Ik heb begin dit jaar mijn haar nogal verpest tijdens een impulsieve blondeer-actie. Het groeit netjes terug en het voelt redelijk gezond, op de punten na. Ik ben het ongelofelijk zat om elke keer tijdens het borstelen de helft eruit te trekken. Daarbuiten ben ik gewend om lang en dik haar te hebben, en is het nu een bosje dunne ellende die tot mijn schouders komt. Eigenlijk heb ik daarom al voor mezelf een beetje besloten dat ik microring extensions wil laten zetten. Mijn eigen haar is ongelofelijk sterk dus ik verkies microring heel erg boven clip ins.
Eigenlijk wil ik mijn eigen haar gewoon kort knippen en dan zo lang mogelijk extensions dragen zodat het uit zichzelf even tot rust kan komen en weer een redelijke lengte kan bereiken zonder dat ik er telkens moeilijk mee ga doen.
Hebben er hier veel mensen ervaring met microrings? Ik ben vooral benieuwd of ze tussentijds blijven zitten (is het wel eens voorgekomen dat ze uitzichzelf loslaten in grote getallen?) en of je je haar omhoog kan dragen zonder dat het heel duidelijk is dat je extensions draagt.
Alvast bedankt!