Voor het eerst in mijn hele leven slobbert mijn bikini niet meer om mijn kont!
Ik heb altijd problemen met de broekjes, dat het niet zit omdat ik geen kont heb.
Sinds mijn dieet ben ik effe 8 kilo zwaarder en nu zit het spontaan wel goed.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar let gewoon op me eten weer hardlopen en hopelijk vanaf woensdag weer hard trainen met paardje
trouwens jullie kogen me voortaan Ashley noemen
lovejessie is ook leuk maar zit al een tijdje in dit topic haha! Is het trouwens niet leuk om met of zonder paarden een keer te meeten
het is wel een vast groepje toch?
Misschien dat ik morgenvroeg even gauw naar Emmen ga voor hardloopschoenen, ze zijn om 9:30 geopend.

Me paardje is vandaag verhuist ! het rijden ging heel moeizaam maar ja kan ook niet verwachten dat ze lekker los is na ruim 3 weken stilstaan
dus nu lekker hard trainen elke dag
ga vanavond weer ben niet meer bij der weg te slaan Jeeej
Ben zo blij 
Bonjoy schreef:Ik ben vanmorgen geslaagd voor hardloopschoenen!
Volgens de mensen van Run2Day ben ik een 'lichte loper' qua loopstijl.
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3891_n.jpg
Judie schreef:hee! ik heb voor het hardlopen die app van start to run gedownload op mn telefoon, maar vanaf de 3e les moet je 8€ betalen. Dit gaat ook maar tot 3 km, terwijl ik 5km wil uiteindelijk.
Hebben jullie een site waar ik Evy 2011 kan downloaden?
Heb het topic al vluchtig doorgelezen maar kan het niet vinden..
En op internet lukt het ook niet..?
, als je druk bent met werk, paard en dan nog hardlopen houd je helaas weinig tijd over voor bokt. Ik ben momenteel aanbeland bij de laatste week start to run
. Morgen gaat die in, nog 3 lessen en dan zit de 5 km erop
. Moet zeggen dat het mij 100% meegevallen is, 1 les die me zwaar viel, maar was toen ook slecht in orde, maar voor de rest gaat het prima. Wou graag verder met de 10km lessen, maar helaas door deze afgelopen 5 km lessen, ben ik erachter dat ik de 10km lessen kwa tijd wat ik 's avonds kwijt ben gewoon niet ga redden/trekken. Blijf dus de komende weken, maar gewoon de laatste 5 lessen van de 5 km loop lessen herhalen
. Judie schreef:Hebben jullie een site waar ik Evy 2011 kan downloaden?
Heb het topic al vluchtig doorgelezen maar kan het niet vinden..
En op internet lukt het ook niet..?