Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petpa schreef:En dan vind ik dat er wat moet gebeuren!
Amado7 schreef:Jeetje wat is bokt weer on tour. En het dan gek vinden als het topic gesloten gaat worden. Is het nou zo moeilijk enkel TS te steunen en voor de rest gewoon je mond te houden?
Echt zo fijn voor je dat je weer kan eten zonder misselijk te zijn. Ik hoop dat je doordat je weer langzaam maar zeker wat eet, je weer snel een beetje opkrabbelt!
Gianti schreef:Petpa schreef:En dan vind ik dat er wat moet gebeuren!
Je weet wat ze zeggen ‘wat je vindt mag je houden’
Zo jammer dat topic weer dezelfde kant op gaat.
TS ik ben zo blij om te lezen dat het eindelijk langzaam met baby stapjes de goede kant op gaat! En vooral no hoelang geduurd heeft kost dat tijd. Maar je mag trots zijn op jezelf met hoe je ermee omgaat!
Petpa schreef:Sorry maar ik lees nergens dat iemand TS adviseert het anders te doen dan de diëtist zegt.
Op basis van je reactie dat de diëtist betrokken is en adviezen heeft gegeven en er bij TS afgeweken is van het advies in de folder concludeer ik dat jij de behandeld diëtist bent. Wellicht is het handig gedurende een consult TS wat duidelijkheid te verschaffen.
Petpa schreef:Ontzettend fijn voor TS om van vitamine P te genieten.
Ze heeft gelukkig zelf meerdere paarden.
Little_Gift schreef:Petpa schreef:Ontzettend fijn voor TS om van vitamine P te genieten.
Ze heeft gelukkig zelf meerdere paarden.
Jeeeezes zeg moet jij nou echt op alles antwoorden in de ts haar plaats????
Je bent net terug in het topic na pagina's afwezigheid en het topic maakt gelijk alweer een ellendige u-turn naar een nare bijsmaak en een onprettige sfeer
Pallatin schreef:Doe waar je je goed bij voelt TS… als een rollator je letterlijk houvast biedt en het is relatief makkelijk te regelen lekker doen.
Het is superfijn dat je herstel is ingezet en natuurlijk wil je het liefst dat je met sprongen vooruit gaat maar het heeft tijd nodig. Maar als je ziet waar je nu staat in verhouding tot paar weken terug dan wauw, dan zijn die sprongen al heel groot. Vertrouw op jezelf en de medici die je begeleiden; je komt er wel