Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:Vanmiddag Pfizer gehad. Beetje beurse plek tot nu toe. De corona check app is steeds overbelast maar wil graag weten of ik me qr code krijg omdat ik niet positief ben getest bij de ggd maar ergens anders..
luxx schreef:Volgens mij krijg je die pas na de tweede vaccinatie, dus wanneer dit je eerste was moet je denk ik nog even wachten
Ik heb vanmorgen tweede gekregen, heb nu weer dat wattige gevoel in mijn hoofd, hoop niet dat dat de voorbode is dat het hetzelfde gaat verlopen als bij de eerste. Dat begon wel ook zo. Nouja, maar lief afwachten, zit niks anders op
xxxmh schreef:Spenk schreef:Al je corona hebt gehad hoef je maar 1 prik luxx, zijn je gegevens wel doorgegeven aan de GGD xxmh? Je positieve test.
Ja en ook bron en contact onderzoek gehad en een dossiernummer dus ergens moet ik wel geregistreerd staan en ben ik hopelijk nu volledig gevaccineerd.
Niqui schreef:Uit de echo kwam dat het geen trombose is. Ze denken nu aan een auto-immuun reactie op het vaccin en dan richting vasculitis. Dat zou de bloeduitstortingen kunnen verklaren. Het Pfizer vaccin zou de trigger zijn voor deze reactie. Als ik op internet kijk, dan wordt ik hier niet direct blij van.. Ik hoop maar dat het wegtrekt en wegblijft, maar ben nu toch een beetje bang dat het weer terugkomt Ze hebben mijn nier waardes nagekeken en die waren 3 dagen geleden in ieder geval in orde. Ik moet het nu rust geven en afwachten en wordt vrijdag weer gebeld.