LoveGlove schreef:Heeft hier iemand met het merk noughty als haarproduct? Het spreekt me erg aan namelijk maar ik zie geen reviews helaas.
Jep me

Bevalt me goed. Ik heb de hello wave als shampoo en de to the rescue als conditioner. Niet als leave in, dat is dan weer te zwaar voor mijn haar. En ik heb ook de to the rescue als masker. Had hiervoor ook de Yari geprobeerd, maar die is ook te zwaar voor mijn haar. De shampoo schuimt

wat ik wel heel fijn vind. En na de conditioner is mijn haar super zacht en goed door te kammen. Kom maar zelden een klit tegen. Zelfs niet als ik van rechtop het voorover gooi voor de styling.
Ik ben overigens een 2A type. Met dun haar maar veel daarvan. En ik ben niet super veel proteïne nodig.
Voor het begin van CG
[
Afbeelding ]
Na wat zoekwerk in de richting van wat ik graag wil. Dat wil me overigens ook niet elke dag lukken. Er zijn dagen dat ik die mooie grove krul niet voor elkaar krijg.
[
Afbeelding ]
Wat ik op het moment gebruik is dus de hello wave als shampoo. De rescue als conditioner. En dan droog ik mijn haar wel een heel klein beetje met een katoenen doek, omdat mijn haar heel veel water vasthoudt. Als ik dat niet doe en het haar voor het diffusen nog een keer moet drogen is alles wat ik erin gestopt heb weg. Ik gebruik dan of van Yari de curl activator of van aunt jackies curl lala (beide overigens eigenlijk te zwaar voor mijn haar, maar ik ben nog niet zo lang bezig). Plus als versteviger syoss keratin mouse. Scrunchen en met de diffuser drogen. Niet pixie maar hoveren. Ik gebruik pixie pas als het gros al bijna droog is en de cast er is. Doe ik dat niet veranderen al mijn grove clumbs naar kleintjes. Met dit als effect.
[
Afbeelding ]
Ik was mijn haar eigenlijk nog te vaak, maar zweetie zweetie wil graag schoon naar bed, en doordat ik zoveel van dat dunne haar heb is dat vaak na een dag werk ook zeiknat.
Jorex schreef:Als ik minder doe heb ik maar in 1/3de van mijn haar gel zitten hoor, dan kneed ik niks door de rest. Ik heb best een flinke hoeveelheid haar. Bij mij wordt dus met diffusen alleen maar meer pluis. Maar misschien doe ik het wel verkeerd ofzo.
Ga hoveren ipv pixie diffusen. Kan zelfs op de hoge snelheid, je blijft nl met de diffuser bij je haar weg. Droogt het dus van afstand zeg maar. En echt blijf van de Yari af. Die is voor jou haar echt te zwaar. Snot overigens ook. Haal een fles syoss Keratine mouse en probeer het daar maar eens mee. Niet de curl control pakken, die is niet stevig genoeg

Jep ook al getest. De keratine is echt heel stevig maar niet zwaar voor je haar, geeft een fijne cast die er ook makkelijk uit te scrunchen is.