HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 18:41

Wilde ik net voorstellen.. dat quoten wordt wel veel in t topic :+

Kido schreef:
Let ajb op dat dit allemaal vrijwillig is!
Waarom zeg ik dit als t CIZ of welke indicatie gebeuren dit ziet kan de TS gekort worden in de hulp!

Echt alsjeblieft let hierop!!!

Ow en kan men de aanpassingen niet aan Richtje doorgeven ipv telkens te quoten?

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:42

Ik kan het bericht inderdaad niet meer wijzigen.... Zal even temmen om het lijstje weg te laten halen voor de zekerheid.

Wie er nog bij wil, kan mij pben dan zal ik de lijst bijhouden en stuur ik die op verzoek/periodiek naar SG :)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 18:44

Dank je! Heb inderdaad een verwijsbrief die ik op moet sturen samen met een formulier.
Beloof ik morgen te doen :o .
Moet geloof ik wel een flinke eigen bijdrage betalen, maar 25x iemand mee wordt lastig. Wil dus gewoon met taxi heen en weer en iemand kan idd meerijden als diegene wil.

goodwin schreef:
SG: je weet het vast al maar voor de zekerheid meld ik het nog even maar je vervoer met de taxi voor chemo en bestraling wordt vergoed door je zorgverzekering. Dan mag je ook altijd iemand mee nemen.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 18:46

Maar ze kunnen niet hard maken wie ik ben?

Oh ja, heb vrijdag weer een laatste scan om te bestralen gebied beter in kaart te brengen om niet teveel te bestralen..
Laatst bijgewerkt door Horse_lover9 op 22-01-12 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Talsha

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:51

Dat gaat waarschijnlijk lastig worden. Maar als ze ook maar een reden heben om te zeuren zullen ze het waarschijnlijk in ieder geval proberen. Wat ook weer energie vreet. Daarbij kan het dan ook nog wel eens zo zijn dat de nodige hulp gewoon pas later echt opgestart word. Ik zou het risico iig niet willen nemen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:59

Als t goed is gaan de modjes er mee aan de slag!!!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:09

jups :D

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:10

Super :D

Want het zou natuurlijk gewoon k*t zijn, als SG daardoor iets mis gaat lopen :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:29

Ik wil ook best helpen alleen woon ik niet naast de deur en ben erg druk. Maar ik wil best een keer afspreken voor gezelschap. Aan SG wat we dan die dag gaan doen en wat ik eventueel kan betekenen. Maar op regelmatige basis gaat helaas niet lukken, hoe graag ik ook wil. :(:)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 19:32

@Bellatrix : het idee alleen al is al lief :j

Damn.. absoluut geen trek. Gisteren ook al geen top dag met eten en vandaag ook waardeloos |o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:34

Horse_lover9 schreef:
@Bellatrix : het idee alleen al is al lief :j

Maar ik wil zo graag meer doen dan alleen een lief idee hebben. :') :+
Maar we gaan er dan gewoon een leuk dagje van maken, je moet tzt maar zeggen wat je graag wilt doen. Mag en kan van alles zijn. :j

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 19:41

Een dagje? Moet nog lang wachten dan hahaha.. houd nu al weinig vol dus zeker geen dagje :') . Komt goed!!

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:46

Ik ben overigens niet alleen voor t rijden hoor. Ik kom ook gezellig op bezoek en wil best met alles helpen. (Kan ook best wat hebben wat betreft eventuele nare bijwerkingen).

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:55

Bellatrix schreef:
Ik wil ook best helpen alleen woon ik niet naast de deur en ben erg druk. Maar ik wil best een keer afspreken voor gezelschap. Aan SG wat we dan die dag gaan doen en wat ik eventueel kan betekenen. Maar op regelmatige basis gaat helaas niet lukken, hoe graag ik ook wil. :(:)

Hier hetzelfde dilemma. Daarnaast zit ik zelf ook gewoon niet zo best in mijn vel op het moment, ga ik mogelijk een behandeling tegemoet waarvan ik nog niet kan overzien wat voor consequenties dat heeft en heb ik een buurvrouw die terminaal ziek is en waar ik dus ook beschikbaar voor wil zijn waar nodig.

Dus SG gil vooral als je ergens extra hulp nodig hebt, dan zal ik kijken wat ik kan doen :j Maar ik durf niet teveel te beloven omdat ik geen loze beloftes wil doen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:00

Horse_lover9 schreef:
Een dagje? Moet nog lang wachten dan hahaha.. houd nu al weinig vol dus zeker geen dagje :') . Komt goed!!

Paar uurtjes is natuurlijk ook lang genoeg, net wat jij aan kan.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:03

Super lief mensen!!

Werd net door mn beneden buurvrouw gebeld. Zij is al behoorlijk op leeftijd en enkele keer heb ik weleens gekookt voor haar en daar dan samen gegeten. Er was een vriendin bij haar op bezoek en ze hadden ouderwetse soep getrokken. Soep met ballen en groenten. Of ik ook wat wilde!
Zat al een hele tijd te bedenken dat ik geeen trek had en dat ik moest eten. Soep gaat dan gewoon wat makkelijker. Heb pannetje opgehaald en de blender er doorgehaald. Zag er niet meer uit, maar is wel lekker!
Lief he??
En dan te bedenken dat mijn huisgenootje (had dr volgens mij nog niet genoemd in t topic) geen poot uitsteekt! Ja.. ze heeft laatst een pak vla meegenomen. Joepie. Vraagt nooit of ze zal koken voor 2, maakt niets schoon, spreekt dagen niet tegen mij (alleen hoi als ik geluk heb) etc. Zelfs als ze WEET dat een uitslag heb gekregen of naar onderzoek heb gehad.. dan nog vraagt ze niets. Daagen erna weleens..
Vind het echt TE merkwaardig!! Zou zelf 100x meer doen. Gelukkig deel ik geen woonkamer ofzo. Kan hier gewoon mn gang gaan.
Lieve buurvrouw inieder geval <3 . Zij is alleen zelf te slecht om wat te kunnen betekenen en kan ook niet mee naar ziekenhuis enzo. Anders zou ze t zo doen..

