Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

viphorse

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 11:15

Ik was alleen thuis maar de hond ging om de dag naar de crèche en koken deed vriendlief . Ik kon zelf douchen etc en liep op dag 4 al buiten met de hond. Wel 2 weken hulp in huis gehad en liet ik de boodschappen thuis bezorgen .

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 11:23

Ik woonde toen nog samen met mijn moeder. Zij hielp mij de eerste dagen met douchen en aankleden enz

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 13:32

Ik ben nog even aan het puzzelen. Ik woon alleen met mijn kinderen. Het is vakantie dus de kinderen kunnen naar mijn ex. Ik zou zelf naar mijn vriend kunnen, maar die moet 10 uur werken per dag en zijn bed is zacht dus ik zie de rugpijn nu al. M'n hondje zou misschien naar mijn beste vriendin kunnen logeren (nog niet gevraagd), maar dan zit ik nog met m'n katten. Ik heb hier in de regio nog niet echt vriendschap opgebouwd.

Andere optie is dat ik thuis blijf met hond en katten maar ik heb een bed op de grond en wie zorgt er dan voor mij :+

Ik heb ook weinig beeld van hoe snel je weer wat kunt.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 13:46

Ik was na 4 dagen van de pijnstilling af en liep gewoon buiten met de hond . Ik heb een grote lift en daarna 370 cc erin gehad .
De eerste 2 dagen waren een ramp daarna redde ik mezelf erg goed.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 14:39

viphorse schreef:
Ik was na 4 dagen van de pijnstilling af en liep gewoon buiten met de hond . Ik heb een grote lift en daarna 370 cc erin gehad .
De eerste 2 dagen waren een ramp daarna redde ik mezelf erg goed.

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je dit hebt laten doen en wat het kostte?

Zelf zijn mijn borsten niet meer je van het na zwangerschap en borstvoeding, dus een lift zal sowieso nodig zijn. Persoonlijk vind ik dan een vulling erbij een stuk mooier.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 15:30

Mijn man is een weekje thuis geweest. Maar ben wel de 2e dag po al met de auto weg geweest met hem. Even simpele dingen doen hoor, Maar iig even eruit.
Hond uitlaten deed hij. Dochtertje was toen 5 jaar en hield netjes rekening met me. Ging prima.

Vooral goed je pijnstilling innemen.
Na een week kon ik zelf al heel erg veel weer.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 17:48

De eerste week is het heftigste idd

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:17

Ik moet na een week alweer gaan werken :') dus ik moet wel hahaha.

Ik had net training en besprak het met mijn trainster. Zij heeft zelf ook siliconen. Ze zei met een stralende lach :" Heb je er aan gedacht dat je de eerste week jezelf niet af kunt vegen en ook je onderbroek niet zelf op kunt trekken?"

Écht... ^) ^) ^)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:37

Ja dat is ook zo haha ik kreeg mijn knopen niet zelf los. Na 1 week werken zou ik persoonlijk niet doen. Ik heb 2 weken thuis gezeten en ben toen een week halve dagen gaan werken (werkte toen aan een balie in een banden bedrijf). En daarna pas weer hele dagen. En dan nog moest ik oplette met zwaardere klappers enzo haha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:40

Ik moet helaas wel. Ik had m'n vakantie natuurlijk voor de corona al doorgegeven en we kunnen en mogen niets meer wisselen.
Gelukkig betreft het bij mij bureauwerk dus ik kan met T Rex armpjes wel typen en met een headset en de telefoon dichtbij ook telefoon aannemen denk ik. De rest, zoals mappen pakken of stickers printen, is dan toch even voor een ander.
(ik word geopereerd op donderdag dus eigenlijk 1,5 week dan)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:25

Hmm ik vind het krap. Ik doe ook kantoorwerk, ook telefoon en aan het bureau, maar ik had echt wel 2 volle weken thuis nodig om beetje mens weer te worden.

Ik heb al de tijd prima mezelf kunnen redden op de wc hoor.
Alleen douchen een afdrogen niet en daarbij had ik echt hulp nodig. Haren wassen lukte ook echt niet.
Sowieso na het douchen was ik moe, de inspanning was teveel eigenlijk.
Aankleden zelf was ook echt lastig.

