30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:57

SAKKIA schreef:
Maar Bonjoy, dan vraag ik me wel af hoe gezond het Cambridgedieet is als je er niet bij kan sporten.......
Geen aanval ofzo iets hoor, slecht verwondering ;)

Same here, maar ik zit daarom al op mijn handen....

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:57

Het is minder gezond dan 'gewoon' afvallen, daar ben ik mij bewust van. Maar na 6 jaar frustratie, verdriet en ergernis (waar ik zelfdestructief van werd) was ik er klaar mee en besloot ik om het drastisch aan te pakken. Heb me in tijden niet zo goed en energiek gevoeld ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:02

Oke nou ja zelf weten, zelf baas ;)
Maar vroeg het me gewoon af :j

Ben zo blij dat mijn spierpijn een stuk minder is dan de laatste dagen *\o/*
Heb gewoon al helemaal zin om vanavond weer te gaan :j

Ik worstel trouwens ook wel een beetje met mijn tussendoortjes hoor. Heb nu vaak fruit, maar zo rond 10 uur heb ik ook wel zin in wat anders. Vaak neem is dan een volkorenbiscuitje bij de koffie. Dat moet toch wel kunnen?
of twee? :o

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:04

Ik vind het niet erg hoor als mensen er naar vragen of er kritiek op hebben. Er is ontzettend veel discussie over Cambridge en terecht, het is een heftig dieet. Voor mij werkt het wel en daar gaat het voor mij om :)

Die volkoren biscuitjes zit niet zo veel in volgens mij! Ik heb ook nog een tijdje WeightWatchers gedaan (wat niet :') ) en ik geloof dat twee van die koekjes 1 punt waard zijn.

Mootje

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:07

Van de koekjes zijn volkoren biscuits (zonder chocolade enzo) wel de beste, maar dan moet je het er wel bij 1 houden.... Daar zit bij mij het probleem, want ik eet direct de hele rol leeg :oo

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:10

Nee maar ik neem er dan gewoon 2 in een zakje mee naar het werk :j
Thuis staan ze gewoon sierlijk in een pot te staan. Dan pak ik echt nooit een koekje :n
Maar ik eet 's morgens al om half 7 en dan red ik het niet tot 10.00 uur op niks dus meestal verdeel ik het in 2 keer.
Maar ik wil niet steeds alleen maar fruit eten :n

Afvallen doe ik trouwens ook niet maar dat vind ik ook niet zo belangrijk, als er maar cm afgaat. En ik ben natuurlijk nog maar 3 dagen bezig. Alles op zijn tijd

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:11

Maar kom op, al eet je een keertje op 1 dag een halve rol leeg of een hele zak chips of een hele chocoladereep, dat moet echt wel een keer kunnen! :=
Je moet het niet dagelijks doen, maar als je er nou een keer zin in hebt.. Je lichaam moet dan alleen maar harder werken om het te verbranden, heb ooit vernomen dat dat juist ook wel goed is..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:20

Als ik mijzelf dat 1x gun, is het einde zoek... Ik moet gewoon alleen sterk zijn in de supermarkt :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:21

Een keer zondigen mag best, maar je moet de dag erna wel balansen. Eigenlijk.

Tip voor het sterk zijn in de supermarkt: Niet met lege maag gaan winkelen, dan neem je namelijk altijd teveel mee. (of juist zoete zooi.) Ik was afgelopen maandag zeer trots op mijzelf: Heb de chips, nootjes én snoepafdeling weten te vermijden *\o/*
(wel een zak ongezouten en ongeroosterde cashewnoten mee genomen, daar een handje vol van per week :j )
Laatst bijgewerkt door Winged op 11-01-13 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:21

Die koekjes zijn erg verslavend inderdaad := Ik mag ze nu niet meer, maar op mijn werk/stage hebben ze in de pauzes altijd een trommeltje vol met die krengen op tafel staan :') Volgens mij gaat er daar een paar kilo koekjes door heen in een maand, haha!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:23

Balansen in de zin van? Als je al heel normaal eet als in netjes 3 goed verantwoorde maaltijden en 2 verantwoorde tussendoortjes.. Moet je dan minder gaan eten ofzo? Lijkt me ook niet de bedoeling?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:23

Bonjoy schreef:
Die koekjes zijn erg verslavend inderdaad := Ik mag ze nu niet meer, maar op mijn werk/stage hebben ze in de pauzes altijd een trommeltje vol met die krengen op tafel staan :') Volgens mij gaat er daar een paar kilo koekjes door heen in een maand, haha!

Vreterij op het werk is helemaal erg :)) Gelukkig moet je om hier snoep te halen betalen met chipknip. En laat ik die nou juist nooit opladen :Y)

Balansen als in 'als je een hele rol koekjes op eet, de dag erna geen koekjes eten. Of meer verantwoord'
edit:
Balansdag: http://www.wijvallenaf.nl/Afvallen/Balansdag.html

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:25

ik moet ook sterk zijn inde supermarkt :o
Voor vriendlief koop ik alleen nog dingen die ik niet te vreten vind... anders is het al op voordat hij uberhaupt heeft gezien dat het in huis was.

