[Centraal] Het piercingtopic, deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nils

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 01:18

hoe heette die anchor nog wat en hoe word die gepierct?

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 01:31

nils schreef:
hoe heette die anchor nog wat en hoe word die gepierct?

dermal anchor, is hetzelfde als een microdermal en wordt dus een klein gaatje gemaakt en daar wordt het plaatje ingeschoven zodat alleen nog maar het "pootje" met een plaatje of bolletje uitsteekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 03:08

Ik heb even een duidelijkere foto van m'n snakebite, vorige was nogal wazig. Haha!

Afbeelding

Ik ben er nog steeds blij mee. Lovers

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 03:41

Hip hoor Anthea! Niets voor mij overigens, hoewel ik zelf aan een lipring erbij zit na te denken. Aan de linker kant. (Heb ook een labret) Maar het staat jou echt wel! Je gaat er toch wel ringetjes in doen he! Dat lijkt me helemaal stoer!! Maar inderdaad je krijgt er schrale lippen van.. Huilen van het lachen

*Ik* Heb vandaag mn rechter oorlel alweer meer opgerekt. Nu zijn ze beide 6g. Niet zo heel groot, iets van 4 of 5 mm geloof ik. Stelt nog niet veel voor maar ik vind het wel vet. Je kan er nu eindelijk doorheen kijken ROFL

Helaas had ik geen 8>6 'taper' dus heb ik 2 tapers aan elkaar vast gezet met O-rings en het daarmee gedaan. het deed wel pijn en ging heeeeeeeeeeeeeeel ietsje pietjes bloeden. beide 'mogen' niet als je correct wil oprekken, maar ik ben er niet zo bang voor. Ik hou het gewoon dagelijks goed schoon. Mn andere ging een dag een beetje bloeden en pussen, en daarna droogde die mooi op en ik heb nu eigenlijk zo goed als geen last van. Kwestie van goed schoon houden en met rust laten IMO. Ja

DUS!!!!!!!!!!!

Haha!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 04:48

ohhh jij stout ;P Volgende keer gewoon een taper kopen Knipoog

Ik zit zelf nu ook op 5mm.. vond ik wel een vervelende stretch.. van 4 naar 5mm..

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 05:47

Myryana schreef:

Ik zit zelf nu ook op 5mm.. vond ik wel een vervelende stretch.. van 4 naar 5mm..

Inderdaad een vervelende stretch. En als ik groter wil koop ik inderdaad maar een taper.
Hiervoor was het eigenlijk peanuts, van 12>10 en van 10>8. Voelde een beetje druk maar meer eigenlijk niet.. Dus ja moet maar een paar tapers kopen. Maar ik denk dat ik voorlopig nog niet groter ga Knipoog

EDIT: Ik zie dat jij ook hier woont, wat grappig Haha! Haha! Haha!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 10:23

Als je met je labret teruggaat voor een korter staafje, moet je dan je bon meenemen, ofzo?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 11:06

Geen idee eigenlijk.Voor mijn tongpiercing destijds kon ik gewoon na 9 dagen binnen komen wandelen..hoefde niks mee te nemen ofzo

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 12:00

@Myryana ik ga hem ook nog niet verwisselen Haha! maar kan altijd alvast kijken. ik ga zowiezo terug naar de piercingshop als ik hem ga verwisselen want frank had al gezegt dat hij dat liever wilde doen dan dat ik zelf ging klooien Tong uitsteken

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 13:40

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:04

Ik heb gisteren 2 nieuwe tunnels gekocht voor mijn oortjes Haha! Een zwarte 14mm voor mijn rechteroor en een 5mm met diamantjes! Het ene gaatje was nog maar 4mm maar de tunnel ging er met gemak en zonder pijn in Haha! Nu heb ik dus blingbling in mijn oor xD

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:07

14 MM? Bloos! Wow. Haha!

Ik ga deze vakantie toch nog even langs mijn piercer voor wat meer info over tunneltjes. Lachen

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:08

Zera schreef:
hier nog iemand wat last heeft van haar tongpiercing.. Mijn tong is iets langer dik gebleven dan de normala mens volgens de piercer.. Heb wel na 2 weken het staafje laten wisselen.. En sinds begin november zal dat nu zijn een kleiner staafje in.. Maar mijn tong begint nu steeds iets op te zwellen Verward.. Deze piercing is ook te groot aan het worden, maar steeds begint mij tong dik te worden, en dan moet ik weer wachten totdat het smaller word..
Snap er niks meer van Verward..

