[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 12:14

Gaaf Tinkerloos!

Ik heb de neppe tattoos binnen gekregen, maar ze gaan en blijven moeilijker erop dan ik had gedacht.. Gelukkig heb ik genoeg reserve besteld.

Afbeelding
Deze zat er vanochtend op, helaas geen goede foto van hoe het er uit zag met mezelf er helemaal op. Er staat sinar matahari, wat in het Indonesisch staat voor zonlicht en een zonnestraal. Ga het wel nog een paar keer aan Indonesische familieleden vragen, zodat ik het zeker weet :+
Helaas bleef de tattoo ondanks het navolgen van de instructies aan mijn trui plakken na een paar uur en was er niet zoveel meer van over, dus maar eraf gehaald.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:36

Leuk, Indonesisch (ben zelf halfbloedje) :) En inderdaad, effe navragen, er zijn zoveel dialecten.
Weet bijvoorbeeld niet hoeveel Bahasa Indonesia van Bahasa Malaysia verschilt.

Mooi je sleeve Tinkerloos, die kleuren zijn heel mooi ook :j

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:42

Ah, ik ook! :D
Jaa, dit is zoals het op meerdere sites staat, ook vanuit het engels (sunbeam) naar Bahasa Indonesia, maar het is ook zo jammer als het net verkeerd vertaald is en het er voor altijd staat :+

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:48

Mooie sleeve tinkerloos !

Ik ga straks even mijn ontwerp bekijken en overleggen wie hem dinsdag gaat zetten :):)
Zin in :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:49

Haha precies :)) Heb je nog veel familie in Indonesië?
Ik ken vooral functionele woorden, tellen tot 5, dingen die te maken hebben met eten (offcourse :+ ).

Ik had een paar jaar terug ook het idee om 'familie' in het Bahasa Indonesia te laten tatoeëren, maar ik vond het woord er voor echt niet mooi :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:02

Gaaf Kaatje77, wat voor iets wordt het en waar op je lichaam?

Darah, ja! Toevallig afgelopen jaar mijn familie op Java bezocht, allebei mijn ouders zijn half, dus heb van beide kanten daar familie wonen. En toevallig waren er dit weekend kennissen uit Indonesië in NL, dus die ook even gezien. Ik ken alle eetdingen inderdaad, en een paar algemene woorden!
Vaak vind ik die woorden ook niet zo mooi inderdaad, of dan zijn het woorden die wel leuk klinken maar in schrift echt heel lomp staan :')

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:20

Huidige wordt aangepast en uitgebreid. Lies/buik

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 20:32

Hij is mooi geworden Tinkerloos! Die napijn vind ik altijd zo naar. Ik maak ook elke keer de fout om m'n hele arm in één keer te doen, eerst in 1x de lijnen, toen in 1x ingekleurd.
Dan staat de eerste twee dagen je hele arm in brand, niet alleen een stukje. :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 21:13

Juist. :=

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 22:14

Nu nog 1 sessie toch, de rest opvullen? :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 00:27

Wat voelen jullie met de napijn dan eigenlijk? :P Ik had maandag wel een beetje dat het soortvan beurs voelde daar rondom m'n tat. Kan het moeilijk uitleggen! Niet echt dat het pijn deed maar gewoon een beetje 'zwaar gevoel' ofzo :')

M'n volgende (lees; eind dit jaar, hopelijk) komt op m'n bovenbeen, en wordt een flink stuk groter. Geen tekst oid, echt een afbeelding. Wat voor broeken doe je dan aan? Aangezien ze zeggen dat je geen strakke kleding aan mag, of moet ik dat dan niet al te lettelrijk nemen? := neem aan dat de meeste mensen er wel netjes op moeten staan op hun werk en niet in een losse flodderbroek aan kunnen komen :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 00:47

Je hebt ook nette lossere broeken, kijk bijvoorbeeld eens bij Zara ;)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 07:31

