Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Ik heb alleen een (elektrische) fiets en de dichtstbijzijnde is op 40km![]()
Nog een praktische vraag; ik ben hartstikke verkouden...Spoiler:Of mag je wel neus spray gebruiken?
dan trekken ze toch zo de slierten eruit
Ik weet overigens wel waardoor mijn verkoudheid komt (stressvolle week en nauwelijks slaap) maar ja dat kan ik mijn klanten niet wijsmaken natuurlijk.
xSCWx schreef:Ik heb alleen een (elektrische) fiets en de dichtstbijzijnde is op 40km![]()
Nog een praktische vraag; ik ben hartstikke verkouden...Spoiler:Of mag je wel neus spray gebruiken?
dan trekken ze toch zo de slierten eruit
Ik weet overigens wel waardoor mijn verkoudheid komt (stressvolle week en nauwelijks slaap) maar ja dat kan ik mijn klanten niet wijsmaken natuurlijk.
Urbiezira schreef:Heb je daar toevallig een bron van voor me, Hannanas? Heb dat cijfer nog niet eerder gezien.
Hannanas schreef:Urbiezira schreef:Heb je daar toevallig een bron van voor me, Hannanas? Heb dat cijfer nog niet eerder gezien.
https://www.eoswetenschap.eu/gezondheid ... coronatest
naomiiiii schreef:Iemand die ik ken is in slaap gebracht en verplaatst naar de ic na al 4 weken in het ziekenhuis.
En dan te bedenken dat je van die domme 'bn'ers' hebt met hun #ikdoenietmeermee...
naomiiiii schreef:Iemand die ik ken is in slaap gebracht en verplaatst naar de ic na al 4 weken in het ziekenhuis.
En dan te bedenken dat je van die domme 'bn'ers' hebt met hun #ikdoenietmeermee...
tokedri schreef:naomiiiii schreef:Iemand die ik ken is in slaap gebracht en verplaatst naar de ic na al 4 weken in het ziekenhuis.
Vreselijk
Jong?
Sterkte
Napie schreef:Maar je bent dus recent negatief getest?