Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Applelove schreef:Wie heeft hier zijn navelpiercing stiekem laten zetten? was het makkelijk te verbergen?
Applelove schreef:Wie heeft hier zijn navelpiercing stiekem laten zetten? was het makkelijk te verbergen?
MarJoo_ schreef:JAAA eindelijk! Mijn labret-piercing!!![]()
![]()
Ben er zooo blij mee!!
En hij deed zeer
maaaaaaaaaaaar k heb em!!
MarJoo_ schreef:JAAA eindelijk! Mijn labret-piercing!!![]()
![]()
Ben er zooo blij mee!!
En hij deed zeer
rhenskuh schreef:MarJoo_ schreef:JAAA eindelijk! Mijn labret-piercing!!![]()
![]()
Ben er zooo blij mee!!
En hij deed zeer
Die staat je hardstikke mooi!!! Maar dta lijkt me wel pijnlijk!
Ik heb sinds vorige week donderdag een navelpiercing, dat deed ook pijn joh! IK was daarna flauwgevallen, was hardstikke eng..
mariellexxx schreef:Een Septum voelt bij iedereen verschillend aan... net als bij elke andere piercing want ieder persoon voelt het anders. De septum wordt niet gepierced DOOR je kraakbeen hoorGewoon in het velletje ervoor moet je maar een keer in je neus voelen.
Mijn clit piercing moet nog komen .... dus ik weet niet of het erg pijn doet... Ik ben zowat gevoelloos als het om naalden / piercing gaat dus ik verwacht niet dat het bij mij pijn zal doen.
Een nieuw collegaatje van mij heeft haar clit zelf laten piercen.. .dat is natuurlijk helemaal gevoellig en dat zal bij bijna iedereen wel zo zijn... ze had behoorlijk pijn zei ze
MarJoo_ schreef:mijn piercing die zei, je moet een clit piercing nemen, heb je nooit meer een man nodig, na 2 trappen ben je zelf al klaar gekomen
HAHAHHAaltijd lachen met die vent
lol