Anoniem schreef:Ik heb ook van die talgbultjes,ik heb een comedonenlepel maar mooi niet dat ik die kleine krengen daarmee uit kan drukken...zucht..
verder bijna nooit puistjes,maar die kleine dingen irriteren me mateloos.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ik heb ook van die talgbultjes,ik heb een comedonenlepel maar mooi niet dat ik die kleine krengen daarmee uit kan drukken...zucht..
verder bijna nooit puistjes,maar die kleine dingen irriteren me mateloos.
dressagelady schreef:Verbrande huid zo wild scrubben lijkt me juist niet echt fijn?![]()
Kan ook aan mij liggen ..
Riss schreef:ik weet iig wel dat je die veet wasstrips NIET moet kopen
een vriendin en ik waren zo eigenwijs om dit wel te doen.
nou het doet verrekte pijnmaar goed,
ik kan wel tegen een stootje, dus dat valt wel mee .
Maar het is zo'n geklieder, je moet het echt lang laten zitten om alle haren mee te krijgen, en het is zo'n geklieder.
Het kan best werken, maar het is echt een gedoe.
We hebben nu de ontharingscreme gekocht,
die gaan we morgen misschien testen
dressagelady schreef:En een tip voor de Veet ontharingscreme:
Op de gebruiksaanwijzing staat dat je het 2/3 minuten oid moet laten inwerken, dit kun je het beste een minuut of 6 doen, anders breekt het niet alle haartjes af
dressagelady schreef:Die hars werkt bij mij wel, maar het wordt inderdaad een zooitje, en ik vind het zo onhandig om álles te raken met die strips. Doe mij maar een epileer-apparaat
Sassieja schreef:Dat Veet vind ik toch ook rotspul.
Iemand nog goede tips om die oerlelijke, altijd bestaande wallen weg te werken?
ztugwell schreef:dressagelady schreef:En een tip voor de Veet ontharingscreme:
Op de gebruiksaanwijzing staat dat je het 2/3 minuten oid moet laten inwerken, dit kun je het beste een minuut of 6 doen, anders breekt het niet alle haartjes af
Ik zal het ook niet al te lang doen want het is chemisch spul dat je haartjes weg '' brand ? '' ( heb er even geen ander woord voor ) .
Je huid kan daar door ook erg gaan irriteren en brandend aan gaan voelen want het dunne laagje op je huid brand dan ook langszaam weg .
Ik heb het ook een keer te lang laten zitten en op een schaafwond gedaan .
Dat is echt erg gaan branden en die schaafwond lag weer helemaal open .
Gaat het branden ? Direct met koud water afspoelen .
Chrisje92 schreef:Heeft iemand dé tip tegen droge benen?
dressagelady schreef:En een tip voor de Veet ontharingscreme:
Axel_Clauw schreef:Ik zal een tip geven wat je niet! moet doen!
Je moet NIET, als het met een scheermesje niet lukt, er daarna ontharingscreme op smeren om alsnog alle haren goed weg te krijgen!!!
Mijn been was helemaal opengebrandnu een half jaar later met scheren nog steeds last van