Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik lees zelf ontzettend veel, dus mag altijd graag vragen wat anderen ook lezen.
smaakt het ook net zoals gewoon vers brood?
. Het is me goed gelukt om me aan mijn planning te houden tot nu toe. Ik heb wel nog een chupa chup lolly gehad (45 calorieën) en net 10 gram ongebrande amandelen (60 calorieën) omdat ik een beetje slap was. Alsnog zit ik voor vandaag maar op 1450 calorieën dus er mag op zich nog wel iets bij. 
Je lijstjes zien er prima uit 

en zo vervelend om een brownie te moeten testen. 
Ik kan me wel voorstellen dat het op een bepaald punt irritant wordt dat je met huisgenoten woont als je er aan toe bent om op jezelf te gaan. Ben je actief op zoek naar een huis of dat niet?
Ik heb ook al zoveel koeken geproefd dat ik de zoetigheid even niet meer aan kan
Maar ideeën genoeg! De smaak is echt perfect, alleen de structuur nog niet.
Goed dat je geweest bent dus! Wel fijn dat het opgelost kan worden.
Maar ik kom nu natuurlijk niet veel buiten, omdat ik veel binnen zit om te studeren. Als ik dan eenmaal buiten ben, ben ik helemaal blij. Fijn dat je vooruit gaat met je paard!
Goede tactiek voor de verslagen. Dat was vast geen straf, brownies proeven
maar wel goed uitgekomen qua kcal. Voor de zekerheid ook nog maar eens gekeken naar mijn lengte ed. Ik ben nu 1.75m lang, weeg 68.3 kilo (toch nog 300 gram afgevallen
) en mijn BMI is 22.2. Echt prima nu dus.

Lekker gevulde paprika! Moet ik binnenkort ook weer eens maken..
En lekker gereden met je vader, gezellig!
Ik moet gewoon de perfecte koek bakken!
Maar om t spul te testen drink ik ze met amandeldrink. Tot nu toe vind ik Orangefit en Scitec de fijnste vegan opties hebben
wel netjes op gewicht gebleven!
.
Nee grapje, ik haal daar echt mijn plezier uit en ik ben een beetje perfectionistisch. Ik heb gisteren wel alles door elkaar gemengd na de foto, want dan smaakt het veel lekkerder. Mijn broertje is zelfs zo dat zijn eten elkaar niet mag aanraken, dus dat moet nog perfectionistischer neergelegd worden
Zwolle is ook een mooie stad!
Genieten is dat he, als je iets hebt ingericht wat je al lang voor ogen had! Vind volle boekenkasten ook echt altijd mooi staan in huis. Wel super balen van je stuitje..
) op me te wachten. Ik heb in tijden al geen zwak moment gehad en vind die chocolaatjes nieteens lekker, maar ik ben er compleet de mist mee ingegaan. Uiteindelijk het halve bakje op (+/- 75 gram) en kotsmisselijk. Daarom de rest van de dag mijn tussendoortjes geskipt en mijn portie bij het avondeten wat kleiner gemaakt. Uiteindelijk op 1950 kcal uitgkomen. Vandaag was mijn balansdag van 1600 kcal, maar wil de kcal die ik gisteren boven mijn doel van 1800 zat proberen te compenseren en ik denk dat dat wel gaat lukken!
. Stond de hele maand al stil qua gewichtsverlies en dat vond ik niet persé heel erg want ik heb geen haast, maar wel lastig om op die manier je doel te bereiken, haha! Ik voel me ook een heel stuk fijner als ik net wat lichter ben, ik merkte het gister al toen ik op de bank lag en vanmorgen bevestigde de weegschaal het ook. Ik zit nu op 61,5 kg.