Bij mij is bij 1x gunnen ook het einde zoek. Nu dus alleen nog dingen in huis die A gezond zijn, B die ik niet te vreten vind of C ongezonde dingen die te veel tijd kosten om klaar te maken (zo heb ik alles in huis voor oa chocolate chip cookies en appelflappen, maar daar moet ik tijd in steken en dat doe ik dan weer niet)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:26

Cambridge is serieus een van de slechtste programma's die je kunt volgen.... heb het van dichtbij gezien dat de effecten grootst zijn, maar daarna ook ;) Als je de 'knop' niet om kan zetten heeft het ECHT geen zin, maar dat geldt voor alle dieten. Dus Bonjoy, ik hoop dat je daar ook aan werkt, anders zit je straks om de zoveel tijd weer aan de shakies.... (niet aanvallend bedoeld!)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:28

Sterk zijn in de supermarkt is voor mij geen probleem... Als ik het thuis heb liggen vreet ik alles in 1x achter elkaar op.
Aangezien ik nog 18 kg 'moet' afvallen, kan ik mij dat dus niet veroorloven. Bij mij is elke dag een balansdag :+

Hebben jullie ook dat jullie spieren branden? Ik heb gisteren om half negen geshred en mijn buik, benen en schouders branden als een malle. Spierpijn zou ik het niet willen noemen trouwens, want daar heb ik geen last van!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:31

Yeeeeah... Spierpijn :)... Hihi... In m'n billen en bovenbenen. Of ja eerder wat jij zegt Moo... Behalve toen ik net op toilet wilde gaan zitten... Haha toen dacht ik wel even 'auw'

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:32

Destino schreef:
Mikkie, volgens mij schrijft ze dat ze het juist niet tegelijk doet..

Oh foutje. Krijg je als je berichten gaat lezen op een veel te klein telefoonschermpje.Vond het al uberknap als je op een minimum calorieën ook nog eens kunt sporten.

Heb trouwens nog een lekker tussendoortje voor de liefhebbers. Een cracker maken door een plakje rookkaas in de magentron te verwarmen. Het lekkerst is het als je die dan eet als ie nog warm is.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:33

Ik ben me eigenlijk beetje aan inlezen in wat dieeten
(ik wil rustig aan gaan beginnen met wat kg kwijt te gaan raken nu)
Maar eigenlijk weet ik niet wat er nou echt goed bij me past
dat WW ( ja ja... ik ben op de hoogte sinds van de week) is een punten systeem
ik zie mezelf alleen maar smokkelen
Dan is er nog dat dieet wat koolhydraat arm is (dus geen brood, geen rijst en geen pasta) maar dat past ook niet echt bij me
aangezien ik gewoon echt een aardappeltje lust bij mijn eten in de avond

Dus waar ik nu aan zit te denken is gewoon 2 maaltijden overslaan (ochtend en middag)
dmv shakes
en dan de avond gewoon mijn lekkere prak met aardappels/rijst of pasta

zo heb ik dan toch 2 momenten brood weggehaald op de dag...

Maar goed... wat ik zeg... ben me rustig aan inlezen momenteel

Vandaag dag 3 maar is zien te overleven van Shredden :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:34

Gesmolten kaas is toch "slecht"?
Straks dag drie. Zie er tegenop want mijn armen doen zeer en mijn knieën.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:34

Zo... zo heb ik me toch een spierpijn in mijn kuiten... niet te zuinig meer)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:35

Als je moet afvallen dan kan ik het me voorstellen dat je je inhoudt en dat je eventueel die balansdagen doet :j

Ik hoef gelukkig niet af te vallen, liever niet zelfs, en in principe kan ik redelijk eten wat ik wil zonder aan te komen.. Ik probeer alleen gezond te eten/leven dus daarom let ik op wat ik eet, maar kan ik me een reep chocolade makkelijker veroorloven denk ik..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:36

Wendy, ontbijt is het belangrijkste van de dag, zou dat niet met een maaltijdvervanger oplossen maar juist kiezen vor een goed maar EL mager/gezond ontbijt. Is je uitgangspunt voorde hele dag. Met Een goede ondergrond kun je het beter volhouden.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:38

pfoeh, spierpijn in me rug, niet echt een prettig gevoel :n
Maar meteen door naar dag 4. Ben trouwens al 1,5 kg afgevallen! *\o/*

Winged

Neroo

Ik heb gister even overgeslagen
Mijn kuiten en bovenbenen voelde alsof ik spit jicht en zweepslag in 1 x had.
Even de rust gegund.

Zometeen weer lekker rondje zwemmen en daarna shredden!