Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eydis schreef:Ik ben mij aan het orienteren op een draagzak die ook geschikt zou zijn voor een newborn baby. Het is nieuw voor mij, de baby komt pas in mei dus ik heb nog even tijd. Ik heb Bykay carriers gevonden en lees over Tula ergonomische dragers. Wat raden jullie aan?
Eydis schreef:Ik ben mij aan het orienteren op een draagzak die ook geschikt zou zijn voor een newborn baby. Het is nieuw voor mij, de baby komt pas in mei dus ik heb nog even tijd. Ik heb Bykay carriers gevonden en lees over Tula ergonomische dragers. Wat raden jullie aan?
xMarieke schreef:Eydis schreef:Ik ben mij aan het orienteren op een draagzak die ook geschikt zou zijn voor een newborn baby. Het is nieuw voor mij, de baby komt pas in mei dus ik heb nog even tijd. Ik heb Bykay carriers gevonden en lees over Tula ergonomische dragers. Wat raden jullie aan?
Voor newborn hoor ik positieve verhalen over de marsupi.
Niwla schreef:Oh wauw, wat een reacties! Bedankt! Ik ga eens een rondje googelen.
M’n man vindt dragen voor hippies, dus met hem hoef ik geen rekening te houden. Al vindt hij het wel héél fijn dat ik dan draag.
Swah schreef:xMarieke schreef:
Voor newborn hoor ik positieve verhalen over de marsupi.
Ja die hebben wij, vriend en ik hebben er allebei 1. Vinden hem heel fijn.
_Siri schreef:Mooi geknoopt Marit!
Draagzak op de rug mag ook niet als ze niet zelf tot zit komen toch.
Ik vond het met de oudste (die niet kan zitten) ook nog spannend met een half buckle ondanks consult en goed afgesteld. Nu een onbu voor op de rug en dat is voor haar perfect (maar ze is natuurlijk wel wat groter dan maatje baby :’) )