[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:38

Naomi_Haffie schreef:
ja Lachen , ik word niet groter dan 1.52 hoe erg Gaaaap

schrale troost ik ben maar 1.49 en volgens mij hoef je echt niet uitgegroeid te zijn voor een piercing, ik was namelijk 12, hij zit er nog steeds Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:39

Red_Savage schreef:
Als je gaat groeien, groeit je buik ook (*je meen het Vork*) dus dan groeit het piercinggaatje ook mee, en rekt het uit. Het kan zover uitrekken dat er geen piercing meer in past. Lachen

dit is toch wel het grootste toppunt van onzin dat ik ooit heb gehoord Nagelbijten / Gniffelen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:40

Sorry meisje hier in de buurt, is nu 12, heeft navelpiercing en heel vaak problemen mee. Bloos

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:42

xDramaQueen schreef:
Naomi_Haffie schreef:
ja Lachen , ik word niet groter dan 1.52 hoe erg Gaaaap

schrale troost ik ben maar 1.49 en volgens mij hoef je echt niet uitgegroeid te zijn voor een piercing, ik was namelijk 12, hij zit er nog steeds Haha!

Dan heb jij misschien geluk gehad. Maar als je groeit, groet je buik idd mee. Dat het gat uitrekt kan best. Maar denk dat het dan steeds gaat bloeden of uitscheurt, dan dat er geen piercing meer in past. Heb je misschien voor de helft wel gelijk. Knipoog

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:42

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:43

ik heb mijn navelpiercing eruit moeten halen wegens alsmaar ontsteken.. voor mijn gevoel wordt dit gaatje niet meer groter of kleiner.. wel weet ik dat het super lelijk is.. maar ik weet niet of ik hem opnieuw wil zetten vooral omdat littekenweefsel errug pijnlijk doet..

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:45

Chrissie_ schreef:
http://i168.photobucket.com/albums/u172 ... i025-1.jpg
zo is mijn navelpiercing nu, ik heb het gevoel dat die er uitgroeit? of ontstoken is?
om het gaatje is de huid een stuk donkerder nl, en komt vaak spul uit.. Huilen

hoelang heb je hem al?? ik hem precies zo hetzelfde gehad...!! als je hem al een jaartje heb hoort dit gewoon niet meer.. ik zou hem eruit halen en als je echt perse een navelpiercing wil dan zou ik hem goed laten helen en vragen aan de piercer of hij/zij hem anders erin kan zetten, misschien heb je dan meer geluk!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:45

Chrissie_ schreef:
zo is mijn navelpiercing nu, ik heb het gevoel dat die er uitgroeit? of ontstoken is?

Getver zo zag het er bij mij ook uit. Zoutwateroplossing al geprobeert. Al naar je piercer terug geweest. Zou ik snel doen hoor. Bloos

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:46

Ik gebruik al zoutoplossing vanaf het begin Verward

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:47

Megamutsj schreef:
Me piercing stinkt Tong uitsteken Komt door het piercingballetje wat ik inheb, zometeen even schoonmaken. Lachen
Ik speel echt veel te veel met me piercing.. gelukkig geen last van, in het begin toen ik hem net een paar maanden had begon die steeds te irriteren als ik er teveel mee speelde. Nu geen last meer van gelukkig.
Zit er met me tong tegenaan, zet het achterkantje achter me tanden, ga met me tong achter het achterkantje zitten en duw het naar boven enzovoorts. Kan er niet vanaf blijven. Haha!

deed ik ook, hij hing altijd achter me tanden *LOL*

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:47

Wallie schreef:
ik heb mijn navelpiercing eruit moeten halen wegens alsmaar ontsteken.. voor mijn gevoel wordt dit gaatje niet meer groter of kleiner.. wel weet ik dat het super lelijk is.. maar ik weet niet of ik hem opnieuw wil zetten vooral omdat littekenweefsel errug pijnlijk doet..

