[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:01

Tytonidae schreef:
Voor de dames hier die frequent Colourpop bestellen:
Hoe langt duurt het ongeveer voordat je bestelling wordt bezorgd? :)

Als je via shipito doet toch wel 3 a 4 weken maar ik laat meestal gewoon direct naar me toe komen met invoerrechten dan zo'n 4 dagen vaak

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:51

Jamiefris schreef:
Aranel schreef:
Hoi, ik zie dat dit een hk topic is maar ik hoop dat ik toch even mag binnenvallen met mijn vraag.
Heeft iemand de nieuwe L'Oréal foundations al gezien bij Etos?
http://www.etos.nl/beauty/lorealtruematch/

Ik ben in het filiaal hier in de stad geweest maar daar hadden ze 'm nog niet helaas.. ben zo benieuwd naar de lichte kleuren met neutrale ondertoon :D

Toevallig heb ik er een laatst gehaald! Ben er alleen nog niet over uit wat ik er van vind. Heb helaas ook een wat te lichte kleur.
Naar mijn idee gaat hij wat snel glimmen maar ben dus nog aan het ontdekken

Te licht? Sounds like my cup of tea, als je ervan af wilt wil ik 'm wel van je overnemen :D Ik vind de true match formule erg fijn, de kleur die ik nu heb is alleen helaas te roze..

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:56

Valt niet op toch _O-

Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:59

ElineS schreef:
Valt niet op toch _O-

[ [url=m/Z9u67a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha leuk dat je je oogschaduw van je ene oog hebt gematched aan de blauwe plek van je andere oog :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:07

ElineS schreef:
Valt niet op toch _O-

[ [url=m/Z9u67a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou (voor de kijker) links nog wel wat beter blenden :j :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:29

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de bruine lipstick is de liquid lipstick StingRAYE van Colourpop, hij is alleen niet meer te krijgen!

Eline, goeie look, vind rechts wel wat netter afgewerkt :))

Vind vooral je eerste look tof Shiz, maar ik ben dan ook niet zo'n groen-fan.

Anc zag er in het echt ook goed uit :D

Jammer dat je foto's altijd zo geblurred zijn Donnar, vind je ooglook mooi en Heroine ook, alleen niet samen.

Heb gister de Optical Illusion primer van Urban Decay binnen gekregen, en tot nu toe heel tevreden! En natuurlijk mijn nieuwe grote favoriet... Stila Magnificent Metals Glitter & Glow Liquid Eye Shadow (lekkere mond vol idd, dus gewoon gecopypaste) in Bronzed Bell. En hij is echt zó gaaf. Dekt in één swipe, gouden en zilveren glitters en ja de beste glitteroogschaduw ooit <3
Afbeelding
Afbeelding

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:44

Wat zijn je prijzen? Interesse in paradox en evt palette linksboven

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 18:03

Eline, goede inspiratie zie ik :+

DS, glitters <3

Ga zelf straks uit eten, vandaag eens ogen erg simpel gelaten en knalrode lippen met Jeffree Star Redrum <3
Afbeelding

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 18:07

Wauw zo mooi linoleum <3

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 18:52

Aranel schreef:
Jamiefris schreef:

Toevallig heb ik er een laatst gehaald! Ben er alleen nog niet over uit wat ik er van vind. Heb helaas ook een wat te lichte kleur.
Naar mijn idee gaat hij wat snel glimmen maar ben dus nog aan het ontdekken

Te licht? Sounds like my cup of tea, als je ervan af wilt wil ik 'm wel van je overnemen :D Ik vind de true match formule erg fijn, de kleur die ik nu heb is alleen helaas te roze..

Ik mix hem met een donkere Foundation en dat gaat wel.
Heb de kleur 2C weet niet wat ik in mijn hoofd haalde toen ik hem kocht. Kan beter voor 3 of 4 warm gaan.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 19:06

Mooie looks komen er voorbij zeg!

