Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eight schreef:Shizzel schreef:DS, aah top! Hoop dat 'ie heel is, heb me toch een drama gezien online over King Tut.
blubblab, mooie aankopen! Hoe is het pigment van die MUR palette? Ben zo benieuwd!
Eight, als goedkope vind ik MUR echt goed (de eyes like angels of flawless- mermaids forever krijg ik met geen mogelijkheid goed erop).
Ik koop eigenlijk bijna geen Makeup meer, echt goed van mezelfdus als ik dan iets koop trakteer ik mezelf liever op een wat duurder palette! Daar nog aanraders voor? Ik las veel goeds over UD?
DnT schreef:Dames, HELP!
Mijn Nars creamy concealer is nu toch echt op, maar ik weet niet wat ik wil ter vervanging.
Deze dekt niet genoeg en mijn MAC pro longwear creased.
Hij moet dus goed dekken (ivm paarse kringen), niet creasen en geschikt voor een zeer droge huid.
Valt mee toch qua eisenlijstje
Tips?
Nice Elke, moet je nou je eigen kwastenset betalen die je voor je werk gebruikt?
Of is dit prive?
velvetblack schreef:Fenrir, van waar kom je?
Als je ooit in Eindhoven bent, help ik je heel graag met foundation keuzeer is sowieso een kleur voor je. Ik zelf denk aan de NW10 of NW13 bij jou, zo vanaf de foto.
Ikzelf gebruik altijd NC15 en NW10. Dit omdat ik wel echt wat geler ben, maar wel heel heel licht ben!
Shizzel schreef:Nog een duidelijk verschil Fenrir! Klinkt stom, maar kijk eens bij Urban Decay? Ik heb zelf een roze ondertoon maar geel kan ik ook weer hebben. Sommige roze zien er te roze uit bij mij en sommige gele te geel maar ik kan beide hebben en mijn UD foundation (1.0 als ik me niet vergis, de op 1 na lichtste kleur, 0.5 is de lichtste en sterk roze) is roze met echt een klein beetje geel waardoor je 'best of both worlds' hebt, haha. De Fix Fluid van MAC in NW13 is bij mij goed qua kleur, maar om te proberen had Elke bij mij de Studio Sculpt in een NC ook aangebracht en die kon ook.