Robijntjah schreef:Ja, dat weet ik, maar ik wil dat het aan elkaar groeit... Ik ben teruggegaan voor mooiere littekens, dus dan wil ik die krijgen ook
dat lijkt me logisch...
Je gaat je niet voor niks nog een keer onder het mes..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Ja, dat weet ik, maar ik wil dat het aan elkaar groeit... Ik ben teruggegaan voor mooiere littekens, dus dan wil ik die krijgen ook
Robijntjah schreef:Ja, ik ga zowiezo toch wel even terug, dus kan het dan ben ik blij, zoniet, dan jammer, dan maar met de zwaluwstaartjes!
En smeren tot ik een ons weeg
MissJ schreef:Dat is al mooi snel Lovely1!
Robijntjah, de eerste 2 foto's waren van voor het loslaten van de hechting, aangezien de eerste foto van voor de ingreep was (duh), de tweede van 3 weken na de ingreep, toen zat alles nog goed.
Robijntjah schreef:Dat vind ik nu wel jammer! Had ik me idd heeeel errug op verheugd, maar dat ga nu wel even wat langer duren dan gepland geloof ik
Robijntjah schreef:Dat vind ik nu wel jammer! Had ik me idd heeeel errug op verheugd, maar dat ga nu wel even wat langer duren dan gepland geloof ik
Robijntjah schreef:Hahahah, grappig! Ben ik dus niet de enige die me afvraagt wanneer dat weer enigzins normaal kan
al doen we het al, maar dan niet op de normale manier zeg maar
Sajnne schreef:Hallo,
Ik kwam gister avond thuis het was al donker en ik liep de huiskamer in ...![]()
Wat zie ik opeens allemaal kaarsen richting de tuin en in de tuin stond een super grote fles champhane en een brandende vuurkorf waar mijn vriendje naast stond met (ik gelijk janken haha) ik liep naar de tuin en vroeg wat er was haha hij zegt weet je nog dat je ooit in je dagboek heb geschreven dat je het liefst al je bhs zou verbranden en dat ik dat stiekem allemaal heb gelezen ....![]()
Jahh Dat weet ik nog zei ik ... Hij zei en dat gaan we nu dus echt doen het is tijd voor een nieuwe start met nieuwe borsten waar je altijd al van droomde (echt zooo lief) hij schonk chamhange in en gaf mij een eveloppe ik maakte die open zat er een bon van 200 euro van marlies dekkers in echt gaaf![]()
Toen pakte hij van de tafel al mijn ouwe bhs en gaf die aan mij we hebbenze allemaal verbrand dit voelde heerlijk!!!!!!
Sorry voor het lange verhaal en mischien typfoutjesmaar moest het echt even vertellen vin het zo geweldig dat hij dit heeft gedaan !!!