Sporten is bij mij ver te zoeken. Maar ik ga vanavond of morgen weer beginnen. Sinds dat ik keelontsteking en dingen had ben ik er weer volledig uit, zo jammer..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gianti schreef:Loop naar de spiegel en kijk erin.. Jouw lichaam moet je grootste motivatie zijn.. Daar doe je het voor!
Not.
Dus dat doe ik nu 2x in de week. En aanstaande zondag ga ik me inschrijven voor een cursus wedstrijdzwemmen. Had ik vorige periode ook gedaan, maar toen moest ik halverwege stoppen in verband met de kruisbandreconstructie, dus gewoon weer opnieuw van start 

) en morgen ga ik bootcamp doen (wel eerste keer overigens dus ben benieuwd.
Wij hebben hier gelukkig een rondje van een km of 7/8 die echt bijna helemaal smooth is
Als ik het eenmaal kan denk ik niet dat het nog zo'n enorm probleem is (want ik vond het skeeleren wat me wel lukte, wel erg leuk!)
roombolletje schreef:En ik ben heel erg benieuwd wat je ervaring op lange termijn is. Volgens mij kom je binnen no time weer hetzelfde of meer aan.

afgelopen week was slecht (incl Pasen), ben ongeveer gelijk gebleven in gewicht. Deze week er weer tegen aan 
moet zeggen dat ik em ook al behoorlijk pittig vind worden. Vooral die 85 crunches vandaag
de eerste 20 red ik prima, maar daarna tussen elke 10 even 2 seconden rust 

ben wel benieuwd, qua verbranden van kcal is dat vergelijkbaar met hardlopen oid?
vanavond staat mijn tijd gereserveerd voor de sportschool