gehad..
En die 7 komt vast wel een keerGewoon blijven proberen
Bah ik heb het zelf ook een paar keer gehad, zelfs zo erg dat ik onder bewustzijn was.
En dat was best eng!
tootje71 schreef:Ik ben een keer op mijn vroegere werk ( c1000) weggevoerd met de ambulance.. ik ging karton wegbrengen en een collega zag me de hele winkel doorlopen behalve naar het magazijn..(zat dus enorm laag)
Toen ik met karton weer terug kwam viel ik steil achterover tegen de broodkratten aan en ging stuiterend over de grond met veel bloed (hoofdwond).
Nou ja na te zijn afgevoerd en gehecht kwam ik twee uur later de winkel in om te zeggen dat ik er morgen weer was...
Mijn collega's dachten dat ik half dood aan het gaan was en schrokken enorm toen ze mij zo snel weer zagen....
Helaas wel een joekel van een litteken eraan over gehouden...
Valeria schreef:tootje71 schreef:Ik ben een keer op mijn vroegere werk ( c1000) weggevoerd met de ambulance.. ik ging karton wegbrengen en een collega zag me de hele winkel doorlopen behalve naar het magazijn..(zat dus enorm laag)
Toen ik met karton weer terug kwam viel ik steil achterover tegen de broodkratten aan en ging stuiterend over de grond met veel bloed (hoofdwond).
Nou ja na te zijn afgevoerd en gehecht kwam ik twee uur later de winkel in om te zeggen dat ik er morgen weer was...
Mijn collega's dachten dat ik half dood aan het gaan was en schrokken enorm toen ze mij zo snel weer zagen....
Helaas wel een joekel van een litteken eraan over gehouden...
had je toen je collega's niet ingelicht dat je diabetes had?
meikemarieke schreef:Kentaro schreef:@meikemarieke, wat apart dat jij de novomix nog spuit, ik moest er ongeveer 3 jaar terug vanaf omdat het helemaal uit de handel zou gaan?!?!? Had het vooral 's avonds graag blijven spuiten. Wij eten altijd erg op tijd en daarvoor spuit ik dus kortwerkende. Wanneer je dan 's avonds een koek bij de koffie of chips eet, is die insuline niet meer echt toereikend en gaat je suiker toch weer hoger dan normaal (oke, dan moet je niet eten) Dan ging met die mix dan weer véél beter.
Oh wat apart zeg! Heb ik nooit wat van gehoord. En ik krijg het nog steeds bij de apotheek, al 9 jaar!
Valeria schreef:magriet schreef:Valeria kun je mij wat tips geven? Ik ben ook bij een dietiste geweest maar kon er niks mee
Hallo Margriet,
op wat voor gebied zou je tip swillen krijgen, voeding, beweging?