@Lizard bij jou ook mooi zonnetje en heerlijke omgeving volgens mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Sure-lee, wat een mooie foto's zeg. Heerlijke wandeling zo te zien. Was rustig ook, of niet?
Moonsparkle, wat een vervelende situatie. Betrof het jou persoonlijk? Hoe gaat het nu?
Befunny, sterkte morgen. Krijg je morgen ook meer info?
Goof schreef:Heb je zelf niet meer gewandeld Pien?
pien_2010 schreef:Goof schreef:Heb je zelf niet meer gewandeld Pien?
Nee. Ik vrijwillig regelmatig (tekort aan personeel), ik heb veel koor optredens gehad en heb gelukkig gisteren mijn huis lèuk kunnen versieren voor Kerstmis en mijn man heeft inkopen gedaan (doe ik normaal zelf). Dus beetje druk.
Dus wandelen lukt niet echt maar het is ook prut weer.
Goof schreef:Sure-lee, wat een mooie foto's zeg. Heerlijke wandeling zo te zien. Was rustig ook, of niet?
Moonsparkle, wat een vervelende situatie. Betrof het jou persoonlijk? Hoe gaat het nu?
BeFunny schreef:Goof schreef:Sure-lee, wat een mooie foto's zeg. Heerlijke wandeling zo te zien. Was rustig ook, of niet?
Ik denk morgen Iig meer over de MRI omdat de punctie uhm gedaan wordt op basis daarvan zeg maar.
2 januari staat er een "algemeen onderzoek" maar dan krijg ik zo'n zelfde gesprek als afgelopen maandag met uitslag biopt ook. En mogelijk alles.
pien_2010 schreef:BeFunny schreef:
Ik denk morgen Iig meer over de MRI omdat de punctie uhm gedaan wordt op basis daarvan zeg maar.
2 januari staat er een "algemeen onderzoek" maar dan krijg ik zo'n zelfde gesprek als afgelopen maandag met uitslag biopt ook. En mogelijk alles.
Ik vind het zo spannend voor je en zo treurig allemaal pffffffffffffffff Ik vind het wel heel fijn dat je ons bijpraat elke keer, want dit is niet zo maar babbel de babbel. Dus dank daarvoor en sterkte......
SusanH schreef:Moonsparkle helemaal gemist. Hebben jullie wel een plek op het werk waar je zoiets kunt delen? Wij hebben daar een bedrijfs opvang team voor.
BeFunny schreef:pien_2010 schreef:
Ik vind het zo spannend voor je en zo treurig allemaal pffffffffffffffff Ik vind het wel heel fijn dat je ons bijpraat elke keer, want dit is niet zo maar babbel de babbel. Dus dank daarvoor en sterkte......