[HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selena

Re: [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 18:38

Die zijn leuk Danique! Succes ermee! :D

Sporten is bij mij ver te zoeken. Maar ik ga vanavond of morgen weer beginnen. Sinds dat ik keelontsteking en dingen had ben ik er weer volledig uit, zo jammer.. ;(

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 18:58

Jammer selena bij mij gaat het ook behoorlijk achteruit ..

Hebben jullie mischien nog wat leuke motivatie zinnen voor mij? (Foto's mogen ook)
Wil namelijk weer mijn motivatie terug vinden ..

Iemand ideeen wat ik bijvoorbeeld kan uitprinten en in mijn kamer op hangen?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:11

Loop naar de spiegel en kijk erin.. Jouw lichaam moet je grootste motivatie zijn.. Daar doe je het voor!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:28

Net een goede motivatie gekregen!
Ga me elke donderdag meten, dit schrijf ik op en kijk of ik vooruitgang heb geboekt die week.

Net deze workout gedaan:
https://www.youtube.com/watch?v=BXieIAz ... zggjr1PQjg
+ nog 30 squats met 12 kilo.

Als ik nu ga staan trillen mijn benen helemaal haha :+
Ga nu mijn hond uitlaten (til hem altijd op en neem dan de trap ik woon op 6 hoog in de flat)
Mijn hond is iets te oud om trappen te lopen vandaar dat ik hem voortaan optil (hij is 11 jaar)
Hij is een jackrussel van ongeveer 8/9 kilo.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:46

Gianti schreef:
Loop naar de spiegel en kijk erin.. Jouw lichaam moet je grootste motivatie zijn.. Daar doe je het voor!

Dat is ook mijn grootste motivatie, en if its to be, it's up to me.

Ik heb deze saus besteld, ik ben erg benieuwd

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/l ... -dressing/

Ik hoop dat hij wat te eten is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:08

Nou dat was een succes := Not.
Ik ben blij dat ik me heb ingeschreven voor die cursus.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:09

Danique schreef:
Nou dat was een succes := Not.
Ik ben blij dat ik me heb ingeschreven voor die cursus.

Gaat wel snel gaan :(:) Ik denk dat het vooral durven is

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:13

Balen Danique! Hopen dat het met de cursus beter gaat.

Ik mag van de fysio inmiddels voorzichtig squats en legpresses doen *\o/* Dus dat doe ik nu 2x in de week. En aanstaande zondag ga ik me inschrijven voor een cursus wedstrijdzwemmen. Had ik vorige periode ook gedaan, maar toen moest ik halverwege stoppen in verband met de kruisbandreconstructie, dus gewoon weer opnieuw van start :)

En ben nu 1 kilo afgevallen. Voor zo weinig beweging en alleen op eten letten ben ik daar heel blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:45

Het ging op zich wel, maar hobbeltjes en naden in het fietspad zijn echt een hell. Ik moet gewoon een rechte platte weg hebben en dan lukt het me wel! Alleen nog niet zo snel :P

Wat goed Goldenarrow!

Klik hier voor motivatie

GentleZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:57

Hoi hoi!! Ik ga ook even meekletsen!!

Ik vind dit een hele inspirerende Facebook pagina: https://www.facebook.com/FitnessIsMyLife?fref=ts
Plaatst foto's van mensen die een transformatie hebben begaan door veel te sporten en gezond te eten!

Ik heb vandaag geskeelerd, woensdag naar de gym geweest (inclusief 12-10-8 squats op 24kg :D) en morgen ga ik bootcamp doen (wel eerste keer overigens dus ben benieuwd.

Eten ging heel goed woensdag maar gister niet... verdomde paaseieren :o

GentleZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:58

O en Danique, dat is wel normaal hoor, van die bobbelige fietspaden zijn echt vreselijk om op te skeeleren... Zelfs voor "pro's" :) Wij hebben hier gelukkig een rondje van een km of 7/8 die echt bijna helemaal smooth is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 19:05

Er zit hier ook wel een heel lang pad wat 'smooth' is maar de weg er naartoe niet :') Als ik het eenmaal kan denk ik niet dat het nog zo'n enorm probleem is (want ik vond het skeeleren wat me wel lukte, wel erg leuk!)

Ik heb op youtube een meneer gevonden die het goed uitlegt (Balancedfit1 op youtube) en ik ga een cursus doen!