Napijn op mijn voeten was een soort brandwond-gevoel. Trekkerig en branderig :j
Arm heb ik geen last van gehad.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 08:54

laughterline schreef:
Wat voelen jullie met de napijn dan eigenlijk? :P Ik had maandag wel een beetje dat het soortvan beurs voelde daar rondom m'n tat. Kan het moeilijk uitleggen! Niet echt dat het pijn deed maar gewoon een beetje 'zwaar gevoel' ofzo :')

M'n volgende (lees; eind dit jaar, hopelijk) komt op m'n bovenbeen, en wordt een flink stuk groter. Geen tekst oid, echt een afbeelding. Wat voor broeken doe je dan aan? Aangezien ze zeggen dat je geen strakke kleding aan mag, of moet ik dat dan niet al te lettelrijk nemen? := neem aan dat de meeste mensen er wel netjes op moeten staan op hun werk en niet in een losse flodderbroek aan kunnen komen :+

Ik droeg veel rokjes en anders een joggingbroek :+
Heel erg, doe ik normaal nooit haha. Maar ik had niks speciaals dusja, ik heb er wel eventjes van genoten :').

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 09:20

Nadat mijn bovenbeen was gedaan had ik thuis hotpants aan, naar school een joggingsbroek (wel een beetje een 'net' model) of een lossere jeans maar jeans schuurt echt enorm de eerste paar dagen, damnnn.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 09:43

TessaVB schreef:
Nu nog 1 sessie toch, de rest opvullen? :D

Yep,opvullen.

Napijn heb ik alleen bij grote stukken.
Zoals bij mijn arm,en toen ze mijn kuit had gezet,toen kon ik de volgende dag bijna niet lopen.
Leek wel of ik een ongeluk gehad had zo'n pijn.
De eerste sessie van mijn sleeve waren voornamelijk de lijnen en daar had ik helemaal geen napijn van.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 09:56

Volgens mijn tattoo artists mocht ik gewoon een panty aan omdat dat heel goed meerekt enzo. En aangezien ik toch altijd een panty aan heb ongeveer was dat erg fijn. Vlak na het zetten van mijn eerste bovenbeen tattoo had ik trouwens een joggingbroek aan.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:21

Haha dank jullie wel voor de reacties. Wordt nog wat dan :P ik fotografeer fulltime huizen door de week. Veel door de knieen etc en ben t gezicht vd makelaar dus kan echt niet aankomen met een jogging broek _O- achja ik zie t dan wel weer :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:34

Ah, dan weet ik wel waar je voor werkt laughterline, haha. Ik zou gewoon even kijken, anders dan misschien toch even afplakken overdag met folie dat je een 'normale' broek aan kan? :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:02

Haha :P
Ja ik zit te denken aan een pantalon, zou ook nog kunnen. Al schuurt dat er misschien ook wel langs als ik moet bukken/door m'n knieen moet.

Hoe lang moet je daar eigenlijk mee oppassen met strakke kleding? Tot ie helemaal genezen is/2weken?

Kan eigenlijk al niet meer wachten tot m'n volgende :=

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:06

Jennifuur schreef:
Darah, ja! Toevallig afgelopen jaar mijn familie op Java bezocht, allebei mijn ouders zijn half, dus heb van beide kanten daar familie wonen. En toevallig waren er dit weekend kennissen uit Indonesië in NL, dus die ook even gezien. Ik ken alle eetdingen inderdaad, en een paar algemene woorden!
Vaak vind ik die woorden ook niet zo mooi inderdaad, of dan zijn het woorden die wel leuk klinken maar in schrift echt heel lomp staan :')

Oh wat leuk zeg :D

Laughterline: Ik zou misschien een nette losse pantalon scoren, misschien dat dat meer ruimte geeft dan een strakke jeans of zo :j Of inderdaad afplakken overdag.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 19:06

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:33

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:38

Ik ben ook erg benieuwd naar mijn pijl als 'ie eenmaal staat :D

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:45

Ok ik zoek wat hulp!

Ik loop nu denk ik al twee jaar met het idee een tattoo te nemen achter mijn oor. Ik wil dan graag iets met katten maar kan niet helemaal op internet vinden wat ik wil. Maar dan wil ik niet een corny kattenhoofd of simpele pootjes.
Wie weet een goede artiest die je ook kan helpen bij het ontwerpen van een tattoo?