We vertrekken vanaf huis om naar het bos tussen Son en Best te lopen. Stukje stedelijk en stukje natuur dus. Ohhh en halverwege zit een leuk paviljoen dus ik denk dat we inderdaad nog maar profiteren van het feit dat het (nog) kan.
Prachtig weer daar gaucho! Geniet er maar lekker van nu het nog kan.
Wat nog een hoop paddestoelen Moonsparkle.
Ik was net even een rondje hardlopen, maar flink last van m'n rechterkuit dus maar gaan wandelen. Sowieso de laatste tijd af en toe wat gevoelig. Mijn lijf wil echt niet mee werken, maar ja weinig aan te doen.
Wat mooi,gaucho,en pien. Moonsparkle, weer mooie paddestoeltjes. Faringo,hier ook grijs,en miezerig.
Mandyy
Geplaatst: 18-12-21 11:55
Bootsiebob mooie foto's gemaakt. Goed dat je gelijk gebeld hebt. Viel het verder bij de tandarts mee?
Pien mooie fiets. Ga je vast veel plezier van hebben. En vooral foto's plaatsen!
Sure_lee heeft Rex blij gemaakt! Mag je kiezen met welke hond je wilt wandelen?
Goof mooie foto zo met de zon!
Gaucho Ace staat er mooi bij! Hoe voel jij je er nu bij? Lekker weg zie ik, geniet ervan! Je foto's van vandaag.. wauw!
Hilary met paard op pad!
Moonsparkle komt nog steeds paddenstoelen tegen.
Lizard dat doen ze leuk met die versiering! Veel zwijnen gespot, nice!
Faringo hoe was het kerstfeestje? Ik lees het al. Jammer dat het niet origineel was maar mooi dat het toch wel leuk was. Geniet van je lunch!
Noordje ik heb je verjaardag gemist zie ik! Alsnog van harte gefeliciteerd. Heb je een leuke verjaardag gehad?
pien_2010
Geplaatst: 18-12-21 12:57
Gaucho wat prachtig en Moonsparkle ik krijg altijd een blije lach bij jouw paddestoelen foto.
gaucho
Geplaatst: 18-12-21 13:57
Zo genieten altijd van jouw paddestoelen foto's Moonsparkle
Heel veel foto's, sorry, kon niet zo goed kiezen en zowel landschap als licht waren zo mooi en afwisselend ook nog foto's gemaakt met mijn spiegelreflex, maar daar kijk ik pas na het weekend naar.
Bij terugkomst net in Monschau hing er nog steeds dikke mist, dus echt blij dat we naar de Hoge Venen waren. Het was flink glad en modderig, maar echt helemaal de moeite waard.
Nu ff opwarmen en dan eind van de middag met camera en statief weer Monschau in.
pien_2010
Geplaatst: 18-12-21 13:59
Prachtig weer, net als hier. Foto's zijn goed gelukt!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 18-12-21 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt
lizard
Erg mooi, gaucho. Mooie natuur daar. En veel beter weer dan hier.
moonsparkle
Genieten zeg!
noordje
Geplaatst: 18-12-21 14:06
Prachtige foto's hoor Gaucho! Heerlijk weer ook. Ace staat er tevreden bij.
Weer mooie paddestoelen Moonsparkle.
Faringo, geniet nog even een lunch voordat de boel weer op slot gaat.
Mooi zonsopgang Pien. Hier ook, ik was al vroeg onderweg om boodschappen te doen. Drukte te vermijden.
Bedankt voor de felicitaties. Gisteren gewerkt, dus vanavond wat visite. Net weer een taart gebakken
Ik heb een kleine 9 km in het Mastbos gelopen met mijn schoonzusje en nichtje van net 2. Was leuk. Superleuke foto's van mijn nichtje met de hond, maar verder eigenlijk geen foto's gemaakt. Het was mistig, dus wel mooi.