Hahaha die laatste foto, wat een bende dat water. Lekker weer schoon en fris nu.
Fijn die auto. Geeft zoveel vrijheid.
BeFunny
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-25 11:01
Ja ik kon gelijk het bad en de vloer schoonmaken. Even wandelen leverde een hoop werk op. Maar ik heb gelijk wat klitten weg geschoren enz was nodig. En als het voorjaar aanbreekt knip ik ze in model dat vinden ze wel lekker daar gaan ze helemaal voor zitten.
Ik dacht dat ik dat ook niet zou redden maar het zonnetje doet gelijk zo goed dat zo'n rondje slenteren ineens gaat. Wel langzaam hoor. Blij dat ik gegaan ben.
Zo 11km, rustig of niet, is een bestelling afstand. Hondjes hebben daar vast net zo van genoten.
Nu uitgeteld op de bank zeker!
Hou je vocht vast?
BeFunny
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-25 22:34
Ik hou idd een klein beetje vocht vast. Maar ik krijg ook gewoon een dik hoofd en ben sowieso flink aan het aankomen. Vreet me ook drie keer in de rondte dus dat is niet gek. Ik moet de knop weer om naar gezond leven. Maar in zh hebben ze liever dat ik nu gewoon blijf door doen zoals ik doe want het gaat nu verder wel goed. Dan komt het afvallen hierna wel. Maar ik hou nu ook vocht in mijn enkels vast dat kan er helaas ook bij horen.
Die 11 km gister heb ik goed kunnen wandelen en was niet uitgeteld. Vandaag 7 km gewandeld
Hopelijk kan ik de trend weer doorzetten want was echt een wandelaar en hardlopers/trailrun er. Dat hardlopen pak ik na het traject wel weer op.
Nu afvallen kost natuurlijk energie. Kan me voorstellen dat ze liever hebben dan je die energie steekt in de behandeling en je lichaam niet verder belast.
Vond het je niet slecht staan die kilos maar kan me voorstellen dat het voor jezelf wel een vervelende bijkomstigheid is.
Wat fijn je vandaag ook weer zo lekker wandelen kon!
Hier vandaag 4 km gelopen en daar heb ik de rest van de dag de prijs voor betaald hele lijf deed zeer, misselijk. Maargoed ik heb gisteren die stomme pelgraz spuit ook gehad zal ook niet helpen. Maar ik vind het dapper dus ik kom nog niet zover
Ik vind het ook dapper Sansa. BeFunny klinkt goed dat je weer echt wandelt. Als je meer beweegt komt het afvallen ook wel weer later en zonder te lijnen kun je proberen al wat gezonder te gaan eten. Ik vind het je ook goed staan.
Oo lekker Brit dat het er dan weer op zit voor vandaag.
Met mij gaat het over al veel beter. Ik zit er aan te denken om weer een ns abbo te nemen en er lekker op uit te gaan (ook omdat de chemo lichter is en mijn bloed "goed")
Goed zo! Lekker genieten waar het kan! Ik ben ook aan het kijken om weer te reizen, binnen 3 weken heb ik een scan dus wil daarna weer lekker op reis om effe stoom af te blazen! Ik zou graag naar sal of boa vista reizen dit voorjaar.