Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dapy schreef:Ik zal het wel merken, anders stop ik gewoon hoor.
Nuage schreef:Marly_ schreef:Klopt, ik ken ook een hoop mensen die 3x doorslikken, dan een keer ongesteld worden en dan weer doorslikken.
Nog even een vraagje: Ik heb dus de morning after pil geslikt, dit is nou ongeveer 3 weken geleden (in mijn eerste week van de strip) ik ben nu ongesteld geworden, heb in die weken daarna geen seks meer gehad, ik wou eerst ongesteld worden zodat ik zeker wist dat het goed zat. Nou het zit dus goed, ik ben zo ongesteld als ik maar zijn kan, maar nu is dus mijn vraag:
Moet ik de pil doorslikken een weekje zodat ik zeker weet dat hij veilig is of is hij al meteen veilig?
Ik heb de pil gewoon de weken na de map goed geslikt, heb alleen niet op diarree-tijden gelet (heb dus wel last gehad, maar weet niet meer of dat 3-4 uur daarna was)
Zal ik nou dan maar voor de zekerheid een weekje doorslikken + voorbehoedsmiddel gebruiken of is hij zoiezo gewoon veilig?
De pil is sowieso veilig. Een weekje doorslikken hoeft niet, mag wel.
MeggieMea schreef:Hallo ik heb een vraagje al zie ik dit topic al te laat.
Ik moest niet afgelopen zaterdag maar die zaterdag ervoor beginnen met de eerste pil van de strip.
Deze ben ik vergeten...de 1ste van de eerste week.. neem normaal rond 22uur a 23uur me pil in, maar heb deze dit maal de volgende zondag rond 15uur ingenomen en vanaf die zondag avond gewoon alles netjes op tijd. Nou hebben we die zaterdag en zondag wel gevrijd.
Maar heb verder nergens last van.. is het slim om pil maandje door te slikken of jist niet zodat ik kan afwachten dat ik ongesteld word.
Hoop nu niet allerlei verwijten en eigen schuld te horen krijg maar advies.
RoseK schreef:O even een toevoeging, ik heb dus anderhalve strip ongeveer doorgeslikt, zaterdagnacht nog seks gehad en daarvoor nog de pil genomen om 23.00. Zondag heb ik geen pil geslikt omdat je naar mijn weten als je doorslikt zelf kan bepalen wanneer je stopt.
(Gosh om de een of andere reden begin ik em te knijpen..)
Nuage schreef:@Marly_: RelaxJe hoeft je echt geen zorgen te maken. Ook al had je wel diarree gehad binnen 3 uur (wat niet zo is) én had daardoor de pil van die dag niet gewerkt dan nóg hoef je je geen zorgen te maken. Wel een tip voor als je je zoveel zorgen maakt: neem je pil voordat je gaat slapen. Tegen de tijd dat je wakker wordt en naar de wc gaat zijn er al uren voorbij. En nog een tip: relax