Desteney_ schreef:Van die papilotten misschien?
Die heb ik niet

Moet dus of met krul of stijl tang.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desteney_ schreef:Giolli schreef:Vriendlief is 25 en heeft zich al 8 jaar niet meer helemaal 'glad' geschoren. Dat staat ook écht niet!
En ehm... Moh-wattes?
een hanenkam, hahaha! Nee, het mag echt enkel bij een stoppelbaardje blijven hoor, langer écht niet!
_vivi_ schreef:Help!
Ik heb een party/gala vanavond en ik wil mijn haar krullen (draag het altijd stijl) maar GRRR het krullen lukt me niet
Heb al allemaal tutorials beken op youtube en als ik het doe ben ik een wandelende bos afro stro
Op een of andere manier pluist het bij mij heel erg terwijl die youtube meiden hele mooie glanzende krullen krijgen.
Ik heb zowel met stijltang als krultang geprobeerd (stijltang werkt net wat beter) maar echt mooie krullen worden het niet.
Heeft iemand een goede krul tip voor mij! Ik ben hele dag vrij dus kan hele dag oefenen hahah
Dit is hoe ik het ongeveer wil hebben, beetje 50's stijl grove krul met 1 kant opzij vast met speldje. Die krul pony moet je even wegdenken ik heb van mezelf al een gewone pony
[ Afbeelding ]
mlc schreef:Gebruik als masker pure kokosvet en dit bevalt super. Mijn haar word er zacht van, het krijgt wat glans en het is goed voor mijn puntjes. En, niet geheel onbelangrijk: het is volledig natuurlijk. Het enige wat je nodig hebt is een pot 100% pure kokosolie/kokosvet (ja, de variant waar je ook mee kunt bakken/koken)
mlc schreef:Ik gebruik de Aussie miracle moist 3MMR en dat is overigens gewoon een soort conditioner. Ik gebruik het dan ook als conditioner, niet als masker (want dat is het ook niet helemaal).
Gebruik als masker pure kokosvet en dit bevalt super. Mijn haar word er zacht van, het krijgt wat glans en het is goed voor mijn puntjes. En, niet geheel onbelangrijk: het is volledig natuurlijk. Het enige wat je nodig hebt is een pot 100% pure kokosolie/kokosvet (ja, de variant waar je ook mee kunt bakken/koken)