Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik vind het allemaal heel erg dubbel en steeds lastiger. Ik ben om medische reden bezig met een carrière switch of althans aan het kijken welke richting,maar ik lees dat er zoveel studenten zitten zonder stage. Ik heb een huis, voor mij is alleen een werken /leren opleiding een optie. Maar als er al zoveel onbetaalde stages te kort zijn, dan zakt de moed mij in m'n schoenen betreffende het vinden van een werk/leer plek.
Daarnaast is reizen mijn passie maar ook mijn manier van mijn hoofd leeg maken, dat dit ook niet zomaar kan en er zowel voor carrières als voor reizen nog geen positief vooruitzicht is dat raakt me heel erg.
Overigens hou ik me netjes aan de regels hoor, maar ik kan wel stellen dat ik me hoe hierdoor best ongelukkig voel.
Babootje schreef:Dat is ook bijna ondoenbaar voor sommige mensen met een pollen of (fijn)stof gevoeligheid. Die kunnen elke week wel een loopneus of niesbui hebben.
Babootje schreef:Dat is ook bijna ondoenbaar voor sommige mensen met een pollen of (fijn)stof gevoeligheid. Die kunnen elke week wel een loopneus of niesbui hebben.
MarlindeRooz schreef:Babootje schreef:Tot die tijd niet werken is dan lastig als je ZZPer bent. Dan kan je bij iedere nies of loopneus een week niet werken. Niet te doen.
Ja dat is wel zoals het hoort. Dat is het risico van ZZP-er zijn.
MarlindeRooz schreef:Helemaal niet alle zzp-ers hebben al 9 maanden geen werk. En tuurlijk moet de overheid daarin helpen. Dat is ook gedaan door ze. Maar de gemiddelde mens / zzp-er hoeft echt niet elke maand een Coronatest te doen hoor?
besita schreef:Ja echt ..wat een uitspraak![]()
Want alle zzp-ers verdienen bakken geld en kunnen makkelijk 9 maanden of meer zonder inkonen en hebben geen kredieten /investeringen af te betalen
Magrathea schreef:Babootje, ik snap je frustratie maar de dingen die je zegt over scholen zijn érg kort door de bocht. Wij hebben de zomer gewoon doorgewerkt om online onderwijs te kunnen faciliteren maar het is echt niet zo eenvoudig als gewoon een zoomcall aanmaken en gaan.
Ik sta voor de klas in het eerste jaar van het hoger onderwijs en ik schrik me echt dood van de achterstand die studenten nu al hebben door online onderwijs en het feit dat ze in maart voor het laatst in de klas zaten.
In deze is het toch echt: je kunt het nooit goed doen