Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:30

Cer schreef:
Puppetje schreef:
Hij gaat inderdaad een sneetje boven mijn wenkbrauw maken en het daarna weer vastzetten. ik hou waarschijnlijk een heel dun litteken over daar, maar dat heb ik liever dan mijn hangende oog en wenkbrauw.

Dat is wel heel interessant.. waar laat je dat doen?
Het is minder ingrijpend dan wanneer ze je hele haarlijn loshalen... (dat is wat mij ook tegen zou staan bij een wenkbrauwlift..)

Precies. Dit zou ik ook wel willen. Hier ook wat ongelijkheid en mogen best iets gelift maar helemaal vanaf het voorhoofd is mij iets te gek.

Earth

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 13:33

Voorhoofd vind ik ook best heftig. Dit zou voor mij ook al een betere optie zijn.
En ik moet nog wachten, maar ik krijg steeds meer ongemak want zo heb ik de hele dag zweet in mn arcadeboog. Heel irritant is dat. Vooral met dit weer :=

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:04

Hebben jullie nog aanraders voor een ooglidcorrectie? Iemand ervaring met Ivyclinics?
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 18-07-22 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:05

Ik ga naar de Friesland Kliniek in Leeuwarden.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 15:14

Puppetje schreef:
Ik krijg 2 augustus mijn ooglidcorrectie en ze gaan mijn linkerwenkbrauw een heel klein beetje omhoog halen om meer symmetrie in mijn gezicht te krijgen.
Ben zo ontzettend zenuwachtig. Ik heb er echt een hekel aan als mensen met hun handen in de buurt van mijn ogen komen dus dat wordt wel een dingetje haha.
Ik moet eigenlijk een complete wenkbrauwlift, maar dat wil ik niet. Dat kost bijna € 5.000,00 en dat vind ik echt te gek.

Heel benieuwd hoe het wordt, ik woon vlakbij Leeuwarden, dus iets in de buurt...

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 21:47

Popstra schreef:
Je kan dat beter met de arts bespreken.
Wat ook helpt is een foto van voor je fillers had te bekijken. Vaak zie je dan dat je lippen nog vol genoeg zijn.

Ik heb nu precies een jaar Stylage in mijn lippen. Die hoeven nog niet bij gewerkt te worden. Zijn nu juist zo mooi.

Ik heb hier foto’s van before - after - nu.
Ik vind dat het volume nog zeker aanwezig is, alleen ik stoor me aan dat de harde contouren in mijn lippen weer terug komen. Heb vooral bovenlip laten vullen.

Before:

Afbeelding

After:

Afbeelding

Nu:

Afbeelding

Ik mis nu een beetje de plump in m’n lippen, maar ben gewoon bang dat als ik weer 0,6 laat zetten het teveel wordt. Lastig. Misschien toch op consult gaan binnenkort en vragen wat de mogelijkheden zijn. Moet alleen altijd bijna een uur rijden enkele reis waardoor ik toch minder snel ‘even langs’ ga.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 21:52

Oh ja zie wat je bedoelt. Ik denk dat je dit prima kan oplossen. Iets meer boven dan onder. Ik denk dat die 0,6 wel kan hoor. Maar wacht even af wat de arts zegt.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 13:01

Ik wil voor volgend jaar nu echt de ooglidcorrectie doorzetten. Ik heb ook bijna constant een beetje geïrriteerde ogen, waarschijnlijk omdat mn oogleden de rand van mn oog naar binnen duwen. En ik merk dat ik steeds vaker mijn wenkbrauwen optrek. En ik heb met enige regelmaat hoofdpijn en daarnaast voelt het ook alsof ik vermoeider ben dan ik al ben haha. :P
Mijn rechteroog is overigens een stuk erger omdat daar mijn wenkbrauw ook wat verzakt is, maar ik vind een wenkbrauwlift voor nu echt nog te duur. Dat kan ik altijd later nog doen.

Rechts
Afbeelding
Links
Afbeelding

Maar goed, waar begin ik? Hoe maak ik de keuze van welke kliniek? Ik hoef niet voor een duppie op de eerste rij te zitten, ik wil wel kwaliteit. Ik woon in het oostelijke deel van het land, de Randstad is dus voor mij wel te ver. Tips?

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 13:12

Ik krijg 2 augustus dus een ooglidcorrectie en ze gaan mijn wenkbrauw iets omhoog halen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het valt nog niet mee om charmante foto's te maken haha.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 13:26

Haha, nee dat is lastig. Waar laat jij dit doen?

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 13:39

In Leeuwarden bij de Friesland kliniek.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 13:41

Dat is voor mij wat te ver haha. Ik ben heel erg benieuwd hoe het eruit gaat zien bij jou. Volgende week ben je al aan de beurt!

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 09:02

O ik ben ook heel erg benieuwd naar het effect Puppetje, in ieder geval al veel succes gewenst!

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:12

Ik ben dus even aan het zoeken in mijn omgeving waar ik eventueel terecht kan. Kom ik een kliniek tegen waarvan ik de naam al bijzonder vind, Clinique Dr. Don (waarom vernoem je een kliniek naar jezelf :P ), en de website nog meer, als in onprofessioneel := https://cliniquedokterdon.nl/ . Blijkt dus dat deze beste man helemaal geen cosmetisch chirurg is, maar radioloog := En je moet goed zoeken maar blijkbaar zit er een goed team achter, want pas als ik goed zoek vindt ik hier meer info over, en ook de tegenvallende resultaten.
Dus maar weer verder kijken :=
Wie is er bij Zipper clinics geweest?

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 14:31

Earth schreef:
Ik ben dus even aan het zoeken in mijn omgeving waar ik eventueel terecht kan. Kom ik een kliniek tegen waarvan ik de naam al bijzonder vind, Clinique Dr. Don (waarom vernoem je een kliniek naar jezelf :P ), en de website nog meer, als in onprofessioneel := https://cliniquedokterdon.nl/ . Blijkt dus dat deze beste man helemaal geen cosmetisch chirurg is, maar radioloog := En je moet goed zoeken maar blijkbaar zit er een goed team achter, want pas als ik goed zoek vindt ik hier meer info over, en ook de tegenvallende resultaten.
Dus maar weer verder kijken :=
Wie is er bij Zipper clinics geweest?

Heb hem ook even opgezocht, maar zijn registratie als radioloog is in 2018 beëindigd (toen werkzaam als basisarts bij zijn eigen kliniek) en hij is sinds 2019 als cosmetisch arts bij het KNMG geregistreerd.
Goed verder dat je kritisch bent over waar je terecht wil.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:33

Ik ben 2 jaar terug bij Oranje kliniek in Amersfoort geweest voor mijn ooglid correctie. Dat is midden in het land.
Ik ben zeer tevreden over het resultaat en over de kliniek.
Zij krijgen zelfs klanten vanuit het buitenland voor de correctie.
Voor iets wat goed is kun je best de moeite nemen wat verder weg te gaan. Je kunt ook Savonds terecht en de prijs is ook heel schappelijk.
Ik durf die wel aan te raden als mensen een ooglid correctie overwegen en niet weten waar dit te doen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:25

Heeft niemand hier ervaring met Ivy clinics?

Oranjekliniek ga ik eens opzoeken.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:46

Ik heb mijn eerste afspraak gepland := Botox en fillers. Ik vind het echt heel spannend, ik ben helemaal geen schoonheidstype.

Ooglidcorrectie ga ik ook doen, maar moet ik even kortsluiten omdat je dan een chauffeur nodig hebt.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 17:39

Ja ik snap dat het spannend is. Ik ga ook zsm de molen in, ik zei eerst begin volgend jaar maar ik las even terug en las bijv dat Chantal veel last had van haar ogen. Nou dat heb ik dus ook, bijna dagelijks maar had niet de link gelegd dat het te maken kan hebben met mn oogleden. En het valt nu mijn man ook op dat ik heel veel mijn wenkbrauwen optrek. En ik had van de week ook weer hoofdpijn van het optrekken, daardoor ben ik er nu helemaal klaar mee. :P
Ik heb al een voor mijn idee goede kliniek gevonden, de moeder van mijn bestie heeft met de arts samengewerkt en vind het een fijne man. Dus dat is wel fijn om te horen natuurlijk.
Maar eerst even naar de huisarts, want mijn man wil eerst zeker weten dat mijn zere ogen niet door iets anders komt.
Deze kliniek vraagt trouwens €895.- voor een bovenooglidcorrectie. Volgens mij is dat best wel een goede prijs toch?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 18:22

Fitzroy schreef:
Ik heb mijn eerste afspraak gepland := Botox en fillers. Ik vind het echt heel spannend, ik ben helemaal geen schoonheidstype.

Ooglidcorrectie ga ik ook doen, maar moet ik even kortsluiten omdat je dan een chauffeur nodig hebt.

Haha you go Fitz!

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 19:32

Ik heb exact dat bedrag betaald Earth. Het leek mij ook een prima prijs.
Nog 6 dagen.....

Succes Fitzroy. Ik ben ook niet zo'n type, maar ik wil er gewoon niet meer zo moe uit zien.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 21:08

*
Laatst bijgewerkt door Swah op 24-09-23 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 21:25

Swah schreef:
Ik wil m'n borsten laten doen. Heb ze altijd al te groot gevonden en nu ook slap na bv. Iemand tips? Cadeau aan mezelf. :D

Of hier specifiek over botox en filters?

Wat wil je weten?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 21:28

Aanraders qua chirurgen. Liefst Noord Nederland. Nou ja en of mensen er blij mee zijn. :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 21:51

Ik heb veel gehad aan het borstenforum, gewoon eindeloos foto's gekeken en daar een lijst van chirurgen van gemaakt. Ik denk dat het meer van belang is dat het eindresultaat naar je wens is, dan de afstand. Ik heb gekozen voor snelheid, het financiële aspect, boven de chirurg die ik wilde. Ben nu middelmatig tevreden over het resultaat en ga ze opnieuw laten doen door de chirurg van mijn keuze.

Bekijk ook vooraf heel goed wat je wilt en wie dat aanbiedt.

Echt, moet je daarvoor naar Amsterdam of Limburg, dan is het zo. Het kost teveel voor een mwah-resultaat.

Met de beslissing om te laten vergroten ben ik nog steeds heel blij. Ik was van een volle C/D naar theezakjes B gegaan door af te vallen.