Nou... Ik heb me om niks druk gemaakt uiteindelijk..
Vanochtend is ons dochtertje Maya geboren!!
Het ging onwijs snel!!! Ik werd rond kwart over 4 wakker, moest plassen, dus naar de wc. Klaarwakker en niet meer kunnen slapen..
Rond kwart over 5 mijn vriend wakker gemaakt, omdat ik toch wel echt weeën begon te voelen.
5 voor 6 mn vader gebeld dat ie Timo (ons zoontje) moest komen ophalen.. Die was hier rond kwart over 6.. Verloskundige toen ook gebeld, die zou hier met ongeveer half uur zijn..
Mijn vriend is toen t bevalbad gaan opzetten, ik naar beneden om te kijken of ik kon helpen...
Maar dat ging niet meer ... Ze wilde al komen en liet zich niet tegen houden.. 7 minuten voor 7 is ze geboren.. En de verloskundige was er nog niet ! Dus mijn vriend heeft haar opgevangen!
Op de badkamervloer, laag handdoeken eronder en gelukkig de vloerverwarming lekker aan!
Maya doet het super goed! Weegt 3580gr en is 50cm. Drinkt al goed en is super tevreden.
Ik heb weer geen krasje en door de snelle bevalling dus qua energie ook weinig geleden!
Tot op heden ook nog niet echt last van naweeën, maar dat zou kunnen dat die nog wel komen.. Maar dat zien we dan wel weer