Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Tweede foto was gisteravond, nadat ik de pleister er af had gehaald. Ik wou liever niks erop, maar de goede kijker ziet wat kleurverschil tussen de huid ónder en náást de pleister. Met zo'n schaafplek lekker door een zandbak gesleept worden zonder hem af te plakken leek mij niet het beste idee
Knieën zien er minder heftig uit, maar vooruit, omdat ik toch bezig ben:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
DideH schreef:Lalidan schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Tweede foto was gisteravond, nadat ik de pleister er af had gehaald. Ik wou liever niks erop, maar de goede kijker ziet wat kleurverschil tussen de huid ónder en náást de pleister. Met zo'n schaafplek lekker door een zandbak gesleept worden zonder hem af te plakken leek mij niet het beste idee
Knieën zien er minder heftig uit, maar vooruit, omdat ik toch bezig ben:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zijn dit niet dezelfde fotos als je vannacht al plaatse?
Lalidan schreef:Sorry, heb ik je zomaar blij gemaakt met een dooie mus..... Zo jammer dat ik geen foto van de ontplofte hersenen in mijn kan maken, dan had ik je nog blij kunnen maken
Earth schreef:Auw, wat een pech zeg. Beterschap. Mogelijk gaat dat kleurverschil op je gezicht nog wel bijtrekken, ik had ook een lelijke wond op mn gezicht en dat werd ook zo, maar daar zie je nu niks meer van. Terwijl de rest van mijn gezicht helemaal onder de pigmentvlekken zit