Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik heb een beetje belachelijk tijdstip voor het slikken van de pil gekozen, half 7 's ochtends. Ik vind het zelf wel handig, dat is 1 van de weinige momenten dat ik zo ongeveer altijd in m'n bed lig, hoef ik um nooit mee te nemen enzo, behalve op vakantie. Maar nu heb ik al een paar keer gehad dat m'n wekker niet afging of dat ik door de wekker heensliep, dan word ik altijd om half 9 wakker, dus neem ik um 2 uur te laat. Die dag erna wel weer gewoon om half 7.
Mijn vraag: Is de pil dan nog betrouwbaar? dan zit er dus meer dan 24 uur tussen, maar die pil erna is wel weer op het juiste tijdstip.
sweetheart schreef:Anoniem schreef:nou het is inmiddels zaterdag,ik heb donderdagmiddag de mirena laten zetten.
een woord:afschuwelijk.
ik vond het echt vreselijk pijnlijk, de eendebek voelde ik niks van maar het aanhaken van de baarmoedermond en het plaatsen zelf...auwssss...
de rest van de dag(werd om 2 uur gezet)heb ik vreselijke pijn gehad en bloedverlies,nu gaat het allemaal wel.
Ben benieuwd,over 4 weken een echo,om te kijken of ie goed geplaatst is...wat moet ik me daarbij voorstellen?
Verder ben ik er nu iig nog erg blij mee,nooit meer pillen vergeten en meenemen enzo..
Over die echo dat kan ik je maandag vertellen... dan heb ik m gehad, ik begreep wel dat het inwendig was. En die pijn, ach joh gaat wel weer over(Zeg mevrouw lekker optimistisch
)
Bealy schreef:@noby, dat kan inderdaad te maken hebben met de MAP, ik zou het een tijdje aankijken.
Nou, ik ben zojuist ongesteld te worden dus ik zal morgen de huisarts maar eens bellen om een afspraak te maken voor het plaatsten van de Mirena (ik knijp hem nu al, whaha).
Ik denk dat ik morgen maar eens even langs de apotheek ga met de vraag: 'wat is het zwaarste verdovende middel dat jullie me mee kunnen geven, doe me dat maar'.
Edit: volgens mij is er wel een Mirena-rage onder de Bokkers, haha.
Wendy schreef:Als je een pil vergeten bent minder dan een week na de stopweek is het wel een risico ja.
Ik zou voor de zekerheid gewoon bij de huisarts langs gaan voor eventueel een morning after pil als dat nog kan.