Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) weet ik hoe belangrijk het is lang - langzaam te trainen en zo op te bouwen dan gaat het uiteindelijk vanzelf sneller. Dan heb je de minste kans op blessures. Dus dat doe ik ook hoor. Snel gaat trouwens toch niet hahaha.
zie ik die jonge dingen voorbij lopen als een soort hindes
ik loop vrijwel elke dag met onze honden zo'n km of 5 / 8. Maar het is echt de 'schok' in het kniegewricht van het hardlopen waar ik heel voorzichtig mee moet zijn dus bij ook maar enige reactie direct terug naar rust.
) en dat de andere conditie beter wordt hoop ik dat ik wel vooruit ga (letterlijk
). Corestability vind ik zwaaaaaarrrrr
en geen sociaal leven meer buiten school en werk..

nee 3x per week gaat gewoon niet bij mij. Denk je dat je blessures komen van die tijd van snelle opbouw of van iets anders, wat een ellende
da's veul. Doe je dan ook nog zwemmen / fietsen erbij? Tja sociaal leven ik heb manlief en zoonlief en we wonen bij elkaar (gelukkig
) en zij gaan echt voor maarrrrr manlief (&zoonlief ook ondertussen) weet heel goed dat ik sporten nodig heb dus die vinden het niet zo'n ramp hoor als ik in het weekend ook af en toe er een paar uur op uittrek. Door de week kan ik veel doen als ze er niet zijn ivm mijn eigen onregelmatige werktijden. Manlief zit nu trouwens 3 weken in India haha, scheelt trainingstechnisch gezien ook
Mooie bijkomstigheid is dat je er een erg mooie buik van krijgt
moet toch regelmatig echt kunnen knallen en ook echt buiten (dus fietsen of rennen of met het paard erop uit of in de winter schaatsen of zoiets) anders ben ik niet te genieten thuis
nieuw shirtje en lange fietsbroek gekocht bij DAKA, die hadden uitverkoop, denk ik ga ff scoren. Maar wat ik heb gekocht was natuurlijk weer niet in de uitverkoop
Lange fietsbroek had ik nog niet erg blij mee.
Speciaal daarvoor van Eindhoven naar Amersfoort gereden! VanHuisUit schreef:Goed idee vwb stretching/yoga/etc T2T... ik kan dat niet zo goed lang achter elkaarmoet toch regelmatig echt kunnen knallen en ook echt buiten (dus fietsen of rennen of met het paard erop uit of in de winter schaatsen of zoiets) anders ben ik niet te genieten thuis
De rest van de trainingen gaan gewoon door , wel in een andere intensiteit .

VanHuisUit schreef:Zitten jullie allemaal in de sportschool in de winter trouwens? Heb zo'n hekel aan sportschool
wat een pech .