Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 15:55

Hier precies hetzelfde. Ben zaterdag door de hitte flauwgevallen en ben eigenlijk maandag avond me weer een beetje goed gaan voelen. Maar wel iedere dag carnaval gevierd. 's middag ontbeten met tosti's en 2 avonden friet gegeten en 2 avonden kapsalon.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 19:15

Haha o jee, kapsalon. Ik heb dat nog nooit gegeten maar ik gruwel al bij de gedachte. :P

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 19:53

Hmmmm, heerlijk, maar dat staat voor mij op de lijst van verboden voedsel. Dat is me echt teveel troep.
Wil het heel af en toe wel zelf maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 20:54

Ik heb dat wel vaak gegeten kapsalon _O-

Maar nu ik word al misselijk bij de gedachte, man man man.
Net als grote menu's bij de mac ofzo :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 21:49

Vroeger ook wel gegeten hoor en dan bestelde ik een kleine en bracht de helft over naar het bord van mijn man, die dan al een grote had zitten wegtanken.
Zojuist nog een boterham gegeten met een heel klein schepje frut die mijn man had gemaakt (ei, frikandel, ui, bacon, kaas, ik weet niet wat allemaal). Heb mijn eiwitten binnen zeg maar, haha. Misselijkheid is we, gezakt, denk toch dat de kwark heel erg niet goed is gevallen.
Normaal ontbijt ik daar ook mee, maar had het zo koud vanochtend dat ik hem heb laten staan tot vanmiddag zodat hij wat meer op temperatuur kon komen op kantoor. Misschien dat toch niet handig geweest..

Volgede week vrijdag heb ik met de huisarts afgesproken om een APK'tje te doen, even bloedprikken en wil dan alles meteen even meenemen (vitamines, schildklier, hele meute) om te kijken waardoor het allemaal niet meer wil en waarom ik zo moe en kouwelijk ben de laatste tijd.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 21:57

kapsalon eet ik zelden.

Als ik al wat eet na t stappen is het pita kaas pittige worst. Maar aangezien ik in de horeca werk heb ik weinig ongezonde weekenden haha.

Vandaag kort buik gedaan nog steeds diep spierpijn zitten van vorige week vrijdag haha.
ging met een vriendin dus ook niet zo vol gas getraind als alleen elkaar al ff niet gezien.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:13

Simoonzel schreef:
Haha o jee, kapsalon. Ik heb dat nog nooit gegeten maar ik gruwel al bij de gedachte. :P

Haha hier hetzelfde

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:44

Vandaag waren mijn spiertjes echt nog moe van dinsdag, merkte ik. Ik had toen mijn hele routine al gedaan maar daarna ook nog een crossfit parcours waar je ook een full body workout doet. Dus mijn reps vandaag wat teruggeschroefd. De 35kg kreeg ik nauwelijks omhoog met mijn bench press, dus dat werden 4 reps |( .
Wederom squat huiswerk, ik val heel snel naar achteren als ik weer naar boven kom. Ik weet ook niet zo goed waar ik mijn bovenlijf moet houden, dus daar ga ik op letten.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:46

Awhbsoms zit het er gewoon nier in :)
Ken je gevoel wel met squats, helpt voor mij om me te laten filmen en zorg dat je niet naar beneden kijkt als je omhoog goot.. Hoofd omhoog houden...

Vandaag verplichte rustdag.. Lichaam heeft even een error.. Zo absurd veel geslapen en nog steeds moe

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:51

Inderdaad! Het is ook gewoon een lastige oefening. Of mijn knieën gaan te ver, of mijn rug is te hol, of mijn tenen komen van de grond... Ik moet echt gaan zoeken naar die balans. Ik denk erover om een keer mijn tenen tegen de muur te zetten zodat ik niet verder kán dan dat met mijn knieën, zo kan ik me beter focussen op mijn rug en balans.

Zo te horen ben ik niet de enige met een slechte dag. Al die griepjes die ik hier lees! We zijn toe aan vakantie. :=

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:55

Ik kijk nooit zo nauw naar mn squats, moet ik misschien toch maar eens doen :=

Tellen jullie als je paardgereden heb eig als gesport? Ik wil elke dag iets van sport gedaan hebben, maar ik tel het alleen mee als ik intensief gereden heb. En jullie?

