[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olle

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:07

Robijntjah schreef:
Ja, dat weet ik, maar ik wil dat het aan elkaar groeit... Ik ben teruggegaan voor mooiere littekens, dus dan wil ik die krijgen ook Clown

dat lijkt me logisch...
Je gaat je niet voor niks nog een keer onder het mes..

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 14:08

Robijntjah schreef:
Ja, dat weet ik, maar ik wil dat het aan elkaar groeit... Ik ben teruggegaan voor mooiere littekens, dus dan wil ik die krijgen ook Clown

Snap ik. Ja Bij mij was toen het advies om het litteken te laten herstellen nadat het dichtgegroeid was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:12

Ja, ik ga zowiezo toch wel even terug, dus kan het dan ben ik blij, zoniet, dan jammer, dan maar met de zwaluwstaartjes!
En smeren tot ik een ons weeg Clown

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 14:12

Robijntjah schreef:
Ja, ik ga zowiezo toch wel even terug, dus kan het dan ben ik blij, zoniet, dan jammer, dan maar met de zwaluwstaartjes!
En smeren tot ik een ons weeg Clown

Haha! Haha! Haha!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 15:14

MissJ schreef:
Dat is al mooi snel Lovely1!

Robijntjah, de eerste 2 foto's waren van voor het loslaten van de hechting, aangezien de eerste foto van voor de ingreep was (duh Haha! ), de tweede van 3 weken na de ingreep, toen zat alles nog goed.

Dat vond ik dus ook.. maar je weet ook maar nooit met die veranderende verzekeringen en dr. van der Weij begint in april/maart een eigen kliniek in België dus dan is het zeker weten niet meer verzekerd. En ik wil er gewoon echt vanaf.. van een grote E naar een mooie C.. heb nu al zin in BH's shoppen Haha!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 17:49

Haha! Leuk vooruitzicht Lachen

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:19

haha shoppen is altijd het beste vooruitzicht wat je kan hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:30

Dat vind ik nu wel jammer! Had ik me idd heeeel errug op verheugd, maar dat ga nu wel even wat langer duren dan gepland geloof ik Boos!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 20:40

Robijntjah schreef:
Dat vind ik nu wel jammer! Had ik me idd heeeel errug op verheugd, maar dat ga nu wel even wat langer duren dan gepland geloof ik Boos!

Kan ik me heel goed voorstellen Ach gut maar dat gaat ook voor jou helemaal goedkomen Lachen alleen het duurt misschien ietsjes langer... (kan je wel weer langer sparen Haha!)

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 21:13

Robijntjah schreef:

Jij gaat straks ook lekker shoppen met je mooie nieuwe tieten en knappe littekens! Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:03

Hahaha, dat langer sparen moest ik wel echt heel hard om lachen stiekem Clown
Zal wel nodig zijn!

Even een wat intiemer vraagje hoor!

Hoelang duurde het bij jullie voordat jullie na de operatie weer seksueel actief waren zeg maar Bloos ?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 22:12

Haha! Daar heb ik ook mensen uit dit topic over gepbt Haha! Alleen weet ik het echt niet meer Bloos Ik zal het mijn vent eens vragen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:13

Hahahah, grappig! Ben ik dus niet de enige die me afvraagt wanneer dat weer enigzins normaal kan Clown

al doen we het al, maar dan niet op de normale manier zeg maar Clown

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 22:17

Robijntjah schreef:
Hahahah, grappig! Ben ik dus niet de enige die me afvraagt wanneer dat weer enigzins normaal kan Clown

al doen we het al, maar dan niet op de normale manier zeg maar Clown

Haha! Dat heeft wel een tijdje geduurd. Misschien had het eerder gekund, maar ik was nogal panisch op mijn tieten Clown Gelukkig heeft mijn vent sterke armen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:35

Hahaha, ja dat bedoel ik dus, zo lossen wij het ook op ROFL
Maar is niet echt handig ofzo! Clown

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:08

Robijntjah, dat vroeg ik me ook af, alleen durfde ik het niet te vragen..... Bloos Maar wij hebben het net zo opgelost inderdaad. ( Na een weekje of 4 weer voorzichtig geprobeerd)

Mijn open plek (minder erg dan die van jou, zo te lezen) moest ook vanzelf genezen en eventueel daarna een kleine ingreep om het litteken te verfraaien. Maar zoals het nu er uit ziet ben ik tevreden. Ik dacht ook dat het noooit dicht zou gaan. Alles zit nu mooi dicht, ik heb ook bijna nooit meer gaasjes erop, alleen om vetvlekken in shirtjes te beperken.
Hoe doen jullie dat; ik wil best smeren maar ik heb geen zin in al mijn shirtjes onder de vlekken.

Ik heb het idee dat mijn borsten iets groter geworden zijn. Bij de sportBH zit een C gewoon goed, de gewone BH pastte eerst een C nu is C net iets te krap, maar D is al weer te groot.... Eindelijk kleinere tieten, heb ik nog steeds problemen met een BH te vinden Knipoog

Ik moet maandag voor controle, hopelijk mag ik weer zwemmen, dan kan ik mijn buikje eens aanpakken (die er volgens mijn vriend altijd heeft gezeten, maar mij nu pas echt opvalt)
Vandaag voor het eerst weer naar de sportschool geweest (grondoefeningen, dus geen gespring ofzo). In de kleedkamer voelde het echt anders, veel beter! Niet meer in het verste hoekje uitkleden bijv. In mijn nieuwe setje had ik gewoon zin om een rondje te lopen om alles te showen...

