B12 Tekort Deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 21:26

karuna schreef:
Pfff apotheek heeft weer iets nieuws, ik krijg al jaren een volledige verpakking b12 met vijf ampullen. Nu vandaag opeens een kapotgeknipte met drie stuks erin, geen bijsluiter niks. Want ze mochten niet meer voorschrijven? :o? Volgens zorgverzekeraar maar heb die gebeld maar komt niet van hun af. Apotheek heeft dus zelf wat lopen verzinnen. Geen bijsluiter niks erbij. Van verzekeraar moet ik huisarts bellen en uitleg vragen. De huisarts heeft er ook gewoon 5 aangevraagd. Die hebben dus doodleuk weer opnieuw aangevraagd nu. Moet nu apotheek weer bellen om uitleg en vragen waarom ik geen bijsluiter heb meegekregen. Wat niet eens mag

Is niks nieuws := Als jij 1x per maand spuit heb jij aan 3 ampullen voldoende. Volgens de verzekering mag je maximaal voor 3 maanden afleveren.

karuna schreef:
Ik zit nu rond de eens per 4 weken maar aanpassend ivm trainen. Merk dat ik meer nodig heb als ik meer train. Maar zowel van verzekeraar als huisarts hadden ze gewoon de volle verpakking moeten geven. Huisarts heeft meteen herhaald en nu weer de goede tijd doorgegeven. En de apotheek eens boos opgebeld dat ze gewoon moeten leveren wat huisarts vraagt. Die lopen er laatste tijd vaker tegen aan dat patienten niet krijgen wat huisarts voorschrijft,

Wat staat er op je recept? Als dat 1x per maand 1 ampul is kan je hoog of laag springen, heel veel stampij gaan maken maar dan krijg je gewoon niet meer. Maximaal voor 3 maanden. Dat jij meer spuit dan het recept aangeeft is dan je eigen verantwoordelijkheid, dan moet je zorgen dat het juiste gebruik op je recept komt te staan. En of de arts nou voor een half jaar voorschrijft of niet, maximaal 3 maanden. Voor de resterende krijg je dan een herhaalrecept en die ga je gewoon halen als ze bijna op zijn.

karuna schreef:
Ik kreeg eerder gewoon een of twee verpakkingen van 5 mee. Al 18 jaar of zo. Ook dit jaar eerder gewoon volle verpakking mee en nu gaan ze knippen in een strip van 5. 8)7 liggen nu dus twee ampullen daar nu te slingeren. Apotheek was echt kwaad op me dat ik belde. Ze hadden het druk en geen zin om dit gezeur aan te horen {:)-:( . Huisarts was flink kwaad op ze. Benieuwd hoe ik vrijdag de rest ga krijgen. :+

Ellend is met dergelijk minimaal voorschrijven als breken van ampul al fout gaat heb je niks meer. %) brrr

Die ampullen liggen daar echt niet te slingeren hoor.. :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 21:36

Eerste opmerking van je. De zorgverzekeraar weet van niks en vind het volstrekt ok dat ik 5 ampullen krijg, en ik prik eens per 4 weken gemiddeld maar termijn wordt langzaam korter. Huisarts is daarvan op de hoogte. Met drie kom ik dus niet de drie maanden door. -O- volgens apotheek moesten ze maar 3 geven maar gekke is dat verzekeraar juist in dossier had staan dat ik volle verpakking van 5 moet krijgen en al jaren krijg.

De priktermijn was spontaan gewijzigd naar eens per 6 weken zowel huisarts als ik wisten daar niets van. :n

En twee ampullen nee slingeren doen ze niet, maar twee ampullen dan blijven ze verpakkingen openknippen om aan voldoende hoeveelheid te komen. Vreemde is dat het opeens eind van jaar na zoveel jaren anders is.

Het meest bizarre is dat de apotheek me domweg meldt als er geen gebruiks dosering opstaat ze wel volle verpakking meegeven, :roll: logica toch, dat heeft huisarts dus nu gedaan. Priktermijn er weer afgehaald die door de apotheek was toegevoegd.