Ik zelf reageer wat minder want ik zit momenteel in NEW YORK CITY *\o/*

Make-up graven Hier! Gisteren eindelijk bij de sephora geweest en kat von d eyeliner en concealer gehaald. Maar ook het modern Renaissance palette van Anastasia *\%/*
Afbeelding

Natuurlijk gelijk een look mee gemaakt.

Afbeelding

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:31

@elineS, jeetje dat is goed blauw zeg! :wow:
@drunksheep, ja klopt! Had het al een keer uitgezet maar heb net weer gekeken en het stond weer aan, nu is het weer uit. :) Heb jij misschien een suggestie qua look icm heroine? Vind het lastig om te bedenken wat erbij past. Mooie look ook weer, en gaaf die glitter! <3
@linoleum,zo mooi die kleur, je hebt ook echt hele mooie lippen.
@Blingh, oh goeie aankopen! Modern Renaissance wil ik ook nog heel graag :)

Vandaag een look met mijn Nabla absinthe en mimesis, absinthe is zoo mooi! <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:41

Wow donnar!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:59

Olaaa!!! Ik kreeg weer een pb of ik terug kwam, dacht waarom niet.. :D :D

@donnar <3 Wat blijf jij toch knap

En dan maar gelijk van mij rustig look met exploded hair

Afbeelding
Afbeelding

Ook ben ik wat meer bezig met opmaken van andere! Toch stuk lastiger dan je eigen hoofd haha! Tips zeker welkom (uploaden en verkleinen doet iets mafs met de huid)

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:02

Gianti mooi zeg.
Mooie lippen!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:11

Gianti, nou jij bent ook zeker niet lelijk hoor. Mooi opgemaakt ook

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:13

He! Daar ben je weer! Mooie look!

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:21

Jeej daar ben je weer! :D
Mooie look, en jij bent ook echt heel knap! <3

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:57

Mooi Donnar! Leuke vorm ook

En lino, wauw wat een heerlijke knaller. Goeie keuze dat je de lippen laat knallen en de ogen niet!

DS, zo mooi! Moet dat ook eens gaan proberen, liquid oogschaduw.

Welkom terug gianti!

Mies, knapperd. Vind de groene look inderdaad wat minder maar zeker nog steeds mooi.

Ik heb vandaag voor het eerst in 2 weken weer geplamuurd. Ik ging voor een aparte lip
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 21:59

Velvetblack, zijn dat je eigen wimpers, zo lang? Mooi!
Je lipstick vind ik overigens niet mooi. Maar ik houd persoonlijk ook niet van de wat extremere kleuren op de lippen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:07

Mondy schreef:
Shiz ben je nou ook naar de kapper geweest ? Die eerste look is prachtig ondanks dat je niet meer weet wat je hebt gedaan :')
2e is echt sonde dat het zo'n apart spul is

Nee! :D Mijn haar had ik ingevlochten toen het nat was dus dan krimpt het een beetje in een aparte krul, denk dat het daarom korter lijkt!

Eline, mooi gematcht aan je blauwe oog. _O- _O-

Naad, die van Stila is zo gaaf. <3

Lien, wat is dit een gave rood bij jou. Hij knalt echt van het scherm af!

Yaella, mooi geshopt! *\o/*

Donnar, weer een prachtige look. En zelfs zonder die filter vind ik jouw huid top.

Welkom terug Gianti!

Elke, heerlijk dat groen bij jou! Ga toch kijken of 'ie er nog is want wil 'm stiekem ook... Fijn je koppie weer eens te zien, topper! *\o/*

Ik ben vandaag voor wat aparters gegaan. Tijd terug Colourpop Friday besteld, een zwarte liquid. In Amsterdam tijdens de meeting zo gebaald dat die zwart van Urban Decay me zo gruwelijk lelijk stond en wilde niet accepteren dat ik die kleur niet kon hebben. :')

