Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Glorious aquarius zit (nog) niet in het vaste assortiment. Dus als er geen LE schappen meer zijn, zul je m wel niet kunnen vinden. Maar aangezien Catrice en Essence meestal tegelijk dr assortiment vernieuwen en die van Catrice al bekend is, zal t bij Essence ook wel binnenkort zijn.
Vreemd dat ze bij de Hema niet gewoon een ingrediënten lijst hebben
Skessa_ schreef:
Hema schreef:Geachte heer, mevrouw,
U heeft per mail de consumentenservice van HEMA aangeschreven. Het mailadres consumentenservice@hema.nl is echter niet meer in gebruik, waardoor uw mail niet gelezen zal worden.
Omdat HEMA u graag van dienst is, willen wij u doorverwijzen naar http://www.hema.nl/klantenservice. U kunt hier uw vraag stellen bij de “veel gestelde vragen” of bij “contact” het reactieformulier invullen.
HEMA hoopt u via deze weg verder te kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
HEMA Consumentenservice
marijkedam schreef:runasays schreef:... Ik dacht een goede basecoat gekocht te hebben van gosh.. Gister avond gelakt, nu trek ik zo in één beweging m'n nagellak eraf :| als een soort plastic velletje.
Je moet ook niet aan je nagellak pulken....
hestejente schreef:Hema schreef:Geachte heer, mevrouw,
U heeft per mail de consumentenservice van HEMA aangeschreven. Het mailadres consumentenservice@hema.nl is echter niet meer in gebruik, waardoor uw mail niet gelezen zal worden.
Omdat HEMA u graag van dienst is, willen wij u doorverwijzen naar http://www.hema.nl/klantenservice. U kunt hier uw vraag stellen bij de “veel gestelde vragen” of bij “contact” het reactieformulier invullen.
HEMA hoopt u via deze weg verder te kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
HEMA Consumentenservice
![]()
Ze laten je wel tot het uiterste gaan voor informatie die ze ook gewoon op hun potjes hadden kunnen zetten
hestejente schreef:Ja? Hoeveel emailadressen ken jij die met www. beginnen??????
Edit: o je hebt geëditJa ik vond 't ook al zo stom. Maar goed, ik hoop dat ik via zo'n formulier meer reactie krijg dan van die baliemevrouw. En ondertussen heb ik sterrrrrk de neiging om even naar de KV te wandelen voor een andere base.