Heb twee keer een navelpiercing laten zetten, bleef bij mij ook maar ontsteken. Hij is de tweede keer voor een gedeelte ook door lidtekenweefsel gezet. Toen is gezegd dat doordat hij door lidtekenweefsel is gezet de kans groter is dat het gaat ontsteken. Ze zei nog het hoeft niet, maar het kan wel gebeuren.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:48

Chrissie_ schreef:

ik heb dit bij beide piercings gehad pas na een half jaar, ik maakte t schoon en bleef er af, nu heb ik 2 mooie piercings, geduld is een schone zaak Lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:48

Chrissie_ schreef:

Morgen direct naar je piercer gaan dan. En ja anders is het balen, maar zou ik hem er gewoon uit halen. Scheve mond

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:49

xDramaQueen schreef:
Chrissie_ schreef:

ik heb dit bij beide piercings gehad pas na een half jaar, ik maakte t schoon en bleef er af, nu heb ik 2 mooie piercings, geduld is een schone zaak Lachen

Dit doet me beter Lachen Hoop dat het bij mij ook gebeurt Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:50

zo was het bij mij ook.
Ik bleek allergisch te zijn voor materiaal anders als waarmee het gezet is.
Maar ook degene waarmee het gezet is, is gaan ontsteken in het begin. Gewoon stug doorgaan met schoonmaken Ja

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:50

Lous schreef:
Chrissie_ schreef:

Morgen direct naar je piercer gaan dan. En ja anders is het balen, maar zou ik hem er gewoon uit halen. Scheve mond

Morgen ga ik op Knhs kamp voor de hele week dus dat kan niet Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:52

Lous schreef:
xDramaQueen schreef:

Dan heb jij misschien geluk gehad. Maar als je groeit, groet je buik idd mee. Dat het gat uitrekt kan best. Maar denk dat het dan steeds gaat bloeden of uitscheurt, dan dat er geen piercing meer in past. Heb je misschien voor de helft wel gelijk. Knipoog

je buik groeit nooit zo extreem als jullie waarschijnlijk bedoelen, ik heb geen geluk gehad, want ken er zat.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:53

Lous schreef:
Sorry meisje hier in de buurt, is nu 12, heeft navelpiercing en heel vaak problemen mee. Bloos

wie weet peutert ze er teveel aan of houd zich niet aan de verzorging.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:54

Mazzel-meid schreef:
zo was het bij mij ook.
Ik bleek allergisch te zijn voor materiaal anders als waarmee het gezet is.
Maar ook degene waarmee het gezet is, is gaan ontsteken in het begin. Gewoon stug doorgaan met schoonmaken Ja

ik krijg ook ontzettend jeuk van mn oude gezette piercing. (onderste) dat was een chirugische geloof ik, ik zweer bij titanium en goud.

DAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:56

C_hristel schreef:
Waarom haald ze die er dan eigenlijk uit ?

Geen idee eigenlijk, is een gewoonte geworden, ze wil met eten ook haar tanden niet beschadigen omdat ze er al n keertje behoorlijk hard op gebeten had, per ongeluk.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:56

Chrissie_ schreef:
Morgen ga ik op Knhs kamp voor de hele week dus dat kan niet Knipoog

een navelpiercing is en blijft altijd een moeilijke piercing, hij krijgt elke dag nieuwe kleding, dus elke keer een ander stofje, soms een paardrijbroek tegen ze navel, etc etc noem maar op. Mijne onderste was gezet was niets aan de hand, niet rood niets, je zou er jarloers op worden, pas na 6 maanden begon ie te klieren, zelfs na 9 maanden nog. nu helemaal geen last meer van Lachen volhouden met schoonmaken (unicura) niet teveel. gewoon 2x per dag. 1x kan ook makkelijk Ja

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:59

Chrissie,het ziet er echt niet goed uit. Je moet nu wat doen anders wordt het alleen maar erger. Of je moet morgen even gaan, of desnoods uit halen.

Of zorgen dat het niet erger wordt door hem meer dan zo goed mogelijk schoon te houden, laatste optie als je hem echt niet wilt verliezen en er niks anders op zit.
Even goed na denken, succes. Bloos

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:07

beetje zonde om hem er uit te halen voor zoiets kleins Lachen zonde van t geld.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:08

Tsja als het niet anders kan, die van mij was echt blauw en deed erg pijn. Maar ja is en blijft natuurlijk eigen keuze. Bloos

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:10

Lous schreef:
Chrissie,het ziet er echt niet goed uit. Je moet nu wat doen anders wordt het alleen maar erger. Of je moet morgen even gaan, of desnoods uit halen.

Of zorgen dat het niet erger wordt door hem meer dan zo goed mogelijk schoon te houden, laatste optie als je hem echt niet wilt verliezen en er niks anders op zit.
Even goed na denken, succes. Bloos

Ik haal hem er nog niet uit, en er is geen mogelijkheid om naar de piercer te gaan vd week.. ik ga m goed schoonhouden en dan zaterdag als het kannaar de piercer trug Lachen T moet wel heel erg worden als ik hem er uit ga halen want dat wil k echt niet Clown