Vanochtend had ik een ooglook gemaakt waar per toeval ik deze wel perfect bij vond passen dus zo gezegd, zo gedaan. Ooglook is een oranje uit mijn Morphe palette, Looxi Pumpkin Spice Life om alles te blenden, Looxi Highlight Rebel Rose voor de inner corner highlight en op het wenkbrauwbot, Colourpop Fairfax in de crease en Urban Decay Moondust Palette in de kleur Specter op de inner corner highlight. Zo. Ik heb eens onthouden wat ik erop heb gepleurd. :') Helaas giga puist op m'n kop maar goed, wat doe je eraan. :')

Vond het best eng om de kleur in het openbaar te dragen en op mijn werk maar moet zeggen dat ik vanuit klanten alleen maar positieve reacties heb gehad. Sommige vaste klanten moesten wel even dubbel kijken want die gaven aan dat ik er meteen heel anders uit zag. _O- Ik ben lekker van twee uitersten en dat blijkt zo ook maar weer. :')

Afbeelding

Afbeelding

En even vanuit een andere hoek:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-03-17 22:12, in het totaal 2 keer bewerkt

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:08

Cinnepin schreef:
Velvetblack, zijn dat je eigen wimpers, zo lang? Mooi!
Je lipstick vind ik overigens niet mooi. Maar ik houd persoonlijk ook niet van de wat extremere kleuren op de lippen.

Ik mocht willen dat mijn eigen wimpers zo waren :')
Als ik make up draag, draag ik daar altijd nepwimpers bij.

Ik zie make up als iets zonder grenzen. Creatief kunnen uiten. Ik vind felle kleuren dus juist echt vet. Niet binnen de brave lijntjes.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:12

Jaaaaaaa eindelijk krijgen we weer eens jouw knappe kop te zien Elke! :D
Hou van de blush, heel 'doll' like als je begrijpt wat ik bedoelt! En je lippen zien er ook prachtig uit!!

@Cinnepin, moet die opmerking nou? Als je het niets vind, zeg dan niks. Of geef constructieve kritiek. Niemand heeft er iets aan als jij zegt dat jij iets niet mooi vindt. >_>

@Shizzel, je straalt echt! Leuk om te zien! :)

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:19

Bling, Gaaf new york! Geniet ervan en mooie aankopen :)
Donnad, mooie look
Shizzel, stoer zeg wat gewaagd. Maar het staat je super tof! Leuk ook die positieve reacties van klanten :)
Nou tyto cinnepin mag toch haar mening geven? Vind de toon ook niet naar overkomen in tegenstelling tot wat ze een tijdje geleden zei. Aanvallende of afvallende opmerkingen hoeven we hier niet maar we hoeven ook niet bij elke look oooh en aah te zeggen toch?

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 22:24

Venthe schreef:
Bling, Gaaf new york! Geniet ervan en mooie aankopen :)
Donnad, mooie look
Shizzel, stoer zeg wat gewaagd. Maar het staat je super tof! Leuk ook die positieve reacties van klanten :)
Nou tyto cinnepin mag toch haar mening geven? Vind de toon ook niet naar overkomen in tegenstelling tot wat ze een tijdje geleden zei. Aanvallende of afvallende opmerkingen hoeven we hier niet maar we hoeven ook niet bij elke look oooh en aah te zeggen toch?

Dan heb je niet goed gelezen want dat zeg ik helemaal niet. :Y) Ik vind het niet nodig om perse te zeggen dat je het niet mooi vind want het voegt gewoon niks toe. Elke kan niks met zo'n opmerking. Als het nou opbouwende kritiek was geweest in de zin van 'misschien staat een groene kleur met een wat blauwere ondertoon' je beter, kijk daar heb je wat aan.

Nu vindt Cinnepin het niet mooi, maar daar kan Elke niets mee. Die opmerking over haar wimpers is een complimentje wat haar dag kan opfleuren maar aan een 'ik vind je lipstick niet mooi' heeft ze niks.
Laatst bijgewerkt door Tytonidae op 05-03-17 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt