Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:20

leuk joh! hip oranje :D

wij hebben gister ook bbq gedaan, maar goed, ik heb niet de ongemakken die jij nu hebt natuurlijk...
lekker warm bad en je bedje in! ik ga zo proberen wat soep te eten (tot nu toe komt alles eruit...) hoop niet dat dit elke maand zo zal gaan en dan dalijk ook weer tijdens de zwangerschap haha

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:42

Bij mij is de misselijk nu wel eindelijk weg. Heel af en toe nog een vlaag, maar niet meer hele dagen zoals in het begin.
Alleen die vermoeidheid zakt maar niet af. Heb het hele weekend geslapen. Tussendoor natuurlijk wel iets gedaan, maar niets noemenwaardigs.
Vriendlief vond het wel fijn, hij was aan het klussen in de babykamer, nu liep ik iig niet in de weg :')

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:45

Jammer Joanne |(
Ach ja nu maar weer fanatiek aan het klussen en ik hoop voor de dat de misselijkheid gauw weer wegtrekt!!

Hier gaat ook alles rustig,Voel de kleine wel steeds meer. Ik ben nog steeds wel heel erg moe en niks wil zoals ik dat bedacht had....Ach ja zitten nog volop in de verbouwing, zelfs behangen wil niet zoals normaal :(

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:56

fijn dat de misselijkheid minder wordt daisyree! en wat bromt jou het, lekker heel het weekend in bed liggen! en houd hem in de gaten he mbt de babykamer ;)

stormtitan, lekker je mannetje laten doen dat behangen ;)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:24

Die babykamer word mooi. Behang hebben we samen uitgezocht, verf moet ik nog halen.
De kamer moest goed geïsoleerd worden (huis is uit 1906 en boven waai je soms weg) en Siem bedacht dat de radiator dan ook op een andere plaats moest.
Kan daar mooi de commode staan. En hij heeft gelijk dit is veel mooier.
Dus ik zeg lekker laten rommelen ik kom af en toe koffie brengen.

Joanne, jammer, ik ken dat gevoel....
De eerste zwangerschap was ongepland en werd een miskraam. Toen we wel serieus gingen klussen duurde het nog een paar maanden, daarna weer 2 miskramen kort op elkaar.
Bij laatste was ik er klaar mee en mocht er een rubbertje bij komen. Ik had het gehad met al die spanning en hoop. Tja vergeet 1x zo'n ding, denk er niet bij na en dan kom je er achter, moest ik niet ongesteld worden vrijdag???

Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, zodra je geest en ook lichaam tot rust komt gebeurd het misschien makkelijker. Tenminste dat hoop ik. Het is natuurlijk niet bewezen.

Hier is er trouwens nu 1 feest aan het vieren in mijn buik. Ja dan ben ik wel misselijk...

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:36

heeft er iemand nog wat van DramaQueen gehoord??

ik ben laatste tijd echt moe en zo een rare druk in mn buik
woensdag weer controle bij gynaecoloog om te kijken of de placenta omhoog gaat
de beeb is lekker druk in mn buik en denk wel dat ze goed groeit, mn buik groeit namelijk ineens explosief haha

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:37

Verder ben ik er niet mee bezig, ten tijde van eisprong dan. Maar de tijd die daarna volgt tot ongi vind ik gewoon beetje te spannend denk ik haha. Zit nu ff lekker in bad, heb net wat gegeten dus hoop dat ik er nu vanaf ben, met de buikpijn kan ik nog wel leven.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:00

Ik heb de laatste dagen een wat opgeblazen gevoel, echt niet fijn.

Ook in mijn rug heb ik veel pijn maar dat zal te maken hebben omdat we Sint-jacobskruid thuis en bij vrienden aan het bestrijden zijn (de gemeentes doen er niks aan) er word letterlijk hier gezegt ja der zijn al stinkpaarden genoeg dus een paar minder kan geen kwaad! Is het bij jullie ook zo extreem?

Wij gaan er gewoon deze maand weer voor en geven de moed niet op!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:16

Gelukkig Joanne, op het laatst kon ik aan niets anders denken. Word je ook niet gelukkig van, vandaar.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:18

Nee, daarom geef ik er ook niet aan toe! Gebruik ook geen ovu testen, misschien wel als het langer gaat duren. Dit was pas poging twee dus heb nog ff ;)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:28

ow...
Het eerste halfjaar heb ik er ook niet bewust over gedaan. Dat begon na de tweede miskraam, toen werd ik een hormonenmonster. Zo erg...
Gelukkig ben ik nu iets meer mezelf (behalve bij hele dwarse, vervelende klanten (werk op de helpdesk))

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:33

Kan me voorstellen dat dat je veranderd!
Volgens mij haken sommige mensen ook echt het bloed onder je nagels vandaan!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:37

Ach ja maar om sommigen kan ik dan ook heel hard lachen.

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:04

Daisyree, hier precies hetzelfde idee. de maand dat we er totaal niet mee bezig waren ivm gyno afspraken en huisarts en alles bleek ik zwanger! Daarvoor was ik er veels te veel mee bezig, steed sals ik het een beetje van me afgezet had kwam vriendlief: Wanneer moet je nou ongesteld worden enz enz. Wel super dat je zwangerschap nu helemaal goed gaat! :)

StormTitan, idd lekker meneer laten behangen! (onder toeziend oog desnooods :P)

Joanne, hoop dat je misselijk snel weg is, is ook niks zo.

Tessie, nee ik heb al een tijdje niks meer van DQ gezien. hopelijk horen we snel weer wat van haar!

ik heb vannacht een enorm beroerde nacht gehad, kan bijna iks eten, gelukkig houd ik wat ik eet over het algemeen wel binnen maar het is veels te weinig ben ik bang. Drink ook meer dan 2 liter op een dag, maar heb alsnog het gevoel alsof ik uitdroog. werd er vannacht zelfs waker van! kurkdroge mond moeite met slikken weer bijna halve liter vocht er in maar hielp niet echt.
Hebben hier meer meiden last van (gehad)?
;(

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:12

Ik heb de eerste weken ook amper gegeten. Gelukkig was dat wat ik at wel gezond voedsel, maar eigenlijk te weinig voor een volwassen vrouw.
VK vertelde me dat dit heel normaal was en verder geen kwaad kon, zo lang ik iedere dag maar iets at en voldoende bleef drinken.
Ondertussen begint mijn eetlust weer terug te komen, dus de pondjes die er af zijn gegaan de afgelopen 3 maanden zullen er nu wel weer rap aan zitten...

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:16

Jep Amenicora, klinkt bekend.... helaas. Dat vele dorst hebben is bij mij na een tijdje wel over gegaan. Eten is bij mij nog steeds een drama.
DQ mis ik ook nog steeds, hopelijk hoeven we ons geen zorgen over haar te maken.
Rienne, fijn dat de gemeente er zo over denkt, die zou ik (als eigenaar van een paard met leverbeschadiging vermoedelijk door kruiskruid) echt even zachtjes iets in het oor fluisteren.... Argh wat een k*t mentaliteit!!

Begin weer een beetje bij te komen, gelukkig. Gisteren echt pijn gehad, was niet lekker. Nu nog even een dagje rustig aan, wat kleine boodschapjes doen plus hond, en dan vind ik het weer mooi geweest. En nog even eten maken voor de paardjes. Vanmorgen nog even gehobbied met de pot dus niet een topdag. En dan prop ik er met moeite maar weer eten in, maar pfffffff.
We hebben het er tijdens de bbq nog over gehad, babies zijn geweldig maar ze moesten eigenlijk gewoon bij de appie hein in de schappen liggen, veel fijner!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:17

misschien is ze wel lekker op vakantie :)

wij zijn eigenlijk ook al begonnen met klussen :o :)

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:19

Suze! gaaf!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:22

jeeeeeeeeej suze!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

misselijkheid is hier gelukkig weg, buikpijn is like hell en ongi is nog op vakantie (heeft vertraging denk ik) maar met wat paracetamol erin doen we het er mee. dalijk ff lekker naar stal, ff aandacht ergens anders op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:22

hihi *bloos*

1ste rondje :D
15/16 juli is NOD... :=

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:24

Spannend!! Hoe lang nou nog tot de bruiloft? Theoretisch kunnen jullie dan dus nog met zijn drietjes trouwen? ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:28

die is 15 aug.

en ja idd daar hebben we nog 2x kans op.. <3
als deze keer niet lukt, is de NOD erna exact op onze huwelijksdag :+ :')

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:32

dat zou mooi zijn ;)

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:34

Go suze! wat leuk!

Joanne, reist vast met het openbaar vervoer die regels van jou :P

Gelukkig, hoef ik me niet al te druk te maken dus, hopelijk ben ik er over weekje of 5 vanaf hihi, ik kwam er achter dat 31 juli waarschijnlijk een 3 dubbele betekenis gaat hebben voor mij haha, als eerste de datum dat vriendlief en ik officieel een relatie zijn begonnen, 2e het overschrijven van Vilord op mijn naam en als laatste waarschijnlijk de 12 weken grens van de kleine kruimel in mijn buik! :D

Fanci, dat zou wel veel makkelijker zijn idd, hoewel ik toch denk dat we na een tijdje snel weer zouden willen overstappen op het baby in de buik verhaal ;)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:37

ja, en aangezien ov dus niet betrouwbaar is :roll: