Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Nouja zeg, blijkbaar zijn alle Nederlandse Facebook groepen over Wegovy/Saxenda/Ozempic/Mounjaro verwijderd. Ik was lid van 1 groep en die is inderdaad verdwenen. Anderstalige groepen zijn er nog wel
Setteli schreef:Ik heb een aantal weken last gehad van obsipatie (dus hele week geen ontlasting of aandrang en dan tegen het weekend helemaal vast zitten). Elke keer op zaterdagavond laxeertabletjes ingenomen en dan kwam het in de zondag wel los. Dan nog een dag diarree en dan de hele week weer van voren af aan. Maar nu heb ik al 3 dagen achter elkaar gewoon uit mezelf nr. 2 kunnen doen. Dus blij mee. Krijg altijd van die krampen van die laxeertabletjes, maar vastzitten is ook geen pretje.
Jammer dat die fb groepen weg zijn. Zag inderdaad dat er wel eens wat aangeboden werd, niet handig.
Ik spoot altijd op zondagochtend, maar sinds vorige week een dag verschoven en nu op maandagavond. Wil eigenlijk naar de donderdagavond toe, ik merk dat ik in het weekend altijd iets meer moeite heb met snaaien.
Setteli schreef:Rennie89 schreef:Setteli, vraag even aan de huisarts of je micragol zakjes kan krijgen, die neem je in de ochtend en avond en helpt grandioos. Ik neem het ook en het maakt echt een wereld van verschil. Je krijgt er geen diarree van.
Ja heb ik liggen, maar ik vind die zo goor.
Setteli schreef:Rennie89 schreef:Setteli, vraag even aan de huisarts of je micragol zakjes kan krijgen, die neem je in de ochtend en avond en helpt grandioos. Ik neem het ook en het maakt echt een wereld van verschil. Je krijgt er geen diarree van.
Ja heb ik liggen, maar ik vind die zo goor.
Pomski schreef:Stille meelezer hier.. afgelopen vrijdag de 2e keer ozempic gespoten. Vandaag helaas al de hele dag kotsmisselijk. 3 keer flink overgegeven. Net een banaan gegeten komt er een paar minuten later weer uit... Meer mensen hier last van gehad?
Pomski schreef:Stille meelezer hier.. afgelopen vrijdag de 2e keer ozempic gespoten. Vandaag helaas al de hele dag kotsmisselijk. 3 keer flink overgegeven. Net een banaan gegeten komt er een paar minuten later weer uit... Meer mensen hier last van gehad?
Berdien schreef:Ik tik al bijna de -3 kilo aan![]()
Tot nu toe nog echt nergens last van qua bijwerkingen. Wel heel benieuwd hoe het gaat als ik omhoog ga qua dosis. Merk het verschil nu al zo goed