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:12

Hallo, vrij vroeg in dit topic heb ik aangegeven zelf met een detox programma te beginnen. Dit heb ik gedaan, ik vond het kipsimpel vol te houden en ben tussen de 2,5 cm (arm) en 4 cm (taille en heupen) kwijt en 3 kilo lichter in 9 dagen!
Verder voel ik me een stuk energieker. Over een half jaartje ga ik deze detox weer doen.
Mocht iemand hier meer over willen weten: mijn pb box staat open :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:35

Ik ben wel benieuwd naar wat voor soort detox dit dan is :)

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 15:16

En ik ben heel erg benieuwd wat je ervaring op lange termijn is. Volgens mij kom je binnen no time weer hetzelfde of meer aan.

GentleZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 17:17

roombolletje schreef:
En ik ben heel erg benieuwd wat je ervaring op lange termijn is. Volgens mij kom je binnen no time weer hetzelfde of meer aan.

Dit dus. Ik sta absoluut niet achter enig vorm of crash dieet onder de 1600 kcal, werkt niet op lange termijn. Zelf ondervonden;)

Mijn dag gister ging super goed! Had vandaag high tea met een vriendinnetje en morgen Paasbrunch dus ff wat minder haha -O-

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 21:49

Met mijn motivatie gaat het prima hoor, haha :)
Heb alleen een gevalletje van teveel vrije tijd en een series-verslaving die daardoor opspeelt, heb geloof ik iets van 25 afleveringen Bones gezien in de afgelopen 4 dagen, vandaag nog geen en dat is dus een unicum.

Ben deze week niet afgevallen, maar dat had ik wel verwacht. Ben bij mijn ouders en heb dan altijd wat meer de neiging om te snacken. Sowieso kunnen mn ouders allebei goed koken en dan vind ik het lastig om me aan mijn porties te houden. Hoewel ik wel duidelijk minder eet dan een paar maanden geleden, dus daarmee vergeleken ben ik al een eind op weg. Rond januari ofzo kon ik echt niet leven op 's ochtends yoghurt met havermout en banaan, 's middags 2 boterhammen en dan met het avondeten een redelijk normale portie. Nu heb ik daar op wat zoete trek na bijna altijd voldoende aan.

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 17:04

GentleZ, het is absoluut geen crashdieet. Een detox is om je lichaam aan de binnenkant schoon te maken. Ik heb nog niemand gehoord die er niet van afgevallen is, zelfs iemand die net klaar is heeft 10,5 cm verloren in de taille!
Of het gewicht/cms er weer aan komen ligt in principe aan jezelf. Blijf je gezond eten en drinken dan blijft het eraf, grijp je meteen weer naar de chocola en chips dan zit het er inderdaad zo weer aan, maar dat is vrij logisch.

liefsmarleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 17:44

Ik ben er wel benieuwd naar !

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 17:53

Wat heb je die dagen gegeten dan eefke? En wat heb je precies schoongemaakt in je lichaam dan? Heo werkt dat?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 00:03

Ha ik zit een beetje in het zelfde schuitje als Cecile :P afgelopen week was slecht (incl Pasen), ben ongeveer gelijk gebleven in gewicht. Deze week er weer tegen aan :D
Morgen ben ik op de helft met m'n 30 days Ab challenge! Keek net in de spiegel en ik zag echt al wat aan mijn buik, aan de zijkant vooral die spieren. *\o/* moet zeggen dat ik em ook al behoorlijk pittig vind worden. Vooral die 85 crunches vandaag :oo de eerste 20 red ik prima, maar daarna tussen elke 10 even 2 seconden rust :')

Knap Eefje, dat detoxen! Naast de cm en kg die je kwijt bent, zie je het ook aan je lichaam dan? Het zou overigens niks voor mij zijn denk ik..

Chill dat je weer aan de gang kan goldenarrow! Klinkt niet heel fijn dat kruisband gebeuren :oo

Danique, leuk zeg dat skaten :D ben wel benieuwd, qua verbranden van kcal is dat vergelijkbaar met hardlopen oid?

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:21

Mijn weekend was ook een ramp.
Heel veel in de auto gezeten en niks deftig meegenomen, dus resultaat frit, pizza, koffiekoeken, koekjes, paasetitjes. :o

Vanaf vandaag back on track!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:23

Hier ook, ik vind het dan weer moeilijk om te beginnen. -O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:32

bijna week niet gesport vanwege drukte _O- vanavond staat mijn tijd gereserveerd voor de sportschool

GentleZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:32

Me too... Net ontbeten met 30gr Brinta en volle melk(er was niets anders..).

Verder ook niets in de koelkast en ook geen brood dus heb ook geen (gezonde) lunch mee kunnen nemen..

Btw, dit kwam toevallig voorbij over Detox'en op mijn tijdlijn vanochtend;

Godver plakken lukt niet op telefoon... Kom er later nog op terug!