quera schreef:Eugen mahu van needle art
Die inderdaad. Vind ik erg mooie stukken maken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeniseBirnie schreef:[ [url=m/yZWD3g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben op zoek naar tatoeëerders die bizar goede realistische tatoeages kunnen zetten. Ik wil een eigen ontwerp van een soort gelijke tattoo als op de afbeelding.
Joey Boon (Tattoo Joey), is degene waar mijn oog nu op gevallen is.
Het maakt mij absoluut niet uit hoeveel het gaat kosten. Als het maar zo goed mogelijk is.
Ik zou alleen graag nog meer eventuele mogelijkheden willen weten waar ik goed terecht kan!
Gillbo schreef:Iemamd de handen met een roos gezien bij On Edge.Ik zou daar niet blij mee zijn, klopt van geen kanten
superpony schreef:Mijn moeder en ik zijn geweest vandaag bij Williwood ink en wederom super tevreden. Ik kan zn naam niet onthouden, maar eigenaar neemt echt alle tijd, is super aardig en relaxed en werkt heel precies. Ik heb het ook over een cover up gehad en die doet zijn broertje meestal. Heb daar ook werk van gezien de vorige keer en dat was echt super mooi.
superpony schreef:Mijn moeder en ik zijn geweest vandaag bij Williwood ink en wederom super tevreden. Ik kan zn naam niet onthouden, maar eigenaar neemt echt alle tijd, is super aardig en relaxed en werkt heel precies. Ik heb het ook over een cover up gehad en die doet zijn broertje meestal. Heb daar ook werk van gezien de vorige keer en dat was echt super mooi.