Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karrij

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 14:38

meid wat een ellende allemaal zeg en wat een onzekerheid,vreselijk.

Helaas weet ik inmiddels wat deze onzekerheid inhoud, bij mij is 2 weken geleden darmkanker ontdekt(had meegedaan aan het bevolkingsonderzoek).
Gelukkig lijkt het tot nu toe in een beginstadium en word ik over 2 weken geopereerd(poliep/tumor) worden dan verwijderd.

Je wordt heen en weer geslingerd in je emotie en de wereld om je heen draait door.
Inmiddels weet ik er nu zelf alles van, maar we blijven positief!

Sterkte met je scan volgende week :knuffel:

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-23 15:30

karrij schreef:

Helaas weet ik inmiddels wat deze onzekerheid inhoud, bij mij is 2 weken geleden darmkanker ontdekt(had meegedaan aan het bevolkingsonderzoek).
Gelukkig lijkt het tot nu toe in een beginstadium en word ik over 2 weken geopereerd(poliep/tumor) worden dan verwijderd.

Je wordt heen en weer geslingerd in je emotie en de wereld om je heen draait door.

Heel veel sterkte voor jou! Hopelijk valt de operatie mee en blijft het gewoon bij die operatie! Veel goede moed!

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 15:34

BritHittepit schreef:
karrij schreef:

Heel veel sterkte voor jou! Hopelijk valt de operatie mee en blijft het gewoon bij die operatie! Veel goede moed!

Dank je! Voor jou niets minder

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-23 15:08

Mijn hartslag swingt de pan uit! Gisteren was hij 157 op een gegeven moment… dan gaat mijn lijf echt in overdrive…

Morgen ga ik mijn papieren ivm de euthanasie laten registreren op de gemeente en in de namiddag ga ik naar de huisarts, bespreking ivm de schildklier, onderzoeken en ook de papieren daar in bewaring geven…

Verder gaat het redelijk goed, ik kan terug wat leuke dingen doen maar soms voel ik me ook weer wat minder, mede door de hoge hartslag…

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 21:15

Hoi Beit,
ernstige zaken, euthanasie papieren.
Maar het is een goed idee om het 'alvast' te regelen.
Zou deze nood aan de vrouw komen is het papierwerk alvast gedaan.

En ik gok dat je hoge hartslag van de schildklier komt - en met wat mazzel is dat wel op te lossen.

Sterkte!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 22:16

Heel goed om dat soort dingen inderdaad te regelen, hopelijk lang voordat je het misschien nodig gaat hebben.

Vervelend zo'n hoge hartslag, hopelijk krijgen ze de boel een beetje rustiger.

Fijn dat je weer wat leuke dingen kunt doen inmiddels, heb je nog paard gereden of geknuffeld?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-23 22:32

Charaz schreef:
Heel goed om dat soort dingen inderdaad te regelen, hopelijk lang voordat je het misschien nodig gaat hebben.

Vervelend zo'n hoge hartslag, hopelijk krijgen ze de boel een beetje rustiger.

Fijn dat je weer wat leuke dingen kunt doen inmiddels, heb je nog paard gereden of geknuffeld?

Nee, helaas nog geen tijd gehad voor de paarden, het plan is om dit wel snel gaan in te plannen maar ik wil eerst de scan achter de rug en de resultaten… zodat ik mijn focus terug 100% op ‘leuke’ dingen kan leggen! Ik denk dat ik dan 1/week terug ga paardrijden en 1/week revalideren… nu ga ik 2/week revalideren.

De euthanasie papieren zijn in orde, de huisarts heeft ook een exemplaar en heeft nog een goede site doorgegeven ivm nog andere dingen die ik ‘eventueel’ zou willen regelen!

Mijn ouders hebben ook een kopie, de huisarts en thuis ligt het origineel, volgende week gaat de laatste kopij mee naar Leuven.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 08:36

Stom dat het moet maar fijn dat het geregeld is qua euthanasie papieren. Dat zijn zaken die helaas noodzakelijk kwaad zijn, maar die je beter gewoon goed geregeld kan hebben.

Oh lekker idee om straks weer te gaan paardrijden! Vitamine P is een mooi vooruitzicht.

Wat gek van je hartslag. Heb geen ervaring met schildklierproblemen, dus geen idee of het daar van kan komen. Maar lijkt me heel ongemakkelijk en vermoeiend!

Op naar je scan vrijdag en de uitslag volgende week. Duim voor je!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 20:44

Hai Britt, ik was je kwijt en kwam er vandaag pas achteren. Weer terug gevonden.
Sterkte meid, ik ben weer bij gelezen en wat Janneke zegt, je schildklier problemen zijn op te lossen. Ik begrijp volledig je balen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:31

Jeetje Britt. Ik begrijp heel goed je frustratie. Heel veel sterkte de komende tijd weer. Want je krijgt weer een hoop voor je kiezen.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:34

Heel veel succes en sterkte morgen :knuffel: voor jou en je man.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-23 14:09

Effe mijn berichtje van Facebook gekopieerd, sorry voor het dialect maar ik ben echt RAZEND!

Nog ma is het bewijs da ge een nummerke zijt!

Ik kon wel direct na mijn echo naar de scan dus ik had geluk dat ik geen 4u moest wachten!

Dan ligde op tafel en vraag je nog eens extra na of ze je hoofd meedoen! Nee mevrouw daar is geen aanvraag voor!