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:57

Ik tel het mee als lichte beweging, zoals een stukje fietsen bijvoorbeeld. Als ik nog wat zou willen bewegen op een dag zou ik het denk ik wel mee laten tellen, maar niet als vervanging voor de sportschool. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 22:59

Ik wel :') hrb heel lang niet gereden em heb nu dan gemiddeld als ik Rij 2/3 uur privé les :P

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:03

Dan is het wel begrijpelijk! Ik rij maar een uurtje :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:11

secricible schreef:
Vroeger ook wel gegeten hoor en dan bestelde ik een kleine en bracht de helft over naar het bord van mijn man, die dan al een grote had zitten wegtanken.
Zojuist nog een boterham gegeten met een heel klein schepje frut die mijn man had gemaakt (ei, frikandel, ui, bacon, kaas, ik weet niet wat allemaal). Heb mijn eiwitten binnen zeg maar, haha. Misselijkheid is we, gezakt, denk toch dat de kwark heel erg niet goed is gevallen.
Normaal ontbijt ik daar ook mee, maar had het zo koud vanochtend dat ik hem heb laten staan tot vanmiddag zodat hij wat meer op temperatuur kon komen op kantoor. Misschien dat toch niet handig geweest..

Volgede week vrijdag heb ik met de huisarts afgesproken om een APK'tje te doen, even bloedprikken en wil dan alles meteen even meenemen (vitamines, schildklier, hele meute) om te kijken waardoor het allemaal niet meer wil en waarom ik zo moe en kouwelijk ben de laatste tijd.

Waar heb je last van? Ik zou ook eens aangeven dat je op vitamine B12 getest wil worden en gelijk vitamine D. Is een tekort die veel mensen schijnbaar hebben maar waar weinig op getest word.

Kapsalon eet ik ook niet vaak haha. had het al 2 jaar niet meer gehad. Kreeg daar inderdaad ook maar de helft van op.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:18

2/3 uur?? Hebben we het nog over paardrijden?

(Of bedoel je twee derde van een uur?)

Ik rij meestal 3 kwartier. Telt voor mij niet als sporten, maar doe ook niet beide op 1 avond..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:24

Ja paardrijden :P meerdere paarden :P

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:47

secricible schreef:

Herkenbaar, ben ook getest en had ernstige theamine (b1) tekort. Ik slik nu aanvullende vitamine en voel me weer goed! Tot ik vd wk de rekening van 65 euro kreeg welke het ziekenfonds niet vergoedt... Zo jammer:-)

Hopelijk is het bij jou ook gewoon iets heel simpels wat gemakkelijk op te lossen is. Ik had behalve extreem vermoeid en koud nog een lijstje met andere klachten maar gelukkig was het snel en simpel op te lossen

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 00:55

Kapsalon, iehl! :P

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 09:17

Ja, de b12, vit D en schildklier zijn voor mij nu even de belangrijkste. Heb al een multivitamine geprobeerd, dat leverde niks op, dus denk dat de andere vitamines wel goed zijn, maar D en b12 zijn moeilijk te suppleren met een pilletje :)
En vind altijd al dat ik moeilijk afval (met 5-7x sporten en 1600kcal met moeite 0,5kg per week) dus denk ook dat mijn stofwisseling wat traag is, dus wil ook de schildklier wel ff meenemen.
Ik heb idd ook nog wel wat andere klachten, maar allemaal vaag (haaruitval, obstipatie, vocht vasthouden). Kan allemaal ook prima door stress komen, maar dan kan ik een lichamelijke oorzaak uitsluiten iig.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 09:35

Ben al zo Lang bezig met ren aamvraag bloedprikken te krijgen van mijn huisarts :S heb zo veel last van echt extreme vermoeidheid... En natuurlijk dat ik me in de rondte vreet en niet aan kom..

Hoop dat jij in ieder geval snel duidelijkheid krijgt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 10:00

Wat is het probleem dan gianti? Wil ha niet meewerken?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 10:12

Mijn diëtiste probeert mijn huisarts al 2 maanden te bereiken.. Nu wel beetje zat en ga overstappen

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 10:16

Jeetje, je huisarts niet bereikbaar? Dat is idd zorgelijk. Dan zou ik ook overstappen inderdaad.

Darmpjes zijn nog steeds onrustig, hmm. Wil wel echt gaan sporten vanavond.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 10:18

Jup en dit is al de zoveelste ding.. Pas heeft ze mij op vermoeden van blaasontsteking al gelijk antibiotica gegeven... Voor er uitslag bekent was of ik het echt had etc