Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Ja ga vooral roken, maar daar val je echt niks mee af hoorop mn zwaarst rookte ik... en als je ziet hoeveel kilo ik nu ben afgevallen en dat ik er nogsteeds niet bent kan je wel even nagaan hoe zwaar ik een beetje was
Rebeccaa schreef:Natasja91 schreef:Wat onder andere in mijn verwijderde post stond...
Als je stervende bent door de longkanker, val je meteen flink af, mooi meegenomen..
Vind dit echt een top reactie ja. echt fantastisch.
SdaphneS schreef:Kun je dat niet uitrekenen met zon BMI meter? Of werkt dat zo niet?
Ik heb namelijk geen idee. Haha.
Deze hele week is al redelijk flut met het afvallen, maandelijkse feest zorgt voor veel problemen.
Soms totaal geen eetlust en soms enorme eetbuien. Niet erg prettig. Maar goed, we gaan stug door.
Volgende week word vast beter. Hoe gaat het hier verder met iedereen?
Rebeccaa schreef:SdaphneS schreef:Kun je dat niet uitrekenen met zon BMI meter? Of werkt dat zo niet?
Ik heb namelijk geen idee. Haha.
Deze hele week is al redelijk flut met het afvallen, maandelijkse feest zorgt voor veel problemen.
Soms totaal geen eetlust en soms enorme eetbuien. Niet erg prettig. Maar goed, we gaan stug door.
Volgende week word vast beter. Hoe gaat het hier verder met iedereen?
Ik heb dat ook heel erg rond mijn "feestweek". verschrikkelijk. Maar ben dan ook gewoon echt mezelf niet.. ben niet te genieten en gigantisch onstabiel qua emoties.Met mij gaat het goed! Paar daagjes slecht gegeten maar nauwelijks aangekomen. Nog 5 kilo en ik ben tevreden!
![]()
Eerst 2 weekjes frankrijk.. ben benieuwd haha. Neem in elk geval sportkleren mee en ga lekker veel zwemmen!
(overigens is mijn mama niet overleden aan longkanker, maar wel aan kanker. Maar ik vind het gewoon een rare opmerking die echt een beetje te ver ging. zal er nu over ophouden maar vind dat je met zulke opmerkingen gewoon een beetje op moet passen. Je mening erover uiten is goed - ben zelf ook absoluut niet voor roken - maar vond dit wel heel ver gaan.)
Natasja91 schreef:LynnDenise schreef:Ja ga vooral roken, maar daar val je echt niks mee af hoorop mn zwaarst rookte ik... en als je ziet hoeveel kilo ik nu ben afgevallen en dat ik er nogsteeds niet bent kan je wel even nagaan hoe zwaar ik een beetje was
Zo dan, dus ik begrijp dat je én bent gestopt met roken, én bent gestopt met ongezond eten?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()