Wat heb je de boel al mooi voor elkaar zeg, geweldig. Tof hoe alles zo goed bij elkaar past. En fijn dat je het hemeltje nog kwijt kon bij iemand

Azmay fijn dat je een leuke inhoud had in de doos. Hoe vond je de film? Heb je nog moeten huilen? (Ik wel haha

Mooi kamertje, schiet ook al lekker op.
Nicje wat rot dat je ineens niet lekker werd. Wel echt goed om jezelf denken en het optijd aangeven. Ik ben echt te lang doorgegaan terwijl ik eigenlijk gesloopt was en dat merk je nu wel echt.
Voel je je vandaag weer wat beter?
Toffe kinderwagen!
Melanie wat fijn dat de 13 weken echo goed was. Gelukkig dat jullie je niet druk maken over de groei van de kleine. Leuk ook die 3D beelden!
Jenkins goede tip over de kolf, bedankt! Zal het eens checken bij mijn verzekering.

Als je geld kan besparen is het zonde als we dat niet doen natuurlijk.
Dondon oooh zo spannend! Kan me voorstellen dat die envelop aan het branden is haha.
Maar, misschien een héle domme vraag...hoe weet je welke kleur confetti je moet kopen als je het geslacht niet weet? Of geef je de envelop dan aan iemand?
Wel leuk, wanneer gaan jullie het bekijken?
Sting, dat filmpje is echt geniaal haha. Heb 'm ook doorgestuurd naar mijn vriend. Die is docent biologie en net bezig met het onderwerp voortplanting.

Fijn dat de check goed was. Waar ga je heen op je weekend weg? In elk geval heel veel plezier!
Hier weeer terug van het ziekenhuis van de diabetes test. Het is goed gegaan!

Nu wel weer kapot, dus ben stiekem blij dat school mij een dag vrij heeft gegeven. Doe zo lekker even de ogen dicht denk ik.