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:05

jjeeeyyy lekker SG :Y)
heerlijk zo een buuf :j

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:07

Wat lief van je buurvrouw :) Dat soort mensen zijn zo belangrijk om in je omgeving te hebben nu!

Bijzonder dat je huisgenoot het zo negeert.... Had je voorheen wel meer contact met haar?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:07

Ahhhhhhh wat een lieve buuf zeg! Wat heerlijk van haar :j

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:37

Richtje schreef:
Wat lief van je buurvrouw :) Dat soort mensen zijn zo belangrijk om in je omgeving te hebben nu!

Bijzonder dat je huisgenoot het zo negeert.... Had je voorheen wel meer contact met haar?

Heb in t begin (woont hier half jaar ruim denk ik) wel paar x gekookt voor haar en dingen geprobeerd. Heb dr zelfs x uit eten (tapas) getrakteerd...
We hoeve niet de deur bij elkaar plat te lopen, maar vind dit wel heftig. Ze weet dat ik weinig kan en toch biedt ze niets aan.
Dat vind ik wel erg, want het is een kleine moeite als ze zo dichtbij zit.
Het is nu eenmaal zou.. doe je niets aan :o .

Maar door die buuf heb ik dus wel een kop soep op met goede vulling er in *\o/* .

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:39

Horse_lover9 schreef:

Oh ja, heb vrijdag weer een laatste scan om te bestralen gebied beter in kaart te brengen om niet teveel te bestralen..

Zie je er tegenop? :(:)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:40

Even heel iets anders. Betaal veel teveel voor mn mobiele abbonnement.
Moet nu echt naar kosten gaan kijken, dus wil een ander.
Als iemand per pb tips heeft??
Wat zoek ik: veel belminuten (minimaal 500, liefst meer!!), 1000 sms-jes, geen internet etc.
Natuurlijk voor weinig haha. Weet niet precies wat ik nu betaal, maar echt teveel!!!
Mag ook van provider wisselen, zit nergens meer aan vast.
Zit nu bij Vodafone. Wil absoluut mn nr meenemen..
Benieuwd wie een goede deal heeft haha. Om t topic niet teveel te vervuilen ajb per PB.
Dank je wel!!!

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:43

Fijn dat je zo een lieve buuv hebt maar ik vind dat van je huisgenoot bijna respectloos, maar dat is mijn menig. Gelukkig zijn er op bokt genoeg lieve mensen die je wel willen steunen en die huisgenoot zou ik maar lekker laten. Je hebt er in geinvesteerd en meer kun/kon je niet doen

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 20:45

Pauline schreef:
Horse_lover9 schreef:

Zie je er tegenop? :(:)

Scan niet.. de rest wel heel erg. -O-
Probeer er niet teveel aan te denken wat komen gaat en zo goed mogelijk eten nu t nog kan.
Krijg echt de bibbers als ik er aan denk en stop het dan heeel hard in een laadje wat ik hard op slot doe :+ .
Kan hier zoooo kwaad om worden he.. t is toch ver-dom-me niet normaal allemaal!!!!
Risico's ga ik ook niet aan denken.
Enige wat te doen is in mijn hoofd: gaat heftig worden (niet denken aan hoe en wat) en daarna ben ik beter. Meer laat ik echt niet toe. Dit is al teveel..
Ik weet dat ik later anders zal piepen, maar mijn energie level nu, hoe weinig ik kan, hoe ik mij over t algemeen voel en wat ik kan eten.. zelfs DAT ben ik nu MEER dan zat!! _-:(

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:45

Spreek haar er eens op aan. Misschien een reden (in het verleden zelf iemand met kanker uit haar omgeving) waardoor het confronterend is voor haar? En je daarom ontloopt. Of ze weet niet hoe ze ermee om moet gaan? Of deed ze het laatste half jaar altijd al vreemd?
Wat een lieve buuf dat je een soepie kon halen zeg!

Ik zat te denken, als je echt niets binnenkrijgt of houdt. Je hebt toch weleens van die shakes als je wil afvallen? Dat is ook vloeibaar en zit wel het 1 en ander in. En babyvoedingpotjes zijn vies maar mijn kids vinden de bruine bonen (van 6+ mnd olvarit) wel lekker, de rest lusten ze niet (en ik snap wel waarom). Die heb ik altijd voor nood in huis. Ik heb een babycook (stomen en pureren in 1 maar het kan ook in een pan denk ik) en daar doe ik ook weleens stoofpeertjes of appel in. Misschien vind je dat lekker, fruit stomen dan is het lekker zacht?

spannend vrijdag.

vodafone heb ik ook, is zeker niet de goedkoopste. je betaalt sowieso per minuut en niet per seconde.
Als je een goed mobieltje hebt dan moet je even op sim-only zoeken Is goedkoper omdat je er dan geen mobiel bij neemt.