En geen bijsluiter vind ik er onzorgvuldig

En leuk Die herhaalrecepten. Ieder herhaal recept is meer zorgkosten. Want zowel huisarts als apotheek krijgen geld per herhaalrecept dus ja dan is voor hun het alleen maar gunstig als er vaak herhaald moet worden, ik heb graag wat voorraad voor geval dat.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 21:45

karuna schreef:
Eerste opmerking van je. De zorgverzekeraar weet van niks en vind het volstrekt ok dat ik 5 ampullen krijg, en ik prik eens per 4 weken gemiddeld maar termijn wordt langzaam korter. Huisarts is daarvan op de hoogte. Met drie kom ik dus niet de drie maanden door. -O- volgens apotheek moesten ze maar 3 geven maar gekke is dat verzekeraar juist in dossier had staan dat ik volle verpakking van 5 moet krijgen en al jaren krijg.

De priktermijn was spontaan gewijzigd naar eens per 6 weken zowel huisarts als ik wisten daar niets van. :n

En twee ampullen nee slingeren doen ze niet, maar twee ampullen dan blijven ze verpakkingen openknippen om aan voldoende hoeveelheid te komen. Vreemde is dat het opeens eind van jaar na zoveel jaren anders is.

Het meest bizarre is dat de apotheek me domweg meldt als er geen gebruiks dosering opstaat ze wel volle verpakking meegeven, :roll: logica toch, dat heeft huisarts dus nu gedaan. Priktermijn er weer afgehaald die door de apotheek was toegevoegd.

En geen bijsluiter vind ik er onzorgvuldig

En leuk Die herhaalrecepten. Ieder herhaal recept is meer zorgkosten. Want zowel huisarts als apotheek krijgen geld per herhaalrecept dus ja dan is voor hun het alleen maar gunstig als er vaak herhaald moet worden, ik heb graag wat voorraad voor geval dat.

Wat staat er nou op je recept.. 1x per maand 1 ampul dan krijg je maximaal 3 ampullen voor 3 maanden. Is weinig discussie aan te voeren, zorgverzekeraars hebben die regel nou gewoon ingesteld, is overigens al jaren. Heb jij een ander gebruik op je recept, waarop blijkt dat jij vaker moet prikken, dan kan je meer krijgen. Maar dan moet dat wel op je recept staan ;)

Zorg verzekeraars veranderen nou eenmaal heel veel regeltjes. Voor bepaalde medicatie wat boven een X bedrag uit komt mag maar per maand worden afgeleverd, ondanks dat 3 maanden goedkoper is.

Een recept zonder gebruik wordt afgekeurd door de verzekering, dat had de apotheek al niet eens af mogen leveren. Een bijsluiter geef ik zelf ook niet meer mee bij mensen die al +10 jaar dezelfde medicatie hebben, zonde van het papier. 10 van de 10 mensen lezen die niet eens. En ze zijn ook te vinden op internet.

Ik zou het liefst ook voor meer dan 3 maanden afleveren in de apotheek hoor, des te langer blijven de lastige patiënten weg :D Helaas mag dat gewoon weg niet. Daarvoor zijn die heraal recepten juist zo handig, dat je tussendoor niet naar je arts hoeft, je levert gewoon het briefje in en klaar. Er zit een standaard tarief op een recept, herhaalrecepten zijn niet duurder oid. Die regel is ingesteld om medicijn kosten omlaag te krijgen, je wilt niet weten wat er allemaal vernietigd moet worden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 21:50

Wij krijgen geen papieren herhaalrecepten mee, maar moeten worstelen met een draak van een electronisch systeem wat vaker niet dan wel werkt. Waar je dan nog paar dagen op moet wachten omdat die weer elders worden verpakt en opgestuurd naar de apotheek. :roll:

Daarnaast moet ik een roteind weg voor ik bij de apotheek ben. Die overvol en te druk is omdat die meerdere woonplaatsen moet bedienen vanuit een locatie met 2 mensen achter de balie. Wachttijd van meer dan uur is geen uitzondering.