Ik heb ook last, naja last mijn tong doet nog pijn en is nog dik + er zit een ontsteking.

Jakary schreef:
Iemand nog zin in een tongpiercing (niet kijken als je een gevoelige maag hebt!):
http://www.bodyjewelleryshop.com/galler ... CN3057.JPG

Ieeeeh Bloos!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:10

hahaha geweldig. iell die foto van die ontsteking :S maar dat is toch niet jou tong hea;)

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:16

Ik zal even mijn foto's uploaden vn mijn onsteking.. je kan het niet goed zien maar oke...

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:17

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:18

Was mijn tong niet hoor, ik wil geen tongpiercing Lachen

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:31

oh oke Lachen ik denk dat die eerste foto van ontsteking dat die gewoon niet goed verzorgd heeft Tong uitsteken

manon wat een vreemd bultje Ja

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:32

Skitter schreef:
Myryana schreef:

Inderdaad een vervelende stretch. En als ik groter wil koop ik inderdaad maar een taper.
Hiervoor was het eigenlijk peanuts, van 12>10 en van 10>8. Voelde een beetje druk maar meer eigenlijk niet.. Dus ja moet maar een paar tapers kopen. Maar ik denk dat ik voorlopig nog niet groter ga Knipoog

EDIT: Ik zie dat jij ook hier woont, wat grappig Haha! Haha! Haha!

Je hebt gelijk over de vorige stretches die waren wat makkelijker.. al ben ik van een 10ga naar 6ga gegaan wat eigenlijk ook nooit de bedoeling is.. xD

Ik woon inderdaad in de States maar zit nu weer (nog tot 30 dec) in Nederland aangezien mijn visum nog niet rond is.

Ik kan niet wachten tot donderdag, weet alleen nog steeds niet welke piercing ik ga zetten XD misschien wel allebei xD

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:34

stephanie09 schreef:
manon wat een vreemd bultje Ja

Ja echt he?! Ik weet niet wat ik moet doen, mijn tong is heel gevoelig en doet zelfs nog pijn.. ik ben maar niet terug gegaan naar mijn piercster want zo laat ik er echt geen kleiner staafje in zetten, weet ook wel bijna zeker dat dat niet gebeurd, maargoed. Tis echt zo irritant, als ik mijn piercing eruit haal dan voelt het zo 'zacht' en ieel aan. Scheve mond

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:46

heb je je misschien niet is verbrand ? aan iets want ik verbrand me tong best wel vaak of ik krijg een blaar of een bultje Lachen en je piercer weet ook nog steeds niet wat het is?

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 15:01

Ojaa dat kan ook maar het zit er sinds.. eeh * even denken. Sinds anderhalve week ofzo, maar zo lang blijft het toch niet?

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 15:16

bij mij blijft het wel lang maar dat komt omdat ik eraan ga zitten ik heb er zelfs nog een keer op gebeten alleen om te kijken of er wat uitkwam maar dat was gelukkig niet zo en het doet wel heel erg pijn Boos!

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 15:24

Okee, ja inderdaad dat kan het ook zijn.. Maar ik denk het eigelijk niet, puur omdat het onder ook pijn doet (tong dan) en ik weet niet, mijn tong is nogwel dik alleen bij mijn piercing.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 15:59

oh nee ik denk dat het misschien dan echt irritatie is! wel vreemd allemaal:S