werd na verhalen van vriendinnen toch wel flink zenuwachtig haha. Nu dag 2 is het nog wel gevoelig maar geen pijn, ik maak het 2 keer per dag schoon en gaat tot nu toe goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
werd na verhalen van vriendinnen toch wel flink zenuwachtig haha. Nu dag 2 is het nog wel gevoelig maar geen pijn, ik maak het 2 keer per dag schoon en gaat tot nu toe goed

) __Esther__ schreef:Ik ben voor de triple opzoek naar 3 bioplast insert zirkoniaatjes. Zelfde vorm als de tragus van RG alleen dan zoek ik dus 3 verschillende maten. Bestaan die überhaupt wel? De hele ronde heb ik wel gezien maar heeft niet mijn voorkeur.
dan nog even afspraak maken met de shop.. weet niet of zij willen piercen met dit materiaal maar dat is geen probleem dan laat ik ze later wisselen. 
eerste 2 zitten mooi. De 3e wijkt een beetje af. Die wordt iets naar buiten gedrukt door het achterkantje van de piercing. Geeft nu nog geen mooi beeld maar straks met een andere piercing die iets korter is of evt. een andere sluiting dan staat het wel in een mooie lijn en anders gaat die laatste er over een tijdje gewoon uit

het achterkantje van de bovenste valt niet mooi.. maar laat het nu even zitten en probeer eerst over een paar weken een andere piercing er in te stoppen. Mocht het dan nog niet naar mijn zin zijn dat haal ik 'm er gewoon uit.
Ringetje had misschien beter geweest inderdaad. Maar goed ik kan kosteloos terug komen over een paar weken en dan gaan we er nog een keertje naar kijken en dan zouden ze ook kunnen wisselen. Geduld is een schone zaak zeker bij piercings