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 08:49

het is echt verschillend per persoon hoor. ik kon na 4 dagen al van de pijnstillers af. ik kon na week 1 dus al niet meer wachten om te mogen werken etc. ik heb het wel rustig opgebouwd na week 1 hoor.

ik ben ongeveer 1.70, 65 kilo, 405 CC en ik zit nu op F. ik ben blij dat ik het niet groter genomen heb, omdat het nu bij mijn figuur past. het valt mensen niet op dat ik dit heb laten doen, dus dat is fijn.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:49

Ik woon alleen, k hoop dat ik uit mijn bed geraak :')
Indien nodig kan ik natuurlijk wel bij mijn ouders gaan, maar liefst niet eigenlijk. Om met de hond te wandelen erna twijfel ik ook. Hij trekt een beetje als hij een andere hond ziet, maar voor een kat, eekhoorn, konijn... wordt hij helemaal gek.

Mag je wel een half uurtje wandelen de eerst weken, of wijst dat zichzelf uit?

BlackBeautyZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:18

ik had wel moeite met uit bed komen. ik had echt mijn ouders/zus hiervoor nodig. je kunt je namelijk niet afzetten met je armen. Ik zou als ik jou was niet met de hond wandelen als die een beetje trekt. je moet van het ergste geval uitgaan: dat je weken niks kunt en dat je pijn hebt. ik kon kon de eerste dagen ook niet echt lopen, elke stap die ik zette, voelde ik de pijn. Je moet doen wat je lichaam aangeeft dat je kunt, maar niet te snel willen gaan. ik kon na 4 dagen van de pijnstilling af, maar toch heb ik me netjes aan de richtlijnen gehouden van tillen, armen boven je hoofd, sporten, etc.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 21:56

Ik kon de eerste week amper een half uur lopen haha mijn bovenlijf voelde alsof ik overreden was. Mijn moeder moest me echt omhoog helpen ook vanuit bed. Eerste paar dagen kon ik mezelf niet aankleden of douchen. Mijn haren (toen ook nog écht lange haren) kon ik niet eens vast maken. Denk dat het per persoon verschilt natuurlijk. Maar het is niet alsof je een kies laat trekken bij de tandarts :P

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:04

Ik had echt wel iemand nodig.. Mijn moeder heeft mij de eerste keer op een stoel gedoucht :+ Sowieso toen die sport bh uit ging, ik dacht dat ik van mijn houtje ging als die druk eraf is.
Ik heb ook weken de hond niet zelf uitgelaten. Nu heb ik een Cane Corso dus met een wat kleiner hondje zal het wat makkelijker gaan :=

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:10

Oh ja die nu uit doen...
Tip, aanhouden tijdens douchen en dan snel wisselen zodat je zo kort mogelijk zonder steun bent

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 00:08

De eerste paar dagen en ook na de operatie toen ik naar huis mocht ging ik een paar keer bijna van mijn stokje. Toen ik mocht gaan was het vooral van alle spanningen die van mij af vielen. De dagen er na was het echt vooral van de pijn. Oooh vooral sochtends... zodra ik overeind kwam. Wát een pijn. Hele nacht gewoon kunnen slapen, maar dan had alles echt stil gelegen. Dus zodra ik overeind kwam was het net alsof die protheses 6 rondjes draaiden terwijl het dus een grote wond is van binnen. Dat gevoel Vergeet ik nooit meer _O- maar het was het dubbel en dwars waard.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 17:39

De operatie is goed gegaan. De morfine is uitgewerkt, dus nu spierpijn en blauwe boobs :D Pijn valt wel echt mee, had het erger verwacht.

Afbeelding

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 17:46

Dat komt nog wel :')

Fijn dat het goed is gegaan :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 17:48

Nou gisteren voelde ik helemaal niks, maar dat kwam door de morfine haha. Vanochtend voelde het zeker wel anders, echt veel spierpijn in de rug en bij de oksels. En vooral harde boobs :') heb wel een spiegel van paracetamol opgebouwd en voor de erge pijn heb ik Tramadol, maar vindt het tot nu toe nog meevallen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:13

Wauw tofff, foto's van het resultaat?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:14

Joanne1987 schreef:
Oh ja die nu uit doen...
Tip, aanhouden tijdens douchen en dan snel wisselen zodat je zo kort mogelijk zonder steun bent

Moeten de wonden niet gespoeld?

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:19

Mogen niet nat worden eigenlijk ;)

Ik heb op advies van chirurg toen (was die hele hete zomer van +35 graden ook 2 jaar geleden) na het douchen de pleisters droog geblazen met lauwe fohn

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 18:24

Urielle schreef:
Wauw tofff, foto's van het resultaat?

Nee nog niet. Morgen ga ik even douchen, dan kan ik wel foto’s maken.