Ik ben al 7 weken aan het vragen om een scan van mijn hoofd, 2 weken geleden heb ik nog extra navraag gedaan! Alles was in orde!

NIET DUS! En dan zeggen ze nog heel vrolijk, zo snel verandert dat niet hoor, tegen de volgende scan! Nieje, da s just ik zen alleen op een half jaar tijd van nog goed te genezen naar palliatief gegaan, “zo snel gaat da allemaal nie “

Ge moet nog maar eens navraag doen op de dagzaal! Jaaaaaaa… da s nog 1 week wachten!

Ik hoop da k tegen volgende week wa gekalmeerd zen want anders gaan ze weten wa orkaan Brit is! En ik kan u garanderen, daar gaan ze nie blij mee zen!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 15:02

Ik leef al een tijdje in stilte met je mee maar nu toch even berichtje: ik begrijp je post volledig. Zo 'terloopse' opmerkingen kan je inderdaad missen als kiespijn, zeker als de fout bij hen ligt. :knuffel:

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 15:28

Nee joh, en nu dus geen scan gehad van je hoofd.

Wat een slechte zaak! Nu zit je dus nog langer in onzekerheid. Wat niet kan, is nog nooit gebeurd, vind uitspraken als 'zo snel gaat dat allemaal niet' totaal niet passend voor mensen die een scan begeleiden.
Vast helemaal goed bedoelt, maar zo niet handig.

Goed dat je ff ventileerd hoor! Hopelijk is de rest van de uitslag 'goed' en wordt je hoofd als nog bekeken.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 15:38

Pffft bureaucratie ten top weer :(

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 16:13

Wat naar voor je Brit. Vooral ook dat je het idee hebt dat je niet (goed) gehoord wordt.

Had je een CT-scan of PET-scan gehad? Als dat zo is, dan heeft een scan van je hoofd niet zoveel zin. Ik dacht ook altijd dat mijn hoofd mee gescand werd en dat werd het ook wel, maar daar is meestal niet veel aan te zien. Voor je hoofd heb je echt een aparte MRI nodig om dat duidelijk te krijgen. Misschien is dat ook wel de reden dat ze het zo doen, maar dat ze het een beetje ongelukkig uitleggen?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-23 16:32

Oscar schreef:
Wat naar voor je Brit. Vooral ook dat je het idee hebt dat je niet (goed) gehoord wordt.

Had je een CT-scan of PET-scan gehad? Als dat zo is, dan heeft een scan van je hoofd niet zoveel zin. Ik dacht ook altijd dat mijn hoofd mee gescand werd en dat werd het ook wel, maar daar is meestal niet veel aan te zien. Voor je hoofd heb je echt een aparte MRI nodig om dat duidelijk te krijgen. Misschien is dat ook wel de reden dat ze het zo doen, maar dat ze het een beetje ongelukkig uitleggen?

Een ct, als daar iets verdacht op te zien is dan doen ze een mri…

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 17:53

Ach Britt wat naar toch. Pfffff...ik snap dat je en colère bent!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-23 19:50

Ondertussen, na een kwaad mailtje, heb ik een afspraak voor een scan van men hoofd op 27/7 samen met mijn behandeling… ze hebben 6 keer gebeld en ook hun excuses aangeboden dat er miscommunicatie was… de ‘kwaadheid’ is wat gaan liggen maar toch ben ik teleurgesteld, het is alweer een maand wachten en de zoveelste ‘fout’ in mijn dossier

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 22:05

:(:)
Op zich fijn: er ligt een afspraak.

Maar pot-voor-drie-dubbel overgehaald, pas over een maand.

Dan maken ze wel excuses (terecht!!!) maar je wil als mens voelen dat je artsen echt weten wat ze doen, ipv al wéér een fout... :(:)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 22:43

Poeh, dat is echt heel erg onbehoorlijk en je dan ook nog tot 27/7 laten wachten! Ze hadden je er best eerder tussen kunnen zetten, een simpele ct-scan hoeft toch niet zo moeilijk te zijn.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 22:53

He verdorie Britt wat rot!

De 'zo'n vaart zal het niet lopen' opmerking die gemaakt is vind ik echt niet kunnen, fijn dat je nu iig een datum hebt dat er zeker een scan van je hoofd gemaakt gaat worden.

Heb je nog veel last van hoofdpijn?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-23 09:33

De hoofdpijn gaat wel beter, die periode sliep ik heel weinig, redelijk veel stress en die hoge hartslag, altijd moe en mezelf toch pushen… nu weet ik dat veel symptomen van de schildklier komen en ik denk dat die hoofdpijn daar ook wel eens van kan komen… maar ik wil gewoon zeker zijn…

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 18:24

BritHittepit schreef:
Ondertussen, na een kwaad mailtje, heb ik een afspraak voor een scan van men hoofd op 27/7 samen met mijn behandeling… ze hebben 6 keer gebeld en ook hun excuses aangeboden dat er miscommunicatie was… de ‘kwaadheid’ is wat gaan liggen maar toch ben ik teleurgesteld, het is alweer een maand wachten en de zoveelste ‘fout’ in mijn dossier

Wat een gedoe allemaal, hopelijk wordt het vanaf nu beter geregeld.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-23 11:08

De resultaten van de scan zijn goed! De tumoren zijn ofwel gekrompen ofwel stabiel gebleven! Dus GOED nieuws!

Over de schildklier heb ik nog geen bespreking gehad maar ik ben alweer zoooooo BLIJ **\O/**