Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xApple schreef:Ja er is hier ook een topic maar daar doen de mensen er heel grappig over terwijl het voor mij al
zo ver gaat dat ik er geen enkel grappig aspect van kan opnoemen hoor.. Ik denk dat het die mensen
misschien (sowieso veel minder) niet echt beïnvloed in hun dagelijks leven op een heel negatieve manier.
Ik kan niet meer samen eten met mijn familie, ik erger me werkelijk dood aan alle mensen die eten. Ik eet altijd
apart en alleen en loop weg van situaties waarbij iemand wel iets eet in mijn omgeving. Savonds word ik zo'n
beetje gedwongen om aan tafel te komen en dan kan ik niet meer genieten van mijn eigen maaltijd. Het roept
een gevoel van pure agressie op en dat is zo frustrerend want ik haat de mensen die eten niet, maar het geluid wel!!
Zo lastig uit te leggen en iedereen reageert hetzelfde; joh stel je niet zo aan.. Of: je maakt zelf ook wel eens geluid hoor?
Maar ik wil mensen gewoon de ogen uitkrabben als ik slik (aahhh als ik het type word ik al gek) , kauw en ademgeluiden
moet aanhoren.
Miranda40 schreef:Voel me nog steeds erg onrustig. Nog steeds geen contact kunnen krijgen. Vindt dat echt niet kunnen. Woensdag gesprek staan met psychologe. Moet dan naar het nieuwe ziekenhuis. Vindt het nu al moeilijk. Het andere ziekenhuis was zo vertrouwd de afgelopen 7 jaar. Als ik er aan denk krijg ik al pijn in mijn buik. Vanachter niet gegeten. Manlief was uit eten en ons zoontje at bij een vriendje. Ga nu lekker naar bed. Hoop wat te kunnen slapen.