Op een stalen ros over wegen en door het bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 08:38

Gezellig Maaike en Thami :j

Ben op het moment niet heel veel online , tenminste te kort om te echt iets te posten . :o
Ben sinds maandag in Almere , druk druk .
Gisteren was echt pokkeweer , echt regen de hele dag .Pas eind van de dag kwam de zon er wat door .
Zit in een homestay sinds gisteren , echt super leul .Hele leuke mensen .
En wat blijkt , hun dochter woont in mijn dorp een paar straten verderop :D
Hoe klein is de wereld , wat een toeval .

MarliesV

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 08:29

Wat leuk Time, lekker toch als je weinig online bent, vind ik altijd een goed teken, als dat is omdat je buiten bezig bent of fijne andere bezigheden hebt.

Hier maandag dry needling gehad in de nek/rug en gisteren op de weg gefietst. Vind dat echt geen zak aan maar ja, je moet iets als je nog niet op de mtb het vertrouwd. Dus braaf rondje op de weg gedaan, wederom natuurlijk met een bak wind -O-

Zondag lekker weer op de mtb, voor nu een gravelachtig rondje staan, lekker kilometers trappen.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:57

Ik ben de hele dag wel bezig :j
Heb vandaag al een paar bekende atleten , maar ook juryleden gezien .
Morgen komt een grote groep Kika atleten onder begeleiding van mijn coach registreren .
Dus daar heb ik ook even mee afgesproken .
Het is hard werken , maar ook een gezellige bedoeling .
Al speelt het weer niet helemaal mee .

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 22:46

Nou Time, zeg dat. Wat een treurig weer hier. Wij hadden de laatste 2 dagen in Palma al regen, maar hier is het ook niet best. Hopelijk krijgen we nog wat droge uurtjes en wordt het een mooi evenement. Veel plezier in ieder geval.

Beterschap met je rug Marlies!

Wij hopen morgen een rondje te kunnen doen. Even de vakantie kilo eraf fietsen :')

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-25 00:19

Ik zit op dit moment in Londen op een congres. Super tof, ik heb daar mogen spreken en zit dus op uitnodiging in een super luxe hotel aan de Westminster Bridge, alle reiskosten vergoed. Van het weekend weer terug, hopelijk is het weer goed genoeg voor een fietsrondje.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 01:16

maaikemuis schreef:
Ik zit op dit moment in Londen op een congres. Super tof, ik heb daar mogen spreken en zit dus op uitnodiging in een super luxe hotel aan de Westminster Bridge, alle reiskosten vergoed. Van het weekend weer terug, hopelijk is het weer goed genoeg voor een fietsrondje.

Wat gaaf! Beetje te doen met de stakingen? Of is dat alweer voorbij?

Ik zit in Schotland momenteel. Zonder fiets helaas. Zitten in een wintersportgebied dus ik zie heel veel mountainbikes. Al durf ik hier echt niet te mountainbiken. Het is veelte ruig.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 08:02

I.v.m een hoosbui en te verwachte onweer werd de kinder/jeugd triatlon start een uur verschoven .
En er werd niet gezwommen .In in dag was het water 1,5 graden afgekoeld -O-
De business relay heeft dan weer wel gezwommen .
Voor morgen ziet de voorspelling er niet echt goed uit . Toch nog maar een gebed richting de
weergoden doen .

Lijkt me wel gaaf Schotland @ Zebrastreep .

Wauw @ Maaike lekker luxe onderweg .
Waarover ging het congres / moest je spreken ?

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-25 10:09

Het is een Europees urologisch roboticongres en mijn spreekbeurt ging over een techniek om bij prostaatoperaties de zenuwen meer gespaard blijven zodat na de operatie mannen minder last hebben van erectiestoornissen en incontinentie. En dan ging het over de techniek, de voordelen, maar ook de nadelen. Super interessant onderwerp (vind ik dan).

Straks weer terug. En we gaan maar weer lopend naar het station, want de metro’s doen het nog altijd niet!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 10:20

Oh ja Londen metro's staken idd. Super onhandig! Wel tof dat je mag spreken op zo'n congres Maaike!

Time, ik duim voor goed weer voor jullie.

Vraagje, iemand hier lid van de KNHS, die voor mij 2 kaarten voor Military Boekelo wil bestellen met korting?

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-25 10:12

maaikemuis schreef:
Het is een Europees urologisch roboticongres en mijn spreekbeurt ging over een techniek om bij prostaatoperaties de zenuwen meer gespaard blijven zodat na de operatie mannen minder last hebben van erectiestoornissen en incontinentie. En dan ging het over de techniek, de voordelen, maar ook de nadelen. Super interessant onderwerp (vind ik dan).

Als je idd in dat wereldje zit , zal het heel interessant zijn :j

@Marlies ; ik ben geen lid van de KNHS

Ik ben sinds gisteren avond weer thuis , toch fijn weer in je eigen bedje slapen .
Het was een pittige dag voor de atleten zaterdag .Met veel wind , qua regen viel het mee .
Maar wel twee fikse buien , maar dat liet wel de atleten erg afkoelen .
Ik had er 1 op mijn verzorg post met een lichaamstemperatuur van onder de 35 graden .
Die rilde over het hele lijf dus die ging in onze bus met een reddingsdeken .
Ik had net de centrale post aan de lijn toen toevallig de EHBO langs kwam rijden .
Verder wel uitvallers , maar geen grote incidenten .
En 1 alteet die voor de 35 X de lange afstand in Almere deed _/-\o_
Het was weer een geweldige ervaring , en zo fijn de dankbaarheid van de atleten te voelen .
Volgend jaar weer .

Wat plaatjes ;
Afbeelding

Een stukje van mijn home stay <3
Afbeelding

Afbeelding

Shoppen met de bankpas en pin van de baas :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding