caroline_max schreef:Sterkte Mariettek! Elke dag is er 1 inderdaad.
Ze weten niet hoe het komt bij mijn schoonzus, maar ze voelde afgelopen week minder beweging dus even laten chekken. Toen bleek het dus overleden. Vandaag ingeleid, maar nog niet geboren op dit moment. Sowieso kan ik niet goed tegen dat 'kinderen nemen' en dan en dan ben ik zwanger gepraat. Mijn oudste broer en schoonzus hebben hun oudste zoon vrij kort ná de geboorte verloren door een infectie ( te lang met gebroken vliezen gelopen). Dan ga je toch anders nadenken over dit soort dingen.
Wat ziet Bodhi er supercute uit zeg!
Hoe gaat het met jullie Spullen?
Wat vreselijk om mee te moeten maken, dat gun je niemand. Voor jou lijkt me dat ook wel heftig om het twee keer van zo dicht bij mee te maken.
SP, confronterend die newborn shoots. Vindt het dapper dat je ze toch aan gaat! Wellicht als de zwangerschap voor jou straks toch een feit wordt, volgende zwangerschappen vanzelfsprekender worden. Het is jullie zo gegund!
Kennis was al in het stadium van een sperma donor, omdat ML traag zaad had. Zij waren al jaaaaren bezig in de MMM dn ook al alle stappen doorlopen. Uiteindelijk zijn ze met hulp van een soort 'jomanda' toch zwanger geraakt (zonder mmm). Binnen een jaar na de geboorte van kind 1, werd kind 2 geboren. In 3 jaar hebben ze nu 3 kids. Als of de poort ineens los was.....