Owwwwja de hoofdband, ook een aanrader. Vallen je oren er na een training ten minste niet af. *brrr*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Piekosjj schreef:Boemklatsch wat een suuuper lieve hond! Dat moet vast een motivator zijn om te gaan rennen!
HWN zou die hoge hartslag niet kunnen zijn omdat je júist zo ver onder je comfortabele zone loopt? Ik kan nl ook slecht 'te' rustig lopen, dan gaat m'n HR ook echt alle kanten op en voel me dood op terwijl ik amper wat gedaan heb.
Roos en Wendy, jullie zijn lekker op weg! En vergeet niet, de meeste van ons zijn met een minuten schema begonnenIk kan me nog wel herinneren dat ik opeens de 'stap' moest maken van 2x 8 min naar 1x 15 min. Vond het dood eng en dacht "dat kan ik nooooooit!" En nu ren ik er met gemak 15K uit!
Welkom Daantje! Pijnlijke schenen komen vaak doordat je te grote stappen neemt, en daardoor te ver achterop je voet landt. Je kan proberen wat kleinere stapjes te zetten, je benen meer 'onder' je te houden en daardoor meer midden op je voet te landen, wellicht dat dat helpt tegen je zere scheenbenen.