Als je dan de pech hebt dat je meerdere medicijnen nodig hebt wordt het er niet leuker op. Vreemd genoeg krijg ik van pijnstillers en schildklier wel steeds voor half jaar mee. Ook nu weer, samen met b twaalf ook de schildklier pillen, die netjes voor half jaar zijn afgegeven.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 21:56

karuna schreef:
Wij krijgen geen papieren herhaalrecepten mee, maar moeten worstelen met een draak van een electronisch systeem wat vaker niet dan wel werkt. Waar je dan nog paar dagen op moet wachten omdat die weer elders worden verpakt en opgestuurd naar de apotheek. :roll:

Daarnaast moet ik een roteind weg voor ik bij de apotheek ben. Die overvol en te druk is omdat die meerdere woonplaatsen moet bedienen vanuit een locatie met 2 mensen achter de balie. Wachttijd van meer dan uur is geen uitzondering.

Als je dan de pech hebt dat je meerdere medicijnen nodig hebt wordt het er niet leuker op. Vreemd genoeg krijg ik van pijnstillers en schildklier wel steeds voor half jaar mee. Ook nu weer, samen met b twaalf ook de schildklier pillen, die netjes voor half jaar zijn afgegeven.

Dat het ergens wordt verpakt is tegenwoordig heel normaal, is ook een vorm van geld besparing. Scheelt weer een assistente die je moet betalen en je hoeft een stuk minder op voorraad te hebben .En als patiënt moet je ook niet tot het laatste moment wachten met het bestellen van je medicatie. Dan kom je inderdaad in de knoei maar dat is dan je eigen schuld en verantwoordelijkheid, zeker als je op de hoogte bent dat het een aantal dagen duurt.

Als de apotheek ze elektronisch in de pc heeft staan hoef je toch maar te bellen een paar dagen van te voren? Ga je het gewoon een paar dagen later ophalen :) Problem solved. Kan je het niet bij je huisarts ophalen? Dat kan hier toevallig ook nog.

Dat zou niet mogen voor een halfjaar.. Nog nooit een afkeuring gehad van je verzekeraar?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:00

Nee niet bij huisarts en bellen kan ook niet. Alleen electronisch via pc te bestellen helaas, of verpakking bij hiisarts in de brievenbus gooien. Maar ik bestel als ik nog heb en wil niet verpakking kwijt dan. Een klo te systeem. Oude huisarts ging nog wel bij deze grote praktijk kan dat niet even bellen,

Nooit een probleem gehad, zoals ik al eerder schreef in mijn dossier bij verzekeraar staat bij voorkeur per hakf jaar voorschrijven, ivm alleen bepaalde merken aankunne ivm allergie. Bv ziekenhuis opname is eigen medicijnen mee omdat ze wat ik gebruik niet kunnen bieden.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:04

karuna schreef:
Nee niet bij huisarts en bellen kan ook niet. Alleen electronisch via pc te bestellen helaas, of verpakking bij hiisarts in de brievenbus gooien. Maar ik bestel als ik nog heb en wil niet verpakking kwijt dan. Een klo te systeem. Oude huisarts ging nog wel bij deze grote praktijk kan dat niet even bellen,

Nooit een probleem gehad, zoals ik al eerder schreef in mijn dossier bij verzekeraar staat bij voorkeur per hakf jaar voorschrijven, ivm alleen bepaalde merken aankunne ivm allergie. Bv ziekenhuis opname is eigen medicijnen mee omdat ze wat ik gebruik niet kunnen bieden.

Hm, lekker patiënt vriendelijk is dat. Er is ook geen recepten lijn bij de huisarts?

Het kan wel in je dossier staan dat je per voorkeur alles per halfjaar wil, dat zou ik ook wel willen. Het mag gewoon niet, daarbij houdt het helaas op :)

N_B_N

Re: B12 Tekort Deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:17

Leverage mag ik even zeggen dat ik je best onvriendelijk vind? Karuna doet hier alleen even haar gal spuwen en dan hoeft ze niet 100x te horen dat het niet mag. Zeker als je al zo ziek bent als karuna is het niet fijn om om de maand terug te hoeven naar een bomvolle stinkende apotheek, waar je vaak als hond word behandeld. Sorry hoor als je niet klantvriendelijk kunt blijven wordt dan bouwvakker ofzo. Tenminste zo is mijn apotheek wel en dan ben ik heeeeeel blij altijd dat ik alles voor een jaar mee krijg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:22

Ik krijg altijd 10 ampullen mee. En injecteer 1 x in de maand.

Wel alleen elke keer andere naalden. Zeer vervelend...

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:23

Lootje1991 schreef:
Leverage mag ik even zeggen dat ik je best onvriendelijk vind? Karuna doet hier alleen even haar gal spuwen en dan hoeft ze niet 100x te horen dat het niet mag. Zeker als je al zo ziek bent als karuna is het niet fijn om om de maand terug te hoeven naar een bomvolle stinkende apotheek, waar je vaak als hond word behandeld. Sorry hoor als je niet klantvriendelijk kunt blijven wordt dan bouwvakker ofzo. Tenminste zo is mijn apotheek wel en dan ben ik heeeeeel blij altijd dat ik alles voor een jaar mee krijg.

Nee, de apotheek lekker vuil maken terwijl het gewoon regels zijn en die al jaren bestaan :') Kom maar een dagje mijn werk doen, dan ben je blij als je naar huis mag als je de hele dag met deze discussies te maken krijgt en voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt.

Ik denk dat iedereen in dit topic ergens wel ziek is en klachten heeft, anders zit je hier niet toch? :)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:39

Leverage schreef:
Lootje1991 schreef:

Nee, de apotheek lekker vuil maken terwijl het gewoon regels zijn en die al jaren bestaan :') Kom maar een dagje mijn werk doen, dan ben je blij als je naar huis mag als je de hele dag met deze discussies te maken krijgt en voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt.

Ik denk dat iedereen in dit topic ergens wel ziek is en klachten heeft, anders zit je hier niet toch? :)

Iedereen welke een dienstverlenende functie heeft zal wel te maken krijgen van die dagen zoals jij benoemd. Zo zou je mijn dagen ook niet kunnen volhouden, maar dat is ieders keuze. Maar dan nog vind ik dat je wel wat aardiger en empathiezer mag wezen naar karuna. Het is gewoon heel vervelend voor haar, regels of geen regels dat het altijd wel kon, ondanks de regels en nu ineens niet meer. Laat haar lekker even haar gal spuwen meer zal zij er toch ook niet meer van kunnen maken, maar is het wel even van haar hart

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:53

Yup. Ik irriteer me gruwelijk aan de "regeltjes" die de apotheek nu opeens op eigen houtje toepast onder het mom moet van verzekeraar (terwijl die dus heel iets anders meldt). Als je dan van huisarts hoort dat ze steeds vaker tegen dingen aanloopt met deze apotheek.

Zoals medicatie die medisch noodzakelijk is niet willen meegeven terwijl verzekeraar dit schriftelijk nog even heeft bevestigd aan mij. Hun draak van herhaalrecepten die alleen electronisch kan. Heb tijd capsules nodig gehad die overgepakt moesten worden van de orginele naar blanco capsules ivm alergie voor de opdrukinkt. Toch een taak van de apotheek zou je zeggen. Nee ik moest zelf maär met mijn vingers waar regelmatig niet veel gevoel in zit maar gaan overdoen. Wat dus niet ging, met veel gemopper kon ik er 7 per keer door hun gedaan mee krijgen. Oftwel iedere week moest ik nieuw recept aanvragen en ophalen. {:)-:(

Medicatie die besteld kon worden niet willen bestellen want teveel moeite. Wat een andere apotheek waar ik normaal niet kwam wel voor me heeft gedaan. Medicatie meegeven waar groot op de door staat bevat lactose. En ik ze er zelf op moet attenderen dat er lactose inzit. Dat soort dingen. Op een gegeven moment is het teveel en die druppel was vandaag. Zeker als je dan zo afgeblaft wordt door een medewerker. 8)7

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 23:15

En Karuna scheldt toch ook niemand uit? :o
Ik snap dat het je persoonlijk gevoelig ligt, daar niet van.

In België is er op zowat elke straathoek een apotheek, en is B12 zonder voorschrift trouwens. Wat een ellende bij jullie!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 23:19

Dichstbijzijnde apotheken zijn of 18 km verder oostelijk in een ziekenhuis, of 8 km westelijk aan andere kant van de rivier waar ik niet heen mag omdat dat andere regio is. Of 15 km zuidelijk maar ook weer een andere regio officieel. Weinig keus hier.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 01:46

Omg karuna! Kun je niet switchen van apotheek? Bijv de andere dichtsbijzijnde? Bijv de apotheek van het ziekenhuis?

Ze verschillen nog al. Van aanpak en van mentaliteit etc. Bij de ene moet je voorschieten bij de ander krijg je het zo mee (zelfde medicijn), etc etc
Ik heb op n gegeven moment m'n recepten door laten sturen naar een apotheek in een academisch ziekenhuis. Gelukkig heb ik in m'n huidige woonplaats een zeer fijne apotheek.

Ik ben blij dat ik dat probleem niet heb voor mijn b12. Ik krijg altijd 20 stuks mee. Kan ik mooi ff vooruit.

Het probleem heb ik wel voor m'n ooggel. Dat helaas wel idd in de 2 a 3 maanden hoeveelheid en daar baal ik van: ik heb de energie niet om daarvoor heen-en-weer te moeten en laten bezorgen is ook geen betere optie want dat doen ze smiddags en dan slaap ik. Echt wel jammer.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 01:49

karuna schreef:
Dichstbijzijnde apotheken zijn of 18 km verder oostelijk in een ziekenhuis, of 8 km westelijk aan andere kant van de rivier waar ik niet heen mag omdat dat andere regio is. Of 15 km zuidelijk maar ook weer een andere regio officieel. Weinig keus hier.

Regio's zouden niet moeten uitmaken...
Al zend je het van zutphen naar den haag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:04

Ik meld me hier ook even.
Al jaren sukkel ik met vermoeidheid, stemmingswisselingen, periodes van darmproblemen en migraines. Het laatste jaar is echt erg, dus ben ik onlangs naar een neuroloog geweest. Uit mijn bloedname komt een vit B12 tekort. Ik zit nog boven de 100, maar alle klachten passen in het rijtje (heb al op het net gespeurd).

Ik lees hier dat jullie injecties krijgen, bij mij werden er gewoon tabletten voorgeschreven. Na 14 dagen merk ik nog geen verschil, in tegendeel, mijn klachten nemen toe. Heb vooral last van pijnlijke onderbenen en bovenarmen. Maar als ik uit nacht kom, is het helemaal hel. Dan heb ik de ene huilbui na de andere, heb ik last van duizeligheid en hartkloppingen en ben ik ook enorm snel op mijn tenen getrapt.

Iemand zei me dat smelttabletten ook goed werken, wat is jullie mening en welke raden jullie me aan? Ik wil als het even kan niet aan de injecties, maar er moet wel iets veranderen want ik zit echt wel in een neerwaardse spiraal nu. Vooral mijn emotionele problemen zijn zwaar voor mij en mijn omgeving en ik wil er echt zo snel mogelijk vanaf.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:07

Ik heb de smelttabletjes van vitamines per post. Krijg ook geen injecties van de ha en hoeft ook niet van mij(naalden angst). Maar duurde bij mij ook zeker een maand voor ik minder klachten kreeg.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:34

Tabletten zijn bij mij kansloos. Eerst moet vastgesteld worden of je een bepaalde stof in je maag hebt zitten, mist die dan kun je slikken wat je wilt maar wordt het niet opgenomen. Ik mis die stof dus en zal moeten prikken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:44

karuna schreef:
Tabletten zijn bij mij kansloos. Eerst moet vastgesteld worden of je een bepaalde stof in je maag hebt zitten, mist die dan kun je slikken wat je wilt maar wordt het niet opgenomen. Ik mis die stof dus en zal moeten prikken.

Dit vertelde een bevriende arts me ook. 3 januari moet ik terug naar mijn neuroloog. Toch iets om dan mee te nemen lijkt me.
Ik hoop wel dat ik me de komende dagen wat beter voel. Heb vanaf vrijdag 7 nachten, maar voel me bagger op dit moment. Durf alleen niet naar de huisarts, omdat ik mijn collega's niet in de steek wil laten. Zal tanden bijten worden vrees ik.

haasje20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:57

Ik lees ook even mee. Ik kreeg vandaag te horen dat mijn b12 waarde 100 was. Moet pillen nemen en dan in principe over een half jaar terug. Ik had veel vage klachten, moe, problemen met Mn ogen, slecht op woorden kunnen komen en nog wat. De afasie bedacht ik me eigenlijk pas net, toen ik de symptomen las. Tegen de HA alleen moe en oogklachten gezegd. Ik dacht, ik ben gewoon moe en daardoor krijg ik alle andere klachten. Iemand een idee hoe lang het duurt voor die smelttabletten werken. Ben bang maanden als ik het zo lees.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:07

De smelttabletten gaan niet door je maag, die worden rechtstreeks, door je slijmvliezen in je mond, in het bloed opgenomen. Verwar ze dus niet met gewone b12 tabletten. Slik ze dus niet door, maar laat ze smelten in je mond.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:48

Ik voelde mij vorige maand stukken beter na drie weken smelttabletten! Aangeraden door een tandarts, volgens hem de enige vorm van B12 die echt werkt. Ik was enorm sceptisch, maar ik voel me zo veel beter!

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 22:32

Smelttabletten werken lang niet bij iedereen even goed en bij sommige mensen helemaal niet. Zelf ben ik pro injectie om het zo maar te noemen. Dat je klachten nu erger worden kan beginverergering zijn maar zou ook kunnen dat ze tabletten niet werken en het sowieso slechter gaat ;)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:16

karuna schreef:
Yup. Ik irriteer me gruwelijk aan de "regeltjes" die de apotheek nu opeens op eigen houtje toepast onder het mom moet van verzekeraar (terwijl die dus heel iets anders meldt). Als je dan van huisarts hoort dat ze steeds vaker tegen dingen aanloopt met deze apotheek.

Zoals medicatie die medisch noodzakelijk is niet willen meegeven terwijl verzekeraar dit schriftelijk nog even heeft bevestigd aan mij. Hun draak van herhaalrecepten die alleen electronisch kan. Heb tijd capsules nodig gehad die overgepakt moesten worden van de orginele naar blanco capsules ivm alergie voor de opdrukinkt. Toch een taak van de apotheek zou je zeggen. Nee ik moest zelf maär met mijn vingers waar regelmatig niet veel gevoel in zit maar gaan overdoen. Wat dus niet ging, met veel gemopper kon ik er 7 per keer door hun gedaan mee krijgen. Oftwel iedere week moest ik nieuw recept aanvragen en ophalen. {:)-:(

Medicatie die besteld kon worden niet willen bestellen want teveel moeite. Wat een andere apotheek waar ik normaal niet kwam wel voor me heeft gedaan. Medicatie meegeven waar groot op de door staat bevat lactose. En ik ze er zelf op moet attenderen dat er lactose inzit. Dat soort dingen. Op een gegeven moment is het teveel en die druppel was vandaag. Zeker als je dan zo afgeblaft wordt door een medewerker. 8)7

Ook vandaag is weer gebleken op mijn werkplek, als je maar lang genoeg te keer gaat tegen de assistente en vervolgens poeslief doet tegen de apotheker kan je alles regelen :)

Of laat desnoods op je recept zetten dat je op vakantie gaat. Werkt ook om voor langere tijd te krijgen :)

Klopt, dit is een zeer gevoelig onderwerp voor mij omdat ik hier het grootste deel van de dag mee te maken heb, wat alleen maar erger wordt. Verbale agressie is allang niet meer zeldzaam. Mijn excuses, het was niet gemeen bedoeld. Ik ben het er ook mee eens dat de assistentes van de apotheek van Karuna te kort zijn geschoten in de uitleg en het zomaar aanpassen van recepten.

Hannanas schreef:
karuna schreef:

Regio's zouden niet moeten uitmaken...
Al zend je het van zutphen naar den haag.

Al kom je van Groningen naar Maastricht voor je recept, maakt niks uit. Je bent vrij om naar elke apotheek te gaan die je wilt. Hoewel er wel bepaalde verzekeringen (sorry, ga ik weer) voor je bepalen waar je je medicatie moet halen ivm vergoeding.