Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UhNee schreef:Gebruiken jullie tea tree olie puur of verdunnen jullie het? Ik ga het morgen bestellen voor m'n helix, aangezien daar aan allebei de kanten flinke vochtbulten zitten :/
Bokkertje21 schreef:Even een vraagje aan de kenners,
Ik heb mijn helix nu zo'n vijf jaar waarvan ik 'm de afgelopen 2 jaar niet heb ingehad. En nu is mijn gaatje "gekrompen" en past er geen normale piercing meer in. Een oorbel gaat nog wel, maar dat is niet zo mooi en niet te doen met slapen. Is het mogelijk om het gaatje weer wat op te rekken? En hoe doe ik dat dan? Heb wel even gekeken naar "dunnere" piercings maar ik kon niet echt iets vinden..
Ik hoop dat jullie tips hebben want ik mis mn helix.
Jolienn schreef:Vrijdag ga ik mn inner conch later zetten met een vriendin. Dan mag de piercer mn 2e gaatjes wisselen. Krijg m niet los.. En heel mss gelijk mn 3e gaatjes zetten![]()
Kraakbeen stretchen lijkt me niet zo fijn. Brrrr.
[***] schreef:http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/mu ... re-7125560
Ik heb drie al eerder drie kraakbeenpiercings laten zetten, maar als ik ga googelen en ik kom dit soort berichten tegen durf ik dus niet meer.
[***] schreef:Mars schreef:Jup, gaat prima. Zelfs daith+tragus+oordopjes gaat ook nog. Heb het dan wel over in ear dopjes, andere heb ik niet.
En is hij voor de rest niet lastig met slapen, of haar dat er achter blijft haken o.i.d.?
Mars schreef:Ik wil je trouwens mij 1 mm tapertje wel opsturen? Gebruik hem niet meer, heb hem uitgekookt na gebruik en als je hem zelf nog even een dettol badje geeft ofzo dan is ie prima te gebruiken. Hij is geloof ik van chirurgisch staal of titaniumJe mag hem zo hebben.
Bokkertje21 schreef:Mars schreef:Ik wil je trouwens mij 1 mm tapertje wel opsturen? Gebruik hem niet meer, heb hem uitgekookt na gebruik en als je hem zelf nog even een dettol badje geeft ofzo dan is ie prima te gebruiken. Hij is geloof ik van chirurgisch staal of titaniumJe mag hem zo hebben.
Wow dat is echt super aardig van je !
Heel graag ! Zal ik je een bp'tje sturen?
Echt heeel lief dat je dat zomaar aanbied