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:10

Ik denk dat dat vanzelf oplost Clovertje. Ik had het zelf geloof ik ook. Het is gewoon wennen aan een andere vorm borsten. Dat had ik althans. Ik heb nu bv ook een E. En mijn zusje ook. Alleen ik ben geopereerd geweest en mijn zusje niet. En dat is heel erg te zien aan de vorm van mijn borsten. Bij mij is het veel mooier. En dat zie je dus ook in BH's. Alsof het zwaartepunt ergens anders ligt ofzo Haha! ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:15

Hahaha, dat buikje is echt te herkenbaar Clown

Hmmm, wij hebben het na een week alweer geprobeerd Bloos
En ging dus wel redelijk zo!

Blij te horen dat alles bij jou zo fijn aan het dichtgaan is!

Vetvlekken van de zalf heb ik eigenlijk geen last van, mijn bh's vallen ook allemaal netjes over de littekens, dus dat is fijn!

1e borst is compleet schoon en droog nu, heel fijn! Andere dus 3 plekjes, maar begin het zelf weer wat positiever te zien gelukkig!

Wat voor ingreep hadden ze je aangeraden dan, Clovertje? Bij mij zei ze iets over siliconenpleisters, en anders spuiten in de littekens??
Maargoed, iig al fijn om te weten dat daar eventueel iets aan gedaan kan worden!

Is niet nodig, want vriendlief vind ze nu al veeeeeel mooier dan eerst (al wou ie dat niet zeggen, omdat ie dacht dat ie mij daar pijn mee zou doen Lovers), maar toch, eventueel....

Dat zwaartepunt herken ik Polivy Ja
Mijn borsten hingen echt, en nu is het echt een andere vorm!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 09:09

Ik was ook wel nieuwsgierig naar die vraag Knipoog haha.. Gelukkig heb ik op dit moment geen vriend maar.. je weet maar nooit Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 11:17

Sja, buikjes worden ineens zichtbaar als er minder tiet is. Bij mij werd er ineens een centimeter of 20 van mijn buik zichtbaar die tot dan toe verscholen was. Clown

Clover, ik los de vetvlekken op door overdag niet meer met creme te smeren. Ik doe het voor het slapen gaan, tissues er op en klaar. Dat is er 's ochtends zo af dat je geen vetvlekken meer in je kleding krijgt. Lachen

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:27

Hallo,
Ik kwam gister avond thuis het was al donker en ik liep de huiskamer in ... Haha!
Wat zie ik opeens allemaal kaarsen richting de tuin en in de tuin stond een super grote fles champhane en een brandende vuurkorf waar mijn vriendje naast stond met (ik gelijk janken haha) ik liep naar de tuin en vroeg wat er was haha hij zegt weet je nog dat je ooit in je dagboek heb geschreven dat je het liefst al je bhs zou verbranden en dat ik dat stiekem allemaal heb gelezen .... Huilen
Jahh Dat weet ik nog zei ik ... Hij zei en dat gaan we nu dus echt doen het is tijd voor een nieuwe start met nieuwe borsten waar je altijd al van droomde (echt zooo lief) hij schonk chamhange in en gaf mij een eveloppe ik maakte die open zat er een bon van 200 euro van marlies dekkers in echt gaaf Haha!
Toen pakte hij van de tafel al mijn ouwe bhs en gaf die aan mij we hebbenze allemaal verbrand dit voelde heerlijk!!!!!!

Sorry voor het lange verhaal en mischien typfoutjes Bloos maar moest het echt even vertellen vin het zo geweldig dat hij dit heeft gedaan !!! Pling

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:44

Sajnne schreef:
Hallo,
Ik kwam gister avond thuis het was al donker en ik liep de huiskamer in ... Haha!
Wat zie ik opeens allemaal kaarsen richting de tuin en in de tuin stond een super grote fles champhane en een brandende vuurkorf waar mijn vriendje naast stond met (ik gelijk janken haha) ik liep naar de tuin en vroeg wat er was haha hij zegt weet je nog dat je ooit in je dagboek heb geschreven dat je het liefst al je bhs zou verbranden en dat ik dat stiekem allemaal heb gelezen .... Huilen
Jahh Dat weet ik nog zei ik ... Hij zei en dat gaan we nu dus echt doen het is tijd voor een nieuwe start met nieuwe borsten waar je altijd al van droomde (echt zooo lief) hij schonk chamhange in en gaf mij een eveloppe ik maakte die open zat er een bon van 200 euro van marlies dekkers in echt gaaf Haha!
Toen pakte hij van de tafel al mijn ouwe bhs en gaf die aan mij we hebbenze allemaal verbrand dit voelde heerlijk!!!!!!

Sorry voor het lange verhaal en mischien typfoutjes Bloos maar moest het echt even vertellen vin het zo geweldig dat hij dit heeft gedaan !!! Pling

Meid echt geweldig! Wat enorm lief..! Is ook uit eigen belang natuurlijk.. kan hij mee sexy lingerie uitzoeken Haha!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 11:55

@Sajnne: Wat ongelovelijk lief zeg! Wat een supervriend heb jij!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 12:08

Ah! Ik krijg helemaal kippenvel, wat superlief hee! Lovers

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 12:20

Wat heb jij een kanjer